**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
I dag har æ skikkelig positiv el-test....Mmm.derre syklusen min e på bærtur....speinnt på når tanta kjæm æ no :p

Æ trur du e gravid æ :)

Jeg tror jeg var gravid, og at egget nå er på vei ut og at tr er på vei på besøk. Tredje kjemiske. Dustekropp. Dustetante. Duste-bhg-opptak. Skal be legen om hjelp nå, jeg har lyst til å prøve crinone/progesteron etter EL. Tenk om det er alt som skal til? Og så har vi måttet miste alle sjanser på bhg-opptaket først. Æsj.

Sent from my iPad using BV Forum

Vurderer prøvepause denne syklusen for å kunne drikke og spise hva jeg vil til jul. Klarer ikke å få bestemt meg. :p Vi får se om to-tre uker hva vi gjør. Jeg kjenner meg litt lei prøvekarusellen akkurat nå, ikke så lei meg denne gangen, bare lei hele greia.

Vi skal heldigvis masse gøy med familie og venner til helgen, det gleder jeg meg til. :)

Vurderer prøvepause denne syklusen for å kunne drikke og spise hva jeg vil til jul. Klarer ikke å få bestemt meg. :p Vi får se om to-tre uker hva vi gjør. Jeg kjenner meg litt lei prøvekarusellen akkurat nå, ikke så lei meg denne gangen, bare lei hele greia.

Vi skal heldigvis masse gøy med familie og venner til helgen, det gleder jeg meg til. :)

Jula kommer uansett :)
Veldig vanlig å bli lei når man har vært igjennom noen kjemiske, som det du har nå.
*klemme på*

Tilbake i Norge nå.
Har en ting å si, Finnland er vått.
Har regnet i ett mens jeg var der

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jula kommer uansett :)
Veldig vanlig å bli lei når man har vært igjennom noen kjemiske, som det du har nå.
*klemme på*

Ja, vi får se. Det blir sikkert å prøve uansett. Jeg har jo fremdeles veldig lyst på en spire i magen. Takk for klemmen. :)

Det var litt av en fangst!

Å som jeg ønsker meg en liten spire til jul! Jeg føler ikke jeg gjør annet enn å tenke på baby. Jeg googler alt jeg kommer på, som har med eggløsning, og graviditet å gjøre. Ser på tempen hele tiden, og nå ønsker jeg bare at eggløsningen ska komme å slippe gullegget som blir befruktet og holder seg dere i hele 9 måneder. Vær så snill da :-D

Dere som temper og tester, blir dere ikke stressa? Selv tror jeg at jeg hadde blitt gal. Men, vi får se, kanskje er jeg på tester'n om noen mnd jeg også... :p
Sist ble jeg gravid etter 3 mnd. Det er vel ca 2 mnd siden jeg slutta på p-ring nå, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen :D

Dere som temper og tester, blir dere ikke stressa? Selv tror jeg at jeg hadde blitt gal. Men, vi får se, kanskje er jeg på tester'n om noen mnd jeg også... :p
Sist ble jeg gravid etter 3 mnd. Det er vel ca 2 mnd siden jeg slutta på p-ring nå, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen :D
Hihi jo nå blir jeg både gal og stressa. Men så vil jeg alikvel fortsette med det, for å finne ut om kroppen klarer eggløsning :-P Men jeg får se videre. Jeg føler ikke det hjelper noe særlig med testing og temping, en går jo rundt å tenker på det konstant :-P

Jeg tester, og ja, jeg må innrømme det er litt stress innimellom, ja..

Ettersom syklusene mine kan være litt teite, blir jeg faktisk mer stressa av å ikke vite når jeg kan forvente mensen.

Nå er jeg lei. Nå er jeg skikkelig forbanna lei. Jeg har GARANTERT hatt el, vi har GARANTERT hatt sex når vi skulle, og her sitter jeg med negative tester, lav temp, ingen tante og vondt. Hva pokker er det som skal til?! Alt jeg har trøkt i meg av piller, vitaminer, juice og faensoldermor er til ingen nytte- særlig om det ikke er hos meg det ligger!! Hvordan kan det være hos meg det ligger- når jeg etter el- garanti sitter her like tom og spireløs?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp