**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg sitter og halvveis ser på en eller annen dokumentar på BBC HB.
Har akkurat spist biff, og har litt vin i glasset.

Vi har signert en kontrakt i forbindelse men boligkjøp i dag, og mannen er ferdig med eksamen.
I morgen skal vi besøke mamma

Gratulerer med boligkjøp! :)

Godt å høre det er andre og som pusser opp i julestriden. Vi skal pusse opp stuen. Vi begynte for 2 dager siden. Vi skal male vegger, legge laminat, male rundt peisen å legge fliser rundt peisen. Satser på være ferdig om 14 dager med det meste for da kommer laminaten. Satser på å være ferdig rett før jul så jeg får pyntet då.

Gratulerer med boligkjøp! :)

Gleder meg som en unge.
Tar over 10. desember, og det er det ikke lenge til.
Får eget rom til babyen jeg ikke er gravid med enda, og 3 doer ;)

e="Foreløpig litt anonym, post: 16796095, member: 85926"]Gleder meg som en unge.
Tar over 10. desember, og det er det ikke lenge til.
Får eget rom til babyen jeg ikke er gravid med enda, og 3 doer ;)[/quote]
Gratulerer så masse. Så spennende. Er det bare å flytte inn, eller masse som må gjørs?

Ble sittende og se film og strikke. Og litt BV innimellom, men nå MÅ jeg legge meg. Ble altfor sent. :p Natta!

Ja. Men synes fortsatt reglene om 1. september er helt på tryne. Det er ikke alle som kan bestemme terminen til babyen sin......
Helt enig! Vi bommer på den fristen sist. I tillegg fikk vi ikke den ekstra kontantstøtten, da det var for kort til mellom barnet vsr 19 måneder og barnehage oppstart. Tapte grisemye penger

Vi holder også på med litt oppussing. Begynte i sommer da, måtte avrette og fliselegge hele kjelleren pga høye radon-verdier. Så skulle vi pusse opp kjellerstua og et kontor/soverom der nede i tillegg. Planen var at det skulle stå ferdig til i morgen, men det er litt småplukk igjen. Litt lister her og der, en vinduskarm som skal males....og masse rot som må ryddes opp før vi får vaska ferdig og satt møblene på plass. Men det blir fint da :)
Vi hylder på med totalrenovering av et hus. Har skiftet alle rør og alt elektrisk. Tror vi har gjort noe i alle rom. Er ganske lei av å bo i rot, men det blir jo heldigvis bedre:) har holdt på i snart 5 år.

Vi hylder på med totalrenovering av et hus. Har skiftet alle rør og alt elektrisk. Tror vi har gjort noe i alle rom. Er ganske lei av å bo i rot, men det blir jo heldigvis bedre:) har holdt på i snart 5 år.
Hørtes ikke så gøy ut. Jeg kjenner jeg syns rett rundt en mnd. Er mye, men 5 år da tror jeg, jeg hadde vert ganske så lei ja. Kan tenka meg det blir godt å få orden etterhvert ja.

Æ tok en test imårres for æ har vorre så rar i d siste....d e ikke hcg etter den kjemiske,for har hatt blendahvite rett etterpå...hadd jo sex me gubben en gang i mnd her,men d va jo o 4-5 daga før positiv el test....
Nei,skjønne mæ itj på kroppen her å regne med d her e en kjemisk :p

Samtidig har æ et håp om at d e en spireliten i magen:)

Men hva skjer med tempen din? Og tappen da?

Tempen opp i går, antatt grunnet unger i senga og aktivitet omkring det.
Mer normalisert igjen i dag.

Tappen er sånn... medium. Litt myk, litt åpen, og er nå oppi der en plass. Sekret er... vått. ikke slim, men vått.

Tempen opp i går, antatt grunnet unger i senga og aktivitet omkring det.
Mer normalisert igjen i dag.

Tappen er sånn... medium. Litt myk, litt åpen, og er nå oppi der en plass. Sekret er... vått. ikke slim, men vått.

Ok. Må følge med vettu.

*Taster på app på mobilen*

Merkelige greier å speinnanes :) Har ikm på mandag,trur æ....håpe d itj blir nå blødninga da!!!!:)

Du kan ikke anta kjemisk fordi streken er svak. :-) Alle som tester tidlig starter med svak strek.

Veldig spennende dette. :-)

Du kan ikke anta kjemisk fordi streken er svak. :) Alle som tester tidlig starter med svak strek.

Veldig spennende dette. :)

Vældi speinnanes å uventa....hadd sex en gang i mnd her å d va mang daga før el,så trudd i hvert fall itj at d skoill bli nåkka resultat...ja,ja, får sjå ka som skjer i neste uke :)

Hva er det jeg ser, Tuppeline?? :-O

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp