Deisi bø?Hoppsideisi, jeg blir sprø av all hoppsideisien!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deisi bø?Hoppsideisi, jeg blir sprø av all hoppsideisien!
Huff, håper hun sover bedre hjemme i natt!Bah! For ei natt det ble! Var egentlig forberedt på det da, i og med at lille sov så dårlig på dagen i går! Men det hjelper ikke så godt å være forberedt når man er stup trøtt, da blir man irritert uansett!lille våkna for mat 00.40, sovna igjen ganske fort... Våkna igjen 03 og sovna igjen etter 05! Bah! Fruen prøvde å hjelpe til så godt hun kunne da jeg vekket henne for litt støtte i halv femtida, men lille ble rasende hvis hun inne fikk ligge tett inntill meg! Nå er vi på tur hjem, og lille har slukna i bilstolen
![]()
Her i huset er vi ganske heldige med søvn. Helt siden hun var 6 uker har hun sovet hele natta. Når hun gikk dårlig opp i vekt, måtte vi vekke henne på natta og gi henne mat og sovnet ganske fort igjen. Nå for tiden legger hun seg rundt 20:00 og sover til 08:30-09:00og hun sover bra på dagen også. 2 dupper på ca 2 timer hver gang.
Så godtHer driver vi med puppavvenning, gråter litt når hu våkner, men hu sovner fort igjen heldigvis
*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
hippsi hoppsi deisi nå!Deisi bø?
Huff, håper det kommer seg når dere er hjemme igjen. God tur, kjør forsiktig =))Bah! For ei natt det ble! Var egentlig forberedt på det da, i og med at lille sov så dårlig på dagen i går! Men det hjelper ikke så godt å være forberedt når man er stup trøtt, da blir man irritert uansett!lille våkna for mat 00.40, sovna igjen ganske fort... Våkna igjen 03 og sovna igjen etter 05! Bah! Fruen prøvde å hjelpe til så godt hun kunne da jeg vekket henne for litt støtte i halv femtida, men lille ble rasende hvis hun inne fikk ligge tett inntill meg! Nå er vi på tur hjem, og lille har slukna i bilstolen
![]()
Ble'n gretten for det?Haaater når kassamannen på coopen får meg til å føle meg kriminell!!! Bare fordi jeg glemte lommeboka og måtte bruke nød-kredittkortet som lå i bilen, og ikke kom på at man slett ikke kan ta ut penger over kasse på det kortet. Fysj! Og så jeg som alltid er en eksemplarisk kunde. Uff blir helt dårlig jeg
JA!! Har aldri følt meg mer kriminell! Skulle tro keg stjal eller noeBle'n gretten for det?![]()
Dæven.. noen som har hatt en dårlig dag, obviously!JA!! Har aldri følt meg mer kriminell! Skulle tro keg stjal eller noe
Hmm noen må ha stått opp på feil fot idag!JA!! Har aldri følt meg mer kriminell! Skulle tro keg stjal eller noe
hippsi hoppsi deisi nå!
Hun synes hoppsi deisi og de derre der er kjempestas, så da er det vel bare å holde ut.Hja, liker den lille hoppsi deisi? Jeg og blir sprø, men lille syns det er kjempekjekt![]()
Hun synes hoppsi deisi og de derre der er kjempestas, så da er det vel bare å holde ut.
Hundre og fem?! Hvor mange bleier går det på en dag hos dere, eller?Ojsann! Har budet på 105 tøybleier nå! 8 timer igjen![]()
Hva skal du med så mange? HihiOjsann! Har budet på 105 tøybleier nå! 8 timer igjen![]()
Hihi. Hadde tenkt å kkøpe 20.. men ting bare skjeddeHundre og fem?! Hvor mange bleier går det på en dag hos dere, eller?![]()