Babypakkar

Sniker fra mars:

Dere som har fått liberopakken og var medlem fra før: holdt det å registrere ny graviditet, eller må man gjøre noe mer for å få pakken? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hentet babybox pakken, syns den var veldig bra. Fikk hentelapp fra libero på kiwi pakken i går så tenkte hente den i morgen.

Vitus pakken har jeg ikke fått hentet ennå for må kjøre litt for å hente den så må vente til vi skal den veien en dag. Men har hørt at den var kjedelig.

Rimi pakken får jeg noen uker før termin sto det, tror det var 2 uker før. Mener det sto 2 januar eller noe i mailen. Det kjipe er at rimi butikken som lå i nærheten nettopp er lagt ned så da må jeg finne ut hvor neste butikk er.

Ha ha fikk den "pakken" fra foreldreklubben. Det var vel en "gymbag" man skulle få. Det var masse reklame oppi(gått ut på dato), en liten salve med sink og en boks med leverpostei? Ha ha lenge siden jeg har ledd så mye. Spre humor kan de hvertfall;)

Ha ha fikk den "pakken" fra foreldreklubben. Det var vel en "gymbag" man skulle få. Det var masse reklame oppi(gått ut på dato), en liten salve med sink og en boks med leverpostei? Ha ha lenge siden jeg har ledd så mye. Spre humor kan de hvertfall;)

Den fikk jeg også. Hva skjer med leverpostei?:p haha! Helt latterlig!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Den fikk jeg også. Hva skjer med leverpostei?:p haha! Helt latterlig!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Ha ha ja. Tar jo litt tid før denna lille kan spise leverpostei da, men den gikk ikke ut på dato før i 2018 så vi skal nok få brukt den;)

Mottok pakken fra foreldreklubben her om dagen, og den var veldig skuffende. Var en liten prøvetube og ellers bare brosjyrer som kom med skittentøysbagen.

Hentet babypakker fra Apotek1 og VitusApotek i dag :)

Rimi får jeg ikke, da jeg har hentet en gang før - for tre år siden da jeg var gravid med førstemann!

Bleiebøtta fra Barnas Hus finner jeg ikke... Kastet den vi hadde da vi flyttet. Fant en litt gammel nettside, men går ikke an å skrive man har termin i 2014...: http://www.barebarn.no/angelcare/

Sent from my iPhone using BV Forum

Får man bare èn gang selv om man får flere barn? :eek:

Back
Topp