Babypakkar

Sniker fra desember :) den Rimi pakken. Hvor står det hvilken uke dere får den i? Har bestilt den men finner ikke mailen fra Rimi:( er det der det stod hvilken uke man får pakken? Går og venter på den, hørt det er så mye bra i den :)

Tror ikke man får den pakken før 14 dager før termin. Jeg har heller ikke fått min.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det står når jeg bestilte fra Rimi nå at de sender ut mail når man kan hente den, for min del i uke 52. Veldig sent, syns jeg.

Min rimipakke kommer 1 uke før termin..... Litt sent synes jeg! Skulle helst hatt den igår :P

Sendt fra iphone via bv forums app

Noen som vet når kiwi pakken kommer? Har noen fått den ennå?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Hentet babypakker fra Apotek1 og VitusApotek i dag :-)

Rimi får jeg ikke, da jeg har hentet en gang før - for tre år siden da jeg var gravid med førstemann!

Bleiebøtta fra Barnas Hus finner jeg ikke... Kastet den vi hadde da vi flyttet. Fant en litt gammel nettside, men går ikke an å skrive man har termin i 2014...: http://www.barebarn.no/angelcare/

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan evt registrera den på barnets far? Rimi sin pakke altso...?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vurderte det :-) Er jo ikke krise da - men gøy med pakker!

Sent from my iPhone using BV Forum

Bleiebøtte får man hos både Babyshop og Barnas hus!Bare til å registrere seg på nett..:-) jeg fikk fra barnas hus sist sv.skap,så mannen registrerte seg og henter denne gang;-) liker den best pga høyden på den:-)

Rimi sin får jeg også i uke 53,lovlig sent..:/ men kiwi sin har jeg ikke hørt om,må sjekkes ut;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Yes!! Nå har jeg endelig fått lapp om at jeg kan hente babypakken hos kiwi:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Kiwi, Rimi og apotek 1 pakkene var fantastisk fine. Mye og bra innhold. Resten (av det jeg har hentet) var bare tull synes jeg. Mye reklame og ting man ikke trenger.

Jeg meldte meg inn i Liberoklubben på nett, fikk hentelapp i posten i dag til Kiwi. Mannen hentet den nå. Det er Libero wetvipes, en liten pakke nyfødtbleier, normalt stor flaske babyoil, 10-pk bind, prøvepakke på nursingpads, prøve på Tena Lady, og en liten vognleke. Helt ok pakke.

Back
Topp