Lusker meg inn her, jeg... :)

Pin-up

Forumet er livet
Tilhører egentlig November, men nå blir det desemberbarn på oss nok en gang. Lillebror har det visstnok riktig så hjemmekoselig der inne, i og med at han fremdeles ser ut til å ha god tid, til tross for at termin var den 24/11.

Håper han snart finner ut at han skal komme ut og hilse på :)

Hvordan ligger dere an, nærmer det seg termin for dere? Mange har kanskje allerede født?
 
termin på tirsdag, så hadde håpa at jeg kanskje skulle rekke november.. men kjekt med desember barn, bare det ikke draaar ut i tid, men baby innen jul blir det hvertfal :):p
 
lykke til :) satser på det skjer noe snart :)
 
her også blir det desember, men så hørte jeg jo til her helt i begynnelsen også, så det er ikke noe overraskelse at jeg endte opp her til tross for at ultralydtermin var 28. nov...
 
Velkommen til oss! Morro med litt overtidige folk, da blir det action her inne, for de kommer nok snart!! Selv har jeg to uker til termin så blir nok en stund til det blir føding her.. håper bare jeg rekker det før jul.....

Lykke til med nært forestående fødsel!
 
termin på tirsdag, så hadde håpa at jeg kanskje skulle rekke november.. men kjekt med desember barn, bare det ikke draaar ut i tid, men baby innen jul blir det hvertfal :):p

Blir spennende å se når hun melder sin ankomst da :) Desemberbarn er fin-fint, satser bare på at han kommer før eller etter den 5., da storebror har bursdag den dagen :)
 
Velkommen til oss! Morro med litt overtidige folk, da blir det action her inne, for de kommer nok snart!! Selv har jeg to uker til termin så blir nok en stund til det blir føding her.. håper bare jeg rekker det før jul.....

Lykke til med nært forestående fødsel!

Tusen takk for det! Går og venter på time til overtidskontroll, men satser på at han finner på å komme selv før de rekker å kure meg :) Lykke til til deg også, håper det skjer noenlunde når det skal, så du er hjemme igjen til jul :)
 
I dag gikk jeg nesten en mil for å få noe fremgang her, men det endte bare opp med bekkenvondt :/ føler meg nesten litt dum nå :p jaja, ble litt vel ivrig på å hilse på lillegutt:rolleyes:
 
I dag gikk jeg nesten en mil for å få noe fremgang her, men det endte bare opp med bekkenvondt :/ føler meg nesten litt dum nå :p jaja, ble litt vel ivrig på å hilse på lillegutt:rolleyes:

Hehe, huff - kjenner til det! Jeg har støvsuget, vasket gulv og bakt i to timer uten å oppnå annet enn ryggvondt. Ikke en rie i sikte :p Må da være vår tur snart! :)
 
Hehe, huff - kjenner til det! Jeg har støvsuget, vasket gulv og bakt i to timer uten å oppnå annet enn ryggvondt. Ikke en rie i sikte :p Må da være vår tur snart! :)

Ja :) jeg heier på oss! spesielt du som er fire dager "foran" meg, har du vært på overtidskontroll?
 
Ja :) jeg heier på oss! spesielt du som er fire dager "foran" meg, har du vært på overtidskontroll?

Takk for det, unner deg det samme, da ;) De ringte fra sykehuset idag, skal inn i morgen klokken 9.20. Veldig spent på hva de sier! Håper jo helst at fødselen skal sette i gang av seg selv og at jeg slipper å settes i gang, men samtidig er det noe med å gå så lenge over. Skal bli godt å få bekreftet at han det fint, i alle fall, så skal jeg heller tåle en dag og to til :)

Hvordan er praksisen hos deg, har du fått time til kontroll?
 
Takk for det, unner deg det samme, da ;) De ringte fra sykehuset idag, skal inn i morgen klokken 9.20. Veldig spent på hva de sier! Håper jo helst at fødselen skal sette i gang av seg selv og at jeg slipper å settes i gang, men samtidig er det noe med å gå så lenge over. Skal bli godt å få bekreftet at han det fint, i alle fall, så skal jeg heller tåle en dag og to til :)

Hvordan er praksisen hos deg, har du fått time til kontroll?

Skal på kontroll i morgen :) blir godt å vite at han har det greit inne i magen og håper så absolutt at jeg slipper igangsetting. Her på SUS (stavanger) så kan de vel drøye det til 11. dag på overtid også kan jeg få igangsatt fødselen oppe på fødeloftet på dag 11 om jeg fortsatt er "frisk".

Men som sagt krysser jeg virkelig fingrene for at fødselen starter av seg selv, helst så fort som mulig :p men innen helga skal jeg holde ut ;)
 
Skal på kontroll i morgen :) blir godt å vite at han har det greit inne i magen og håper så absolutt at jeg slipper igangsetting. Her på SUS (stavanger) så kan de vel drøye det til 11. dag på overtid også kan jeg få igangsatt fødselen oppe på fødeloftet på dag 11 om jeg fortsatt er "frisk".

Men som sagt krysser jeg virkelig fingrene for at fødselen starter av seg selv, helst så fort som mulig :p men innen helga skal jeg holde ut ;)

Da må du ha masse lykke til på kontrollen i morgen, om han ikke finner på å komme før :) Jeg var på kontroll idag og alt var heldigvis strålende, godt å vite! Hadde 4 cm åpning og legen regnet med å se meg i kveld eller i natt :) Skal uansett opp i morgen tidlig og ta vannet, så da er han her snart uansett! Blir litt av en bursdagsgave på han som blir 2 år i morgen.. :)

Lykke til, som sagt - håper alt ser bra ut og at du snart har gullet ditt her!
 
Back
Topp