JUBEL TRÅD

i dag er det bare 1 uke til termin, søndag 1. des :D håper virkelig hun kommer snart, gleder meg sånn til og få se henne :p :) :D ;)
 
Jubler idag før att dt e 4 UKER te termin, og æ har på følelsen att hanj kjæm snart :)
Har følt mæ fødeklar i 14 dager, så no må jr snart komm ;)
 
Permisjon! ENDELIG!!! Siste dag på jobb idag, måtte til og med sitte flere timer hjemme ikveld for å bli klar. Men NÅ! ...nåer det bare å lade opp (og forberede de siste julegavene, hihi). Gleder meg!!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått dato for igangsetting av tvillingfødsel! 6. desember! Æææææ!!!! :D :O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått dato for igangsetting av tvillingfødsel! 6. desember! Æææææ!!!! :D :O


Sent from my iPhone using BV Forum
så kjekt :) masse lykke til :D
 
Så spennende! (Og skummelt på samme gang kanskje??? Jeg kjenner at jeg gledgruer meg til fødselen!) Lykke til, i alle fall!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nå kjenne æ att æ virkelig glede mæ te å få baby i armene og slippe HALSBRANN!!!!!
Jubler stille for syting av vondt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
da er den magiske termingrensa nådd: 37 uker idag :) guri a fort detta har gått da gitt. Har masse å gjøre både på jobb og ellers så ikke mye kjeding og venting på meg nei :p like greit sikkert :)
 
40 uker idag! - som betyr 2 dager igjen til termin.....
Glede :D
Å fortsatt i så god form at jeg var på sentret å handlet i en time før jeg dro i hallen for å se gubben spille håndballkamp :)
 
10 dager til termin ^^

Alle var så sikker på at lille skulle melde sin ankomst i helgen, men ser lite trolig ut at det skjer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også termin i dag 1 des, deilig å vite at man er såå nærme målstreken:) lykke til alle desember mødre!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp