En liten oversikt :)

Forstår :) Eg har alltid tenkt at når eg er 6+6 så er eg akkurat ferdig med veke 6 og skal begynne på veke 7, men eg er jo faktisk ferdig med veke 6 og 6 dager altså så er eg 7 fullførte veker i morgen? Eller roter eg veeeeeeldig no? ;)

Jo, det er riktig. 7 fullførte uker i morgen. :D Så da begynner du å samle opp dager til å få fullført uke 8. :)
 
Eg må visst ha ting inn med te-skei ;) hihi

For hvis ikke så hadde du jo aldri kommet til fullført uke 40? 39+6 og så ferdig med uke 39? :) Da hadde du jo plutselig manglet 7 dager (med mindre du går over termin selvfølgelig, men sånn utfra terminregnestykket).
 
Og det er jo først når du er over 12+0 at du er i gang med 1. trimester? :)

Nå roter du vel litt? :) 1.trimester er vel helt fra starten til og med uke 12.. :) Så starter 2. trimester.
 
Nå roter du vel litt? :) 1.trimester er vel helt fra starten til og med uke 12.. :) Så starter 2. trimester.

HAHA.. Ja, der ble det feil tastetrykk i farten. Mente helt klart 2. trimester, jeg skal heldigvis ikke i gang med tidenes lengste svangerskap... :eek: (Jeg trenger ikke ett ekstra trimester!)
 
HAHA.. Ja, der ble det feil tastetrykk i farten. Mente helt klart 2. trimester, jeg skal heldigvis ikke i gang med tidenes lengste svangerskap... :eek: (Jeg trenger ikke ett ekstra trimester!)

Haha, regnet med at det var en tastefeil.. Tenkte jeg skulle rette opp i den likevel sånn at ingen sitter igjen helt forvirret.. :p

Ler høyt her jeg sitter, nei vi klarer oss virkelig med de trimesterne vi har!! Ha ha ha! :D
 
Ungen som har gjort det nei... Bare å lage lykkeliten :D

Vet du hva, nå tror jeg at jeg bare gjør det. Blir helt svimmel av å surre rundt her inne uten. :p I verste fall kan jo noen bare kopiere det jeg har laget og opprette ny om jeg må flytte på meg? Ikke sant? :p
 
Hmm.. Jamen du er jo ikke 1 uke kortere, det er bare måten man teller det på? Om du er 6+6 er det jo fortsatt akkurat like mange dager igjen til 40+3? :) Hvis du skjønner hva jeg mener? Og det er jo først når du er over 12+0 at du er i gang med 1. trimester? :) EDIT: mener selvfølgelig FERDIG med 1. trimester og I GANG MED 2. trimester! :p Feil tall på tastaturet i denne setningen her gitt.

Jeg håper jeg ikke forvirret nå, men det er jo bare måten å se tallet på. Jeg er 27 år, men jeg nå i gang med mitt 28. leveår. Jeg er jo like gammel uansett hvem av delene jeg sier høyt. :)

Men det gjør jo sikkert følelsen litt bedre å tenke at du straks har 7 fullgåtte uker og er i gang med å telle ned til 8. fullgåtte uke. :)

Jeg er også 27 (28 leveår) men jeg teller min mentale alder som kun er 22 :p
Jeg stoppet vist opp der, hode har blitt litt klokere men ikke eldre siden da ;)
 
Jeg er også 27 (28 leveår) men jeg teller min mentale alder som kun er 22 :p
Jeg stoppet vist opp der, hode har blitt litt klokere men ikke eldre siden da ;)

Haha.. :p Jeg føler meg som minst en 30-åring, og har følt det i mange år...
 
Haha man skal jo ikke føle seg eldre en hva man er :p

Hihi.. Jeg har alltid vært sånn. Har alltid synes at de som er like gamle som meg virker så unge og umodne... :rolleyes: Hahaha..
 
Hihi.. Jeg har alltid vært sånn. Har alltid synes at de som er like gamle som meg virker så unge og umodne... :rolleyes: Hahaha..

Hehe, de 86 modellene er vel litt unge for alderen :p det har sikkert noe å gjøre med tsjernobyl :p Den får skylden for alt.
 
Hehe, de 86 modellene er vel litt unge for alderen :p det har sikkert noe å gjøre med tsjernobyl :p Den får skylden for alt.

Hahahahahahahaha... Tsjernobyl ja. :confused: *FNIS*. Vi får håpe det ikke kommer noe nytt sånt noe sånn at 2014-ungene får samme stempel. ;) :p
 
D
Vet du hva, nå tror jeg at jeg bare gjør det. Blir helt svimmel av å surre rundt her inne uten. :p I verste fall kan jo noen bare kopiere det jeg har laget og opprette ny om jeg må flytte på meg? Ikke sant? :p
du skal da ikke flytte ;)
 
5+5 å gått ned 2 kg :) Blir ekstra sunn når æ e gravid æ :)
Jeg gikk ned 1.5kg på uke 4-5 jeg og. Men da jeg var 5+4 mistet jeg symptomene og begynt å spise igjen.
Veide meg nå.. tilbake til vanlig vekt.. alt i alt har jeg gått opp de 1,5kg jeg hadde mistet :)
 
Back
Topp