Jubeltråd! :)

Har endelig fått inkallelse til ultralyd. Har time fredag den 13...
Jeg skal også på oul da. Skummel dag.. Satser på det går bra med oss begge og at fredag den 13 blir en lykkes dag fremover:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg skal også på oul da. Skummel dag.. Satser på det går bra med oss begge og at fredag den 13 blir en lykkes dag fremover:)

Termin 09.februar med første frøet:)
Jeg og :-)
Men for meg er det allerede en lykkedag :-)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jublar for 16+2, aktivitet i magen (mange bobler som sprekker ❤❤) og har fått baka sjølve kaka og laga pynten til den. Fått oppgave av ei vennine å lage dåpskake () til søndag. Spennande

Jubler for å ha kjent babyspark fra utsiden av magen. :D
Ligger her på rygg å prøver å sove med hpnda hvilende på magen og kjente plutselig et dunk mot hånda!!

Gleder med til mannen kommer hjem fra sjøen på torsdag! Så han og får kjenne.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hurra, i dag er jeg hele 19 uker❤ Og det er bare 5 dager igjen til neste ul, og i tillegg kjente jeg et godt "dult" på utsiden av magen i dag :D
Hurra, hurra, hurra :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Har også endelig fått time! 27/09 her..

Tipper du får et heeelt nytt syn på fredag den 13 fra nå av ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Ja, dersom alt går bra så ;) Det er også bursdagen til niesen min, så når vi kommer i bursdagsfeiring vil vi kanskje kunne fortelle om det er jente eller gutt i tantes mage.

Må juble for å ha gjennomført en spinningsøkt i dag :) har ikke vært i form til å trene på mange måneder, så selv om jeg måtte ta det litt rolig var dette en stor seier :)
Og skal si det ble liv i huleboeren! Han skjønnte nok ingenting av hva som skjedde, så om han sparka i protest eller glede er uvisst, men sparka gjorde han! :p aldri kjent det så tydelig før :)

Jubler for at matlysten er tilbake, sjokolade er endelig godt igjen =)
Kanskje vekten går oppover også nå..

Jubler for 16+1 idag og at jeg fikk fiskeboller i hvitsaus til middag idag <3 det må være det beste jeg vet <3
I morgen er det bare en uke til oul!

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Skyver opp denne igjen jeg :)

I dag er jeg halvveis til termin!!!!! :)

• Liker
Reactions: BMC
Ett år sammen med min sin i dag :D <3

16.02.14 <3

Jubler for IKEA-tur i dag ;-D Storebror må ha møbler til nye rommet sitt ^^,

• Liker
Reactions: BMC
Er på besøk hos foreldrene mine og her har jeg fått MASSE babyklær og arvet en haug med flotte ting :D bl.a vognpose vippestol og vogn til sommeren :) og så var det jo veldig godt å se familien igjen da :)

Back
Topp