Svar fra gyn

Åh du store min tid! Joda, det var klamydia! Lite flaut det, sikkert. Så da blir det antibiotikakur for alle penga... Åh, har aldri hatt sånt før, så kjente jeg ble skikkelig flau i telefonen. Så nå må jeg kontakte barnefar med beskjed om klamydia. Han kommer jo til å halshugge meg :( tror jeg må drøye den litt... Haha!

Heldigvis er det lett å kurrere :p

Han halshugge deg? Sikker på at det ikke er han som har smittet deg da? Du som burde halshugge han ;)

Heldigvis er det lett å kurrere :p

Han halshugge deg? Sikker på at det ikke er han som har smittet deg da? Du som burde halshugge han ;)

Ja, og ikke noe alvorlig sånn sett :) ikke har jeg blitt steril av det heller, tydeligvis. Bare en uke med kur, så går det forhåpentligvis over. Hadde aldri tenkt på at jeg kunne hatt det heller jeg.

Haha, jeg er faktisk ganske sikker på at det er han som har smittet meg ja! Ikke så lenge siden jeg sjekka meg for det hos legen, og da var det negativt svar. Har ikke hatt andre partnere enn han på leeenge, så det er nok han som er den skyldige. Men ser liksom for meg kommentarene fra han, for i hans øyne er alt galt på denne jord min skyld ;)

Off unnskyld at jeg sier det, men han høres ut som en stor tosk. Du fortjener mye bedre, selv om han har gitt deg en fantastik gave ;) (spiren altså, ikke klamydiaen hehe)

Trur det er svært skjelden at man blir steril av klamydia, jeg er litt nysgjerrig av meg så jeg søkte litt på nettet, var mange som hadde hatt det i årevis uten å være klar over det, de hadde blitt gravide alle sammen. Dette var et gravid forum, husker ikke hva det het :)

Off unnskyld at jeg sier det, men han høres ut som en stor tosk. Du fortjener mye bedre, selv om han har gitt deg en fantastik gave ;) (spiren altså, ikke klamydiaen hehe)

Trur det er svært skjelden at man blir steril av klamydia, jeg er litt nysgjerrig av meg så jeg søkte litt på nettet, var mange som hadde hatt det i årevis uten å være klar over det, de hadde blitt gravide alle sammen. Dette var et gravid forum, husker ikke hva det het :)

Hehe, ja du kan så si! Derfor klarer jeg meg FINT uten han, også :) mest lyst å lavær å si noe som helst til han, for jeg skal rett og slett ALDRI ha seksuelt samleie med han noen gang igjen. Så det så. Neida, joda....neida...

Ja, men nå kan ikke jeg ha hatt det så lenge :) men har venninner som ikke har sjekka seg i det hele tatt liksom, som går til legen for å finne ut at de har de. De aner jo ikke hvor lenge. Noen har sikkert hatt det i 5 år, liksom :eek:

Åh du store min tid! Joda, det var klamydia! Lite flaut det, sikkert. Så da blir det antibiotikakur for alle penga... Åh, har aldri hatt sånt før, så kjente jeg ble skikkelig flau i telefonen. Så nå må jeg kontakte barnefar med beskjed om klamydia. Han kommer jo til å halshugge meg :( tror jeg må drøye den litt... Haha!

Det er bra du får behandlet det, ikke tenk mer på at det er flaut. Det viktigste er at du blir frisk og spiren har det fint. :)

Du må nok dessverre gi han beskjed slik at han ikke smitter andre :(

Nai det er nok ikke så mange som sjekker seg så ofte som de burde. Trur det er litt for lite informasjon om akkurat dette. Det burde nesten vært obligatorisk /lovpålagt/ fått innkallelse når man var så så gammel, da hadde det ikke vært så flaut kanskje?

Det er bra du får behandlet det, ikke tenk mer på at det er flaut. Det viktigste er at du blir frisk og spiren har det fint. :)

Nei, trenger jo ikke rope det ut akkurat :) kan ta kuren min i stillhet jeg ;) heheh

Du må nok dessverre gi han beskjed slik at han ikke smitter andre :(

Nai det er nok ikke så mange som sjekker seg så ofte som de burde. Trur det er litt for lite informasjon om akkurat dette. Det burde nesten vært obligatorisk /lovpålagt/ fått innkallelse når man var så så gammel, da hadde det ikke vært så flaut kanskje?

Må nok det, men skulle jammen ønske jeg slapp ;) kjenner jeg er passe bitter akkurat nå.

Nei, jeg sjekka meg tilfeldigvis i sommer siden jeg hadde litt vondt i ene siden. Var overbevist om at det var betennelse på grunn av klamydia. Viste seg at det kom av at jeg hadde eggløsning :D hadde et lite opphold på pillene, bare. Så det burde så absolutt vært obligatorisk. Forstår det jo sånn at de fleste ikke merker at de har det engang...

Trur du kan få legen din til å ringe han om du absolutt ikke vil.

Jeg ville passa på å sjekka at alt er ok etter behandling. Jeg har ei venninne som ikke kunne bli gravid på normalt vis etter klamydia selv om hun hadde fått behandling. Mulig hun hadde gått med det lenger enn deg altså, men hun måtte fjerne i alle fall en eggstokk mange år senere og måtte ha prøverør for å få barn.

Jeg ville passa på å sjekka at alt er ok etter behandling. Jeg har ei venninne som ikke kunne bli gravid på normalt vis etter klamydia selv om hun hadde fått behandling. Mulig hun hadde gått med det lenger enn deg altså, men hun måtte fjerne i alle fall en eggstokk mange år senere og måtte ha prøverør for å få barn.

Ja, det vil jo være lurt det ja :) håper det går greit, uansett.. Men vil nok sjekka meg ja.

Back
Topp