Dress til lille

En tråd i 'Februar 2013' startet av Kryssedull, 15 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Noen som har kjøpt dress til lillegullet? Her har vi enda ikke hatt bruk for annet enn ulldress/fleecedress til å ha i vogna og bilen, men ser at det kan være lurt å ønske seg til bursdagen slik at vi har når det blir vær for å gå ut på lekeplassen... Så! Noen som har kjøpt? Har tips til hva jeg må huske å se etter? Tips til tester? Anbefalinger? :)

2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Har kjøpt en brukt (som man knapt ser er brukt) Reimatec.
    Den har ekstra for i rumpa, så den (synes jeg) er best til bittesmå barnehagebarn.
    Det viktigste til så små er at den ikke er stiv, og at den tåler en del vann.
    Edit: hvis de ikke går i bhg er det hips om haps. Ta den du syns er finest. ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Last edited: 15 Des 2013
  3. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Lille har fått dress fra bestefaren sin, kjøpt på hm... Funker fint nå som hun er så lita... Den er kjempegod og myk, og varm :) til jul har hun ønsker seg parkdress og regntøy som kan bli kjekt til våren... Så får vi se :)

4. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

5. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Tjaa, lille begynner i barnehagen i august, så trenger en nå på vårparten, og regner med vi må ha ny til høsten/vinteren...(?) så får se om vi finner en brukende pen :)

6. MTDC Forumet er livet VIP

Nå er jeg med ;) Skjønte ikke hvorfor du skulle kle jenta di i dress til jul ;) hihi :) Vi har KappAhl sin, kom på delt 2. plass i testen til Foreldre & Barn. Er strålende fornøyd :)

7. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Finnes de i så små? :eek: trodde de begynte på 86 eller 92. Er også veldig fornøyd med kaxs, men trodde som sagt ikke at de fantes til babyer. :)

Btw; jeg trodde også først at det var pentøy-dress det var snakk om. Fikk det liksom ikke til å stemme at krysse hadde gutt. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

8. Mamma2013 Gift med forumet

Kjøpte en dress for litt siden, men den er for liten alt.. Har funnet en brukt reimatec som jeg tenkte å kjøpe om jeg får prutet ned prisen litt :) Det er jo veldig gode dresser som det er lett for barnet å bevege seg rundt i :)

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

9. MTDC Forumet er livet VIP

Kjøpte str 80. Mulig 80 er minste... Tenkte det var like greit å kjøpe litt stor så hun har den hele vinteren...

Del denne siden