Da er jeg innlagt. Tok vannet i stad, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet![]()
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Lykke til!!^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg innlagt. Tok vannet i stad, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet![]()
Lykke til!Da er jeg innlagt. Tok vannet i stad, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet
Vi prøvde sex for å sette igang med nr to og tre, funket begge gangeneSlitsomt å gå over tiden...Må bare spørre.. Har dere prøvd kjerringråd? det er ikke et forslag altså
Jeg bare lurer..
Vi fødte på fredag, 5 dager over termin. Riene startet ca 3 timer etter sex, så kjør påVi prøvde sex for å sette igang med nr to og tre, funket begge gangenefødselen satte igang samme døgn, med ene syv dager før termin og med andre tre dager etter
![]()
Lykke tilDa er vi på tur inn til byen! Skulle egentlig inn i morgen men siden blodtrykket mitt var på 141/103 Så får vi komme en dag før ^^ hele overtidskontrollen blir tatt og kanskje de setter igang fødsel!![]()
gratuleraDa kom gutten våres til verden litt over 2 i nattBle satt i gang på dagen i går, på termin
lykke tilDa er vi på tur inn til byen! Skulle egentlig inn i morgen men siden blodtrykket mitt var på 141/103 Så får vi komme en dag før ^^ hele overtidskontrollen blir tatt og kanskje de setter igang fødsel!![]()