Her kom mensen i dag. Var passe missfornødd ja. Ikke det jeg hadde planer eller ønske om. Satsa på at denne pp. går i boks.
Trist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kom mensen i dag. Var passe missfornødd ja. Ikke det jeg hadde planer eller ønske om. Satsa på at denne pp. går i boks.
Til dere som har vært gravid tidligere: Gjorde dere noe spesielt den pp spira satt?![]()
Gode nyheter?Jeg har fått svar på blodprøven min....![]()
![]()
Gode nyheter?![]()
FantastiskVELDIG!
10 dpo, mandag, 6,1.
12 dpo, onsdag...... 53!!!! Det er omtrent 9 ganger så mye! På 48 timer!!!![]()
FantastiskLitt av en førjulsgave
![]()
![]()
Den fineste jeg har fått noen gang, og den jeg har ønsket meg mest av alt. <3 <3 <3
Skulle ønske alle andre fikk spire her inne også nå!
Unner deg dette, håper du kan greie å kose deg nå med at du faktisk er gravid og denne gangen kommer det til å gå
Ja det skulle vi også ønske![]()
Jeg koser meg egentlig ganske mye nå allerede. Det har jo hittil gått mye bedre enn før.Jeg er mye roligere enn for to dager siden, og skal kose meg denne helgen. Det blir nok ekstra stas å komme til 5+0, siden det er grensen for kjemisk graviditet. Etter det blir det vel "vanlig" nedtelling til 12 uker. Jeg er uansett veldig glad i dag!
![]()
Så bra å høreNoe som er positivt er at nå er det så mye som skjer i jul/nyttår at de ukene vil sikkert gå fort
![]()
Ja, det har jeg også tenkt at er positivt (bortsett fra noen utfordringer med matvarer og alkohol, men litt utfordringer tåler jeg).![]()
Ja ser denVenninnen min hadde samme problem i fjor og når noen spurte hvorfor drikker du ikke? Så sa hun bare jula er ikke noe julebord og da hold de munn
![]()
Høres lurt utVi skal fortelle det til de aller nærmeste rett før jul, for nå er jeg lei av å ikke ha dem med på opp- og nedturer. Så da maser hvert fall ikke de. Og så sier ikke de noe høyt når mannen og jeg jukser. Jeg later nemlig som jeg drikker, men heller ut litt i vasken her og der, og mannen bytter litt på å drikke av mitt og sitt glass, og noen steder har jeg også gjemt en flaske med alkoholfri vin og forsynt meg av den i skjul. Synes det er enklere å late som jeg drikker 2-3 glass enn å svare på alle spørsmålene om hvorfor ikke.Heldigvis ikke så ofte jeg drikker mye, så etter noen glass kan vi slutte med skuespillet for kvelden.
Og innimellom løfter jeg glasset til munn og later som. Jeg har gjort dette på én fest i høst (eller, gjemme flaske har jeg gjort 3 ganger), og det fungerer veldig fint.
Jeg drikker nemlig aldri dpo uansett, så har måttet holde på en stund, men juleuken er jo litt verre siden det er mange dager med selskap på rad. Hvert fall for oss.
![]()