Festet hodet

Sylet

Andre møte med forumet
Flere som har vært til jordmor og fått beskjed om at ungen har lagt seg til? Hodet på min unge ligger nå nedover, og klar til å komme ut. Litt tidlig, da jeg er i uke 33...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flere som har vært til jordmor og fått beskjed om at ungen har lagt seg til? Hodet på min unge ligger nå nedover, og klar til å komme ut. Litt tidlig, da jeg er i uke 33...


Sent from my iPhone using BV Forum
Er hodet helt festet? Jeg mener at hodet var festet 3/5 da jeg var 33 uker med min første. Hodet fester seg gjerne tidlig med førstegang, men betyr ikke at babyen kommer med det samme. Jeg er i uke 26 og er andregangs. Hodet har ligget godt ned i bekkenet siden uke 18 og slik ligger hun fremdeles. Var nesten umulig å få tatt målinger av hodet da hun lå så langt nede.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hodet er festet her (siden uke 29/30), har fått beskjed om at jeg kan føde for tidlig dersom kynnerene tar seg opp igjen. Derfor er jeg sykemeldt. Men jeg kommer fra en familie med tidlig fødsler, da. Så jordmor og lege er litt ekstra på vakt. :) Så lenge man ikke har mye kynnere så skal ikke festet ha så mye å si for når babyen kommer :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
hode er ikke festet her men ligger langt nede i bekkenet sa de når jeg var på kontroll i går. er uke 30
 
Det trenger ikke å bety at babyen kommer før termin om h*n har snudd seg eller om hodet er festet. OM hodet er festet er det jo egentlig bare bra, for da slipper du stresse med å legge deg ned på alle fire og slikt når/hvis evt. vannet skulle gå når du nærmer deg termin. Men du kan allikevel gå på overtid, det er ingen fasit på det. Min har ligget med hodet ned siden oul i alle fall og nå er jeg 30+1. Her har magen sunket og hodet er godt nedi bekkenet, men ikke festet. Men jeg kan allikevel måtte belage meg å gå over termin, det vil bare tiden vise ;)
 
Sniker litt… leser i svangerskapsboka at det er normalt at babyen snur seg rundt uke 32?
 
Her sitter hun på rumpen foreløpig..:( 33+5...ny ul ca.36+5, håpe hun har snudd seg da!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ingen anelse om hvordan lillegutt ligger jeg, om han har hode opp eller ned eller ligger på tvers :p


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Her er hodet også mer som festa, minmalt bevegelig sa jm igår. 33+3
 
Flere som har vært til jordmor og fått beskjed om at ungen har lagt seg til? Hodet på min unge ligger nå nedover, og klar til å komme ut. Litt tidlig, da jeg er i uke 33...


Sent from my iPhone using BV Forum
Sist festa gutten seg kjempe tidlig og hadde masse kynnere og var moden osv. Gikk med 2 cm en mnd før feks. Men han kom ikke før termin likevel!:)


Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
 
Sist festa gutten seg kjempe tidlig og hadde masse kynnere og var moden osv. Gikk med 2 cm en mnd før feks. Men han kom ikke før termin likevel!:)


Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
Det er det jeg håper at skjer her også ;) Vil helst ha han inne heeelt til termin!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var hos jm i dag og lillegutt har snudd seg med hodet nedover, men hun sa at han fortsatt kan snu seg igjen. Nå ligger han å presser rumpa mot ribbeina mine...deilig :/ Han er ihvertfall en aktiv pjokk der inne, koselig;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var hos jordmor idag jeg også, og her trodde ho han satt med stumpen ned.. Er 33 uker så håper han får snudd seg:)
 
Helt vanlig at hodet fester seg i uke 33, kommer nok ikke enda allilevel ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på kontroll hos JM i går, og hodet vendte ned, men var ikke festet ennå..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp