*** IKM uke 51 ***

Her er det dag to med noe som kan være spotting :o har aldri gjort dette før rundt EL, men kan jo heller ikke være TR allerede? Fortsatt 12 dager(+) til hun (ikke) skal komme :) gode forklaringer taes imot med takk!

Og skulle det være at jeg faktisk har hatt el med disse positive eltestene har vi lagt inn masse aksjer så muligheten er der :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Bare bli her så lenge du vil du! :)

Det blir nok uke 52 på meg. Positiv el test i dag, da har jeg nok ikke hatt el enda, og med 15-16 dagers lutealfase havner jeg nok fort på lille julaften. Mulig 22. Des, jeg hyler her om det blir sånn, men antar uke 52. Håper på et julemirakel.

Hmm lurer på om jeg har hatt el.
De grønne strimlene fra billige-tester.no har hele tiden vært positiv mens det har vært litt hcg i urin. De rosa er fra ebay og de har ikke slått ut på hcg i det hele tatt. På de har det vært kun 1 strek hele tiden. Også tidligere pp har det kun vært 1 strek helt fram til dagen før el da har den blitt sterkere men aldri like sterk/sterkere enn kontrollstreken.

Men idag er testene svakere enn de igår. Begge to. Begynner faktisk tru at jeg er 1 eller 2 dpo. Hadde litt el smerter igår og hatt mye utflod de siste dagene. (Men kan ikke med sånn fruktbart slim osv)

Her er testene fra i går
1386415523936.jpg

Mens her er dagens tester. Ser ut som LH nivået går ned?
1386415558219.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Og her er el testen fra 4.12
1386415877813.jpg

Og her fra 5.12
1386415899546.jpg

Og 6.12

1386415928215.jpg

Og idag 7.12
1386415949785.jpg

Kan jeg ha hatt el 5/6.12 trur dere??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan jeg ha hatt el 5/6.12 trur dere??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan jo hende det da? Siden de rosa ikke har hatt utslag tidligere? Du kan jo kanskje fortsette å teste noen dager til for sikkerhetsskyld. :) Fikk dere lagt inn aksjer før 5. desember da?

5.12 var CD 12 (da jeg pleide ha el før sa-en og alt tullet). Og vi la inn aksjer CD 6, 7, 8, 9, 11 og 12 og 13 som var igår så burde være gode sjanser :)

1386416655411.jpg

(Hjertene er aksjeinnlegging :p)

SA 7 juli 2013 og 12
SA 26 oktober 2013

Kan jo hende det da? Siden de rosa ikke har hatt utslag tidligere? Du kan jo kanskje fortsette å teste noen dager til for sikkerhetsskyld. :) Fikk dere lagt inn aksjer før 5. desember da?
Tidligere pp har ikke de rosa hatt utslag nei før el er der. Men som sagt aldri blitt så sterke som de grønne blir.
Blir å fortsette teste ja for p se om de blir sterke igjen eller blir svakere og svakere. Har vel 60 av de rosa og 7 av de grønne igjen :) hvertfall spennende dette :D

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Endelig positiv EL-test!! :) en uke forsinket, men men.. Skyldes sikkert at kroppen er litt ustabil etter MA i oktober (selvom forrige syklus var helt etter klokka som om utskrapningen var en normal mens).
Dermed hører nok jeg til i denne ikm-gruppa isteden jeg. Litt usikker på lengden på min lutealfase for har ikke testet etter EL ordentlig før, men innbiller meg den er litt kort. Lyst til å føre meg opp med foreløpig ikm 20.des?
ImageUploadedByBV Forum1386434027.829015.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir nok uke 52 på meg. Positiv el test i dag, da har jeg nok ikke hatt el enda, og med 15-16 dagers lutealfase havner jeg nok fort på lille julaften. Mulig 22. Des, jeg hyler her om det blir sånn, men antar uke 52. Håper på et julemirakel.

Jeg håper du får positiv test på juleaften jeg nå. :) ;)

Bare å si ifra om du vil stå på 22.

*Taster på app på mobilen*

Endelig positiv EL-test!! :) en uke forsinket, men men.. Skyldes sikkert at kroppen er litt ustabil etter MA i oktober (selvom forrige syklus var helt etter klokka som om utskrapningen var en normal mens).
Dermed hører nok jeg til i denne ikm-gruppa isteden jeg. Litt usikker på lengden på min lutealfase for har ikke testet etter EL ordentlig før, men innbiller meg den er litt kort. Lyst til å føre meg opp med foreløpig ikm 20.des?
Vis vedlegget 42786

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ført opp nå. :-)

*Taster på app på mobilen*

Jeg må jo ha hatt el??? Idag er testene enda mer negative og den risa slik den oleier være før el, helt hvit.
Svarten at jeg ikke prøvde de rosa før CD 13

1386499760535.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hei Damer!

En stund siden sist nå. Jeg har hatt en prøvefri måned, noe som igrunn var veldig deilig. Nesten så jeg kunne tenke meg å fortsette med en til, men samtidig vet en jo aldri hvor lang tid det tar...Har vært godt å ikke tenke så mye på baby en stund, men nå som prøvingen er igang igjen merker jeg at tankene melder seg. Jeg har valgt å legge fra meg temping og eggløsninstester for å få minst mulig stress. Har imidlertid en del tegn som er umiskjennelige, og vet derfor likevel når EL er i emning, dermed klarer jeg ikke slappe hundre prosent av rundt EL likevel. Menmen slik er det. Fordelen er at vi får lagt inn aksjene når det trengs ;) Denne gangen tror jeg EL var rundt 5.desember, skjønt jeg fikk allerede eggløsningsslim fredag 29. Og siste dag med elslim var onsdag 4., så mulig EL var allerede da. men siden jeg ikke er helt sikker kan du godt sette meg opp på IKM 20. Desember. Håper fælt på en fantastisk julepresang. Samtidig har vi bestemt oss for bryllup i slutten av mai og jeg har en masteroppgave som skal leveres inn høsten 14, så strengt tatt er det jo bare en fordel om det tar noen måneder til før det klaffer! Men jeg er fryktelig klar for en liten en, og tenker at det å ha en stor, flott mage i bryllupet bare blir ekstra stas. selvsagt også mer strev, men jeg føler det hadde vært verdt det. Og når det gjelder oppgaven så jobber jeg best under stress, så slik sett hadde det ikke vært så dumt. Men sum av sumarum så er det fremdeles både fordeler og ulemper knyttet til om det klaffer eller ei. Så merker jeg er litt mer avslappet rundt det hele enn tidligere...

Hei Damer!

En stund siden sist nå. Jeg har hatt en prøvefri måned, noe som igrunn var veldig deilig. Nesten så jeg kunne tenke meg å fortsette med en til, men samtidig vet en jo aldri hvor lang tid det tar...Har vært godt å ikke tenke så mye på baby en stund, men nå som prøvingen er igang igjen merker jeg at tankene melder seg. Jeg har valgt å legge fra meg temping og eggløsninstester for å få minst mulig stress. Har imidlertid en del tegn som er umiskjennelige, og vet derfor likevel når EL er i emning, dermed klarer jeg ikke slappe hundre prosent av rundt EL likevel. Menmen slik er det. Fordelen er at vi får lagt inn aksjene når det trengs ;) Denne gangen tror jeg EL var rundt 5.desember, skjønt jeg fikk allerede eggløsningsslim fredag 29. Og siste dag med elslim var onsdag 4., så mulig EL var allerede da. men siden jeg ikke er helt sikker kan du godt sette meg opp på IKM 20. Desember. Håper fælt på en fantastisk julepresang. Samtidig har vi bestemt oss for bryllup i slutten av mai og jeg har en masteroppgave som skal leveres inn høsten 14, så strengt tatt er det jo bare en fordel om det tar noen måneder til før det klaffer! Men jeg er fryktelig klar for en liten en, og tenker at det å ha en stor, flott mage i bryllupet bare blir ekstra stas. selvsagt også mer strev, men jeg føler det hadde vært verdt det. Og når det gjelder oppgaven så jobber jeg best under stress, så slik sett hadde det ikke vært så dumt. Men sum av sumarum så er det fremdeles både fordeler og ulemper knyttet til om det klaffer eller ei. Så merker jeg er litt mer avslappet rundt det hele enn tidligere...

Da kan det jo bli mange spennende, store ting på kort tid, og det er jo gøy det da! :D Og det må jo være godt å kjenne at forholdet til prøvingen er litt mer avslappet ser jeg for meg :) Krysser fingrene for deg også!

I og med at den rosa testen er helt hvit igjen, hadde i alle fall jeg gått ut fra at EL hadde vært :) Hadde du andre tegn på EL?
Egentlig ikke. Syns jeg hadde mye utflod men vi har jo lagt inn aksjer hver dag siden CD 6 så kan like godt være mannens soldater :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Egentlig ikke. Syns jeg hadde mye utflod men vi har jo lagt inn aksjer hver dag siden CD 6 så kan like godt være mannens soldater :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da er det bare å krysse fingrene og tenke positivt! :D Og kanskje litt humping bare sånn i tilfelle - men jeg hadde definitivt gått ut fra at egget var lagt, og at selve LH-toppen klarte å snike seg unna testingen ;)

Hei Damer!

Og der så jeg at du hadde lagt den inn her! :) Da skal jeg føre deg opp! Lykke til, håper det klaffer for deg nå! :)

Nå er jeg på dag 3 med spotting/brun utflod... Skjønner ikke hva som skjer og begynner å bli redd det kan være noe galt? Blødning rundt EL skal jo ikke vare så lenge? Og jeg kan vel ikke ha TR på døra så tidlig? :/

Back
Topp