Hva i huleste...?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Blir litt småparanoid her. Det er ett sted i trappa hvor det blir en knakelyd når man går der.
Den lyden har nå kommet to ganger. En gang når jeg satt nede i stua, og rett etterpå våkna E. Nå er jeg oppe, og lyden kom igjen. Omtrent som at noen gikk opp, vekket ham og så ned igjen.

Men altså.. Gubben snorker, A sover, E går jo ikke, ikke har vi dyr... Og det er ikke jeg som går der.. så hvem er det da...? :confused::eek:

- på app'n -
 
Hihi ååå, huslyder <3 alltid liv i et hus, vind og jordknaking, materiale i bevegelse. I fysikken lærte vi at ingenting står noengang helt i ro, alle atomer (og mindre deler) er i konstant bevegelse. Når eks vinden gir et lite puff i veggen kan det utarte seg som knirk i trappa, eller ei dør som plutselig glir igjen eller opp. Enhver lyd og bevegelse kan tolkes som et resultat av en lang rekke kjedekollisjoner i tingenes oppbyggingsparter (atom eks) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
... Ikke for å ødelegge morroa altså...!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi ååå, huslyder <3 alltid liv i et hus, vind og jordknaking, materiale i bevegelse. I fysikken lærte vi at ingenting står noengang helt i ro, alle atomer (og mindre deler) er i konstant bevegelse. Når eks vinden gir et lite puff i veggen kan det utarte seg som knirk i trappa, eller ei dør som plutselig glir igjen eller opp. Enhver lyd og bevegelse kan tolkes som et resultat av en lang rekke kjedekollisjoner i tingenes oppbyggingsparter (atom eks) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke vær så fornuftig! :p jeg vil ha et husspøkelse å skylde på! :p

- på app'n -
 
Last edited:
Hadde det vært meg det skjedde med hadde eg tenkt at eg hadde besøk av noen det ikkje e så lett å se. :) altså Hilde. :p e det ikkje det ho heite? :D
 
Eg ville egentlig si at eg va fasinert av åndenes makt for tiden :p men ville ikke skremme deg :) hihi. Så derfor skylte eg på Hilde :D
Hehe, ser faktisk på det akkurat nå. Pauseknapp er fine greier når småtasser våkner!
Det er fascinerende! Kunne godt hatt et spøkelse så lenge det er snilt. :D

- på app'n -
 
Hehe, ser faktisk på det akkurat nå. Pauseknapp er fine greier når småtasser våkner!
Det er fascinerende! Kunne godt hatt et spøkelse så lenge det er snilt. :D

- på app'n -

Ja. Det e sant. Men ein kan kveppa ganske masse og då. Har aldri vært husredd før og e da heller ikkje no. Men etter å ha sett en episode, så går eg i dusjen og legger meg etter det. Og 2 min etter eg la meg i senga begynner det å spille fra en leke fra storebror sitt rom(noe eg aldri har opplevd verken før eller etter) så kvepper ein godt til altså :p tok sin tid før eg sovna den kvelden :)
 
Hehe, ser faktisk på det akkurat nå. Pauseknapp er fine greier når småtasser våkner!
Det er fascinerende! Kunne godt hatt et spøkelse så lenge det er snilt. :D

- på app'n -
Du kan få vårt spøkelse:
Vi har sensor på lyset i gangen utenfor soverommet, og av og til når jeg er på soverommet, mannen er der eller bortreist og baby kan jo ikke gå - men lyset går plutselig på. Og så av igjen. Og så på litt senere.

...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du kan få vårt spøkelse:
Vi har sensor på lyset i gangen utenfor soverommet, og av og til når jeg er på soverommet, mannen er der eller bortreist og baby kan jo ikke gå - men lyset går plutselig på. Og så av igjen. Og så på litt senere.

...


Sent from my iPhone using BV Forum
Ooo!
Den der er litt vanskeligere å bortforklare med huslyder!

- på app'n -
 
Ja. Det e sant. Men ein kan kveppa ganske masse og då. Har aldri vært husredd før og e da heller ikkje no. Men etter å ha sett en episode, så går eg i dusjen og legger meg etter det. Og 2 min etter eg la meg i senga begynner det å spille fra en leke fra storebror sitt rom(noe eg aldri har opplevd verken før eller etter) så kvepper ein godt til altså :p tok sin tid før eg sovna den kvelden :)
Ja, her er det titt og ofte leker som leker med seg selv (knis!).
Hopper himmelhøyt hver gang!

- på app'n -
 
Så ekkelt :p Her hører vi titt og ofte lyder fra kjøkkenet.. samboern tror ikke på sånne overnaturlige ting, jeg har nok litt mer tro :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Back
Topp