overtid

En tråd i 'Desember 2013' startet av Ingrid Helene, 6 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

Da var jeg 40+6, og fortsatt ingen tegn til veslegutt....
    Hadde vært veldig fint om han kunne komme nå veldig snart!

Spent på å se om vi trenger legetimen og overtidskontroll på mandag, eller om vi slipper det :)

2. Førstegangs Glad i forumet

Får håpe det skjer noe i helga da :) Jeg har termin om 9 dager og føler meg nesten på overtid :D Sliten og lei ;)

3. Ellytam Andre møte med forumet

På overtid her også, en uke. Hatt murringer og vonde kynnere i flere uker, så har nesten mistet troen på at det kommer til å skje noe av seg selv. Overtidskontroll på mandag, håper ingen av oss får brukt for den timen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

4. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberlykke 2016 Oktoberlykke2020❤

Får håpe det skjer noe i helgen! :)

• Liker Liker x 1
  5. Tutta Elsker forumet

40+6 her også nå, ingen baby i sikte av seg selv her heller.. Blir satt igang snart uansett men ville så gjerne at hun fant veien ut selv :/

• Liker Liker x 1
  6. Lovlybaby Forelsket i forumet

Slitsomt å gå over tiden... :( Må bare spørre.. Har dere prøvd kjerringråd? det er ikke et forslag altså ;) Jeg bare lurer..

7. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

har prøvd sex og å gå turer.... ellers ikke noe jeg kommer på.. men stresser ikke enda... (værtfall ikke veldig :p )
    Vi får se hva morgendagen bringer ;)

8. Ellytam Andre møte med forumet

Jeg fødte søndag morgen, endelig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 2
  9. Veronica 1991 Brian Aleksander <3 Januarhula 2014

Gratulerer :)

10. Lykkelig09 Flørter med forumet

Gratulerer :)

11. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberlykke 2016 Oktoberlykke2020❤

Gratulerer :) :)

12. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

Gratulerer så mye :D

13. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

overtidskontroll i går... alt vell, og livmorstappen er visst moden og hadde litt mer enn 1 cm åpning :) Legen rispa litt mens han nå var der "inne" å sjekka :) Så gikk slimproppen nå i dag :) håper noe skjer snart :)
    Ny kontroll igjen i morgen, men håper jo fortsatt at han kommer før den :)

14. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberlykke 2016 Oktoberlykke2020❤

Høres ut som det hjalp å bli strippet. Håper noe skjer i dag :)

15. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

to cm åpning idag... strippa litt til, så får vi se... fikk neste time, altså igangsetting, først på mandag.. hele to uker over termin, men han gynekologen sa det var veldig overraskende om han ikke hadde kommet før den tid... Kunne jo selvfølgelig ikke garantere noe, men han trodde sterkt han kommer en av di neste dagene...

Håper han kommer i natt! Søskenbarnet mitt skal overnatte her, så da får hun mulighet til å bli med på en fødsel :D Hadde jo vært stas :D

16. Førstegangs Glad i forumet

Hva vil det si å bli strippet? 4 dager til termin her.. Lurer også på om det er bekkenløsning jeg har fått, fordi hvert skritt jeg går kjennes ut som hele underlivet skal falle av :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

17. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

beste måten jeg kan forklare det på; når gynekologen risper i slimhinnene som ligger i cervix... han sjekka åpninga, og rispa samtidig... Kan hjelpe på for å få litt fortgang i prosessen....

18. Førstegangs Glad i forumet

Hørtes ikke spesielt godt ut:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

19. Ingrid Helene Lykkelig mamma til Gabriel <3

gynekologen sa at di fleste syns det e ubehagelig, men så lenge man slappa av går det fint... kjent bære at eg mått tiss når han fikla der inne :p Ellers va dæ heilt greit... (va nu veldig avslappa)

20. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum VIP ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberlykke 2016 Oktoberlykke2020❤

Jeg syns det var vondt, ikke bare ubehagelig, hehe. Men nå var jeg anspent, så du sier noe der, ja :)

Del denne siden