**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jeg gleder meg masse til jul. Og har et kjempehåp om positiv test før jul, sånn at det blir årets "julegave" til meg og mannen. Kommer til å føles sånn om vi får positiv test i tiden før jul. :)

Vi holder også på med litt oppussing. Begynte i sommer da, måtte avrette og fliselegge hele kjelleren pga høye radon-verdier. Så skulle vi pusse opp kjellerstua og et kontor/soverom der nede i tillegg. Planen var at det skulle stå ferdig til i morgen, men det er litt småplukk igjen. Litt lister her og der, en vinduskarm som skal males....og masse rot som må ryddes opp før vi får vaska ferdig og satt møblene på plass. Men det blir fint da :)

Det er veldig hyggelig at man ser at det blir fint, men det er litt styr og mas når det er rotete. Hos oss føler jeg at det er komplett kaos nå, men jeg ser liksom et lys i tunnelen - for jeg skjønner at med en gang vi kommer ovenpå rotet, da blir det veldig veldig bra! :D :p

Jeg har forresten tenkt til å kjøpe et røkelsesstativ til å brenne kongerøkelse i adventstiden, men hvor finner man et fint sånn røkelsesstativ? Jeg synes dette var fint, jeg fant det da jeg googlet, lagt ut på en blogg, men står jo ikke hva det heter eller hvor det er kjøpt:

cimg0478.jpg

Vi har et, men det er ikke så innmari fint da, helt enkelt svart. Men vet ikke helt hvor røkelsen er, men nå vet jeg hvertfall hor stativet er! Gubben syns det lukter så godt, hehe :)

Vi har et, men det er ikke så innmari fint da, helt enkelt svart. Men vet ikke helt hvor røkelsen er, men nå vet jeg hvertfall hor stativet er! Gubben syns det lukter så godt, hehe :)

Jeg elsker lukte. Kjøpte kongerøkelse på apoteket for en stund siden da jeg var innom for å hente noe annet der. Det lukter utrolig godt. Men skulle gjerne kjøpt et stativ i morgen. For på søndag er det jo advent! IIK. Det går så fort. Må forresten også få sjekket at jeg har fire lilla lys. :)

Det er veldig hyggelig at man ser at det blir fint, men det er litt styr og mas når det er rotete. Hos oss føler jeg at det er komplett kaos nå, men jeg ser liksom et lys i tunnelen - for jeg skjønner at med en gang vi kommer ovenpå rotet, da blir det veldig veldig bra! :D :p

Ja, jeg tror det blir veldig fint :) Det blir litt sånn film/gamerom der nede, også skal vi sette opp en lettvegg i ene enden, så jeg får hobbyrom etterhvert, håper det blir i løpet av vinteren, men vet ikke helt! Gleder meg til vi blir ferdige med hele huset og kan få ny takst, var ikke gjort noe her siden huset stod ferdig i 1983, så det var mye utdatert her! hehe :)

Kjekt å se lyset i tunnelen. Hva slags rom pusser dere opp??

Jeg elsker lukte. Kjøpte kongerøkelse på apoteket for en stund siden da jeg var innom for å hente noe annet der. Det lukter utrolig godt. Men skulle gjerne kjøpt et stativ i morgen. For på søndag er det jo advent! IIK. Det går så fort. Må forresten også få sjekket at jeg har fire lilla lys. :)

Jeg må ned i kjelleren og rote i boden hvor alle eskene ble plassert da jeg rydda ut fra stua og pakket ned bodene, for å finne "den store eska med julpynt", jeg er ganske sikker på at den står innerst, nederst!! Og juleputene ligger litt sånn hist og pist i en ledig eske. Og jeg skrev selvsagt ikke noe utenpå eskene, siden alt skal ut igjen :P

Ja, jeg tror det blir veldig fint :) Det blir litt sånn film/gamerom der nede, også skal vi sette opp en lettvegg i ene enden, så jeg får hobbyrom etterhvert, håper det blir i løpet av vinteren, men vet ikke helt! Gleder meg til vi blir ferdige med hele huset og kan få ny takst, var ikke gjort noe her siden huset stod ferdig i 1983, så det var mye utdatert her! hehe :)

Kjekt å se lyset i tunnelen. Hva slags rom pusser dere opp??

Vi har pusset opp snart hele huset, men nå i høst er det soverom/gjesterom/kontor som har vært på programmet. :) Og litt lister her og der. :p Og rot overalt.

Høres veldig bra ut. Hobbyrom høres jo kjempebra ut. Jeg får nok ikke det, men kontoret blir vel mitt, så da får jeg bruke det som en blanding av kontor og hobbyrom. :)

Jeg må ned i kjelleren og rote i boden hvor alle eskene ble plassert da jeg rydda ut fra stua og pakket ned bodene, for å finne "den store eska med julpynt", jeg er ganske sikker på at den står innerst, nederst!! Og juleputene ligger litt sånn hist og pist i en ledig eske. Og jeg skrev selvsagt ikke noe utenpå eskene, siden alt skal ut igjen :p

Jeg har holdt adventsesken til side da vi begynte å rote rundt etter sommeren, for jeg skjønte at dette ble etapper frem til jul. Så jeg vet akkurat hvor esken står, satte den på øverste hylle i den ene boden oppe. :) Så nå løp jeg opp for å sjekke, og jadda, i bunnen av adventsesken lå det en åpnet pakke med lilla lys. Så da har jeg mer enn nok til å ha 4 lys på søndag. Jippi!

Julepynten derimot, den har jeg ikke full oversikt over, for jeg tenkte vi skulle være ferdig i god tid til jul. Og julepynten skal først frem lille juleaften. MEN.. Nå er jeg jo litt mer skeptisk til at jeg faktisk har full oversikt før jul. :p

Jeg har holdt adventsesken til side da vi begynte å rote rundt etter sommeren, for jeg skjønte at dette ble etapper frem til jul. Så jeg vet akkurat hvor esken står, satte den på øverste hylle i den ene boden oppe. :) Så nå løp jeg opp for å sjekke, og jadda, i bunnen av adventsesken lå det en åpnet pakke med lilla lys. Så da har jeg mer enn nok til å ha 4 lys på søndag. Jippi!

Julepynten derimot, den har jeg ikke full oversikt over, for jeg tenkte vi skulle være ferdig i god tid til jul. Og julepynten skal først frem lille juleaften. MEN.. Nå er jeg jo litt mer skeptisk til at jeg faktisk har full oversikt før jul. :p

haha, jeg har alt i samme eske. Skulle egenltig være guttejulebord her i morgen, men det er utsatt grunnet sykdom, så lilla løpere er lagt på der det skal være det, for dukene hadde jeg kontroll på. Ellers har vi bare to boder i kjelleren, og begge måtte ryddes og tømmes etter tur for å få lagt fliser, men når vi får rydda litt så jeg får døra ordenlig opp, så tror jeg at det skal gå greit å finne den. Julepynten ligger heldigvis i plastkasse, så det er enkelt å se hva som er oppi. Værre med alle pappeskene!

haha, jeg har alt i samme eske. Skulle egenltig være guttejulebord her i morgen, men det er utsatt grunnet sykdom, så lilla løpere er lagt på der det skal være det, for dukene hadde jeg kontroll på. Ellers har vi bare to boder i kjelleren, og begge måtte ryddes og tømmes etter tur for å få lagt fliser, men når vi får rydda litt så jeg får døra ordenlig opp, så tror jeg at det skal gå greit å finne den. Julepynten ligger heldigvis i plastkasse, så det er enkelt å se hva som er oppi. Værre med alle pappeskene!

Pappesker er mye verre ja. Både julepynt og adventspynt er i sånne plastesker med gjennomsiktig lokk her i huset. Det er jeg veldig glad for nå. Gleder meg til å pakke ut pynten og tenne litt lys på søndag. <3 Advent!

Da blir det snart en tur i badekaret før man lægg sæ å søv :)

Da blir det snart en tur i badekaret før man lægg sæ å søv :)

Flink du er. Jeg klarer ikke å legge meg enda, men burde ha gjort det. Mer energi resten av helgen da. :p

Æ må...ska kjør langt imårra,med 3 små i bilen,så bør værra opplagt :)

Ja, det er fornuftig da ja. :) Jeg tror nok jeg drøyer med leggingen en time til. Koser meg med ullteppe på sofaen nå. :)

Nei, nå blir det tv og strikking frem til leggetid. :) Ha en fin kveld jenter!

Jeg drøyer sikkert leggingen mye lenger enn fornuften tilsier.

Jeg er alene hjemme, vel, så alene som man blir med to unger og en hund. Men mannen er ikke hjemme, og da er det ikke like kjekt å legge seg. Men sliten er jeg, alene med ungene i går, alene med ungene idag, fysisk slitsom dag på jobb (jeg sitter på kontor, så normalt sett er det virkelig ikke mer fysisk aktivt enn fingre på tastatur...) og gjett hvem som må stå opp med ungene i morgen, og være alene med dem da også...

Vel, mannen kommer hjem utpå dagen i morgen, så det er min tur å sove lenge på søndag!

Her er det p3 gull på tv og strikking! Elsker senkveld, så blir nok ikke leggetid før det er ferdig :P håper mini sover like lenge i morgen, i dag stod vi opp 8.20, passer meg veldig fint, hehe :) elsker å sove på morningen!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sitter og halvveis ser på en eller annen dokumentar på BBC HB.
Har akkurat spist biff, og har litt vin i glasset.

Vi har signert en kontrakt i forbindelse men boligkjøp i dag, og mannen er ferdig med eksamen.
I morgen skal vi besøke mamma

Jeg er alene hjemme, vel, så alene som man blir med to unger og en hund. Men mannen er ikke hjemme, og da er det ikke like kjekt å legge seg. Men sliten er jeg, alene med ungene i går, alene med ungene idag, fysisk slitsom dag på jobb (jeg sitter på kontor, så normalt sett er det virkelig ikke mer fysisk aktivt enn fingre på tastatur...) og gjett hvem som må stå opp med ungene i morgen, og være alene med dem da også...

Vel, mannen kommer hjem utpå dagen i morgen, så det er min tur å sove lenge på søndag!

Men hva skjer med tempen din? Og tappen da?

Men hva skjer med tempen din? Og tappen da?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp