Jubeltråd! :)

Jubla for ein utruleg god kalkunmiddag :D Sto opp kl 07:30 og satte kalkunen i ovnen, lagde rotmos, waldorfsalat, stuffing, karamellsaus (til dessert), brun saus osv. Litt surt at lillegutt gjer at magesekken blir fort full :P
Jublar også for veke 29 i dag :D Offesielt tredje trimester :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Jubla for ein utruleg god kalkunmiddag :D Sto opp kl 07:30 og satte kalkunen i ovnen, lagde rotmos, waldorfsalat, stuffing, karamellsaus (til dessert), brun saus osv. Litt surt at lillegutt gjer at magesekken blir fort full :P

Åååååå nam nam!! Elsker kalkunmiddag!!! :)

Sent from my iPad using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Uke 29 i dag :D

Termin med lilleprinsen 18/2/14

Uke 29 i dag :D

Dersom du har termin 18.02.14 er du faktisk 29+1 i følge den nye måten å tella på ;)

Dersom du har termin 18.02.14 er du faktisk 29+1 i følge den nye måten å tella på ;)

Blir aldri klok på det der, får forskjellige tall hver gang jeg er på kontroll :p forholder meg til den tellemåten jeg fikk på oul :p da var jeg 19+1 på en mandag i alle fall hehe :)

Blir aldri klok på det der, får forskjellige tall hver gang jeg er på kontroll :p forholder meg til den tellemåten jeg fikk på oul :p da var jeg 19+1 på en mandag i alle fall hehe :)

Eg har også termin 18.02.14 og fekk beskjed om dette :)

Åh, i dag har jeg gått 45 min tur i skogen, støvsugd og vasket gulvet i hele leiligheten, vasket vinduer og startet smått og pynte til jul! :) nå har jeg supervondt i ryggen og klar for taco til middag, som samboeren har laget klart for oss :) må jeg si jeg synes er velfortjent ;) yeeeey :) må si jeg har vært flink de to siste dagene :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jubler for deilige 1. desember. Sett film på formiddagen med poden, var så koselig, satt i armkroken min under dynen, mens vi spiste godteri. :)

Så lagde jeg deilig lunsj/middag med speilegg, saltkjøtt og masse salat. Mmmm!

Deretter dro vi ut litt for å lufte vettet, laget julekrans av bjørkegreiner og litt lykter av hermetikkbokser som jeg borret hull i. :)

Siden laget jeg grove vafler til kvelds og vi tente opp adventslys og hørte julemusikk. Så vanvittig takknemlig for mine to kjæreste! ❤️ Gleder meg masse til vi skal bli 4!!

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
I dag må jeg juble for 33 uker!!! :)
Nå er det jo virkelig ikke lenge igjen til jeg skal bli mamma og jeg gleeeeder meg :D

I tillegg er alle stressende juleforberedelser overstått, bare de koslige igjen :)

Oooog for å toppe det hele ligger min fantastiske samboer, som jeg bare er helt nyforelska igjen i, ved siden av meg og sover :) Han har vært så utrolig snill og omtenksom i det siste og han koser og gir kjærtegn til både meg og magen, sånn helt tilfeldig, uansett tidspunkt, og jeg blir like glad og forelska hver gang :)

Kalkunmiddag er det beste som finnes :) Gleder meg som bare det til nyttårsaften, da blir det kalkun her :D Har desverre en samboer som er allergisk mot både eple og stangselleri, men tenkte å lage waldorfsalat uansett i år.. Eg tåler det jo :p

• Liker
Reactions: EJ
Jubler for uke 33 og for at juletreet er oppe! Snart skal jeg pynte det. Må bare vente til kynnerne tar en pause. Puh!

Jubler for uke 33. 1 uke igjen så kan jeg begynne å bevege kroppen litt. Lei av sofakroken nå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jubler for 33 uker i morgen,ei uke nærmere å få energi tilbake,ikke minst hilse på prinsessa:-)

Jubler også for at huset begynner bli babyklart,mangler bare vaske noen flasker å legge på senga:-)

Så må jeg juble mest for min fantastiske mann som er mega flink,i alt<3

Back
Topp