Lykke tilHURRA for mine billige tester har kommet så her blir det masse tester framover. SKAL ta en imårå
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilHURRA for mine billige tester har kommet så her blir det masse tester framover. SKAL ta en imårå
Haha dør av avataren din! Fantastisk musepupp!Og verre skal det bli![]()
HURRA for mine billige tester har kommet så her blir det masse tester framover. SKAL ta en imårå
Har visst vært prøvere en stund vi også nå, må snart ut å kjøpe mer folsyre... Jaja, pp4 er i gang
Vet jo jeg kan bli gravid, så stresser ikke med det enda. Ble gravid på pp1, men mistet. Har dessverre blitt litt lite sex de andre to pp av ulike grunner, så sjansen for klaff har vært liten. Satser på at pp4 er vår ppEL forventes i juleferien, så sjansen er i alle fall større enn de foregående månedene. Blir sikkert en fin jul ;-)
Haha dør av avataren din! Fantastisk musepupp!![]()
Den er egentlig fryktelig dårlig.
Er en animert giff, og det fungerer ikke på avatar.
Skal egentlig se slik ut (dersom det fungerer her)
Vis vedlegget 43844

:-D Jeg har troen. Litt spent på hva hun sier i morgen. Hun mener hun kan kjenne når folk har eggløsning. Jeg skal ikke si noe, men tror jo kanskje jeg får positiv eggløsningstest i morgenÅh, så spennende!!! Venninnen min gikk dit 4 ganger hun ogHar veldig troen på sånt, men det er jo ikke for alle
![]()
Daaaa var det. Ute tvil..........blenda hvit test selvfølgelig
Tenker noe må snart skje. Eller burde jeg gå til legen syns du?
Når slutta du på p piller? Da jeg hadde pause fra p piller i 6 mnd kom ikke mens tilbake :-O Så jeg begynte på p piller igjen! Jeg ville gått til legenJeg føler ikke engang at tr er på vei. Men så vet ikje om legen kan få gjøre noe med det. Hadde sånn sist periode og da sa legen at d e normal. Viss d strekker seg over 3 mnd, DA sko eg kontakte henne. Men hallo! 12 uker uten mens????