overtid

Slitsomt å gå over tiden... :( Må bare spørre.. Har dere prøvd kjerringråd? det er ikke et forslag altså ;) Jeg bare lurer..
Vi prøvde sex for å sette igang med nr to og tre, funket begge gangene:) fødselen satte igang samme døgn, med ene syv dager før termin og med andre tre dager etter:)
 
Vi prøvde sex for å sette igang med nr to og tre, funket begge gangene:) fødselen satte igang samme døgn, med ene syv dager før termin og med andre tre dager etter:)
Vi fødte på fredag, 5 dager over termin. Riene startet ca 3 timer etter sex, så kjør på ;)
 
  • Liker
Reactions: Sam
Da er vi på tur inn til byen! Skulle egentlig inn i morgen men siden blodtrykket mitt var på 141/103 Så får vi komme en dag før ^^ hele overtidskontrollen blir tatt og kanskje de setter igang fødsel! :D
 
Da er vi på tur inn til byen! Skulle egentlig inn i morgen men siden blodtrykket mitt var på 141/103 Så får vi komme en dag før ^^ hele overtidskontrollen blir tatt og kanskje de setter igang fødsel! :D
Lykke til:D

♡ appen ♡
 
Spennende!! Lykke til:)

Vi er 9 dager på overtid nå, men han er uansett rett rundt hjørnet nå:) har fått tid til igangsetting om han ikke kommer av se selv! Spent:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp