**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
HURRA for mine billige tester har kommet så her blir det masse tester framover. SKAL ta en imårå

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jippi, håper du får se positiv test :D Her er de fortsatt blenda hvite, ikke engang en skyggestrek i sikte :P

Har visst vært prøvere en stund vi også nå, må snart ut å kjøpe mer folsyre... Jaja, pp4 er i gang :)

Vet jo jeg kan bli gravid, så stresser ikke med det enda. Ble gravid på pp1, men mistet. Har dessverre blitt litt lite sex de andre to pp av ulike grunner, så sjansen for klaff har vært liten. Satser på at pp4 er vår pp :) EL forventes i juleferien, så sjansen er i alle fall større enn de foregående månedene. Blir sikkert en fin jul ;-)

Lykke til :D Håper det klaffer for dere igjen :) Her ble jeg gravid på piller etter vi hadde vært sammen så vidt i 3 mnd men mista i uke 8-9 og nå har vi prøvd i 4 mnd uten prevensjon men får det ikke til å klaffe! Typisk :)

Åh, så spennende!!! Venninnen min gikk dit 4 ganger hun og :D Har veldig troen på sånt, men det er jo ikke for alle :)
:-D Jeg har troen. Litt spent på hva hun sier i morgen. Hun mener hun kan kjenne når folk har eggløsning. Jeg skal ikke si noe, men tror jo kanskje jeg får positiv eggløsningstest i morgen:) Spennende om hun sier noe om det. :)

Da er ser det ut som tr er på vei :D Så vidt rosa på papiret, gleder meg til å begynne på en ny pp :love7

så bra at du kan endelig begynne med ny pp. D va jo akkurat d du ønsket

Jaa, det var det :) Hvertfall når jeg ikke var gravid og jeg visste det godt og bare måtte vente ..

Daaaa var det. Ute tvil..........blenda hvit test selvfølgelig:(:(

Vedlegg

• 1387345775305.jpg
    1387345775305.jpg
    34,4 KB · Visninger: 69
Tenker noe må snart skje. Eller burde jeg gå til legen syns du?:eek:

Tenker noe må snart skje. Eller burde jeg gå til legen syns du?:eek:

Jeg vurderer om jeg må gå til legen selv.. Trodde jo tr kom i går men det var jo ingenting, bare tull. Hva føler du selv da? Er ikke så lett dette her

Jeg føler ikke engang at tr er på vei. Men så vet ikje om legen kan få gjøre noe med det. Hadde sånn sist periode og da sa legen at d e normal. Viss d strekker seg over 3 mnd, DA sko eg kontakte henne. Men hallo! 12 uker uten mens????

Jeg føler ikke engang at tr er på vei. Men så vet ikje om legen kan få gjøre noe med det. Hadde sånn sist periode og da sa legen at d e normal. Viss d strekker seg over 3 mnd, DA sko eg kontakte henne. Men hallo! 12 uker uten mens????

Når slutta du på p piller? Da jeg hadde pause fra p piller i 6 mnd kom ikke mens tilbake :-O Så jeg begynte på p piller igjen! Jeg ville gått til legen :) Tror du kan få noen piller som setter igang en blødning.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg gikk nesten aldri på p-pille. Totalt kanske 3 uker?.. og dette var i juni. Brukte ikje prevensjon før d heller

Men hun mener da at det må ha minst gått 3 mnd uten mens. Min mens er forsinket med 1 uke + 4 dager nå..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp