Hva i huleste...?

En tråd i 'Februar 2013' startet av nøttelitenItreet, 17 Nov 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Blir litt småparanoid her. Det er ett sted i trappa hvor det blir en knakelyd når man går der.
    Den lyden har nå kommet to ganger. En gang når jeg satt nede i stua, og rett etterpå våkna E. Nå er jeg oppe, og lyden kom igjen. Omtrent som at noen gikk opp, vekket ham og så ned igjen.

Men altså.. Gubben snorker, A sover, E går jo ikke, ikke har vi dyr... Og det er ikke jeg som går der.. så hvem er det da...? :confused::eek:

- på app'n -

2. MnBs Glad i forumet

Han beinlaus??

3. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Æææææææææææ skummelt!

Sent from my iPhone using BV Forum

4. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Hihi ååå, huslyder <3 alltid liv i et hus, vind og jordknaking, materiale i bevegelse. I fysikken lærte vi at ingenting står noengang helt i ro, alle atomer (og mindre deler) er i konstant bevegelse. Når eks vinden gir et lite puff i veggen kan det utarte seg som knirk i trappa, eller ei dør som plutselig glir igjen eller opp. Enhver lyd og bevegelse kan tolkes som et resultat av en lang rekke kjedekollisjoner i tingenes oppbyggingsparter (atom eks) :)

5. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

... Ikke for å ødelegge morroa altså...!

6. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Ikke vær så fornuftig! :p jeg vil ha et husspøkelse å skylde på! :p

- på app'n -

Last edited: 17 Nov 2013
  7. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Han må jo ha bein for å gå i trappa :p

- på app'n -

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Hadde det vært meg det skjedde med hadde eg tenkt at eg hadde besøk av noen det ikkje e så lett å se. :) altså Hilde. :p e det ikkje det ho heite? :D

9. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Hu stormfulle frøkna? Jeg bor i feil del av landet, hu vandrer ikke her. :p

- på app'n -

10. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg ville egentlig si at eg va fasinert av åndenes makt for tiden :p men ville ikke skremme deg :) hihi. Så derfor skylte eg på Hilde :D

11. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Hehe, ser faktisk på det akkurat nå. Pauseknapp er fine greier når småtasser våkner!
    Det er fascinerende! Kunne godt hatt et spøkelse så lenge det er snilt. :D

- på app'n -

12. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja. Det e sant. Men ein kan kveppa ganske masse og då. Har aldri vært husredd før og e da heller ikkje no. Men etter å ha sett en episode, så går eg i dusjen og legger meg etter det. Og 2 min etter eg la meg i senga begynner det å spille fra en leke fra storebror sitt rom(noe eg aldri har opplevd verken før eller etter) så kvepper ein godt til altså :p tok sin tid før eg sovna den kvelden :)

13. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Du kan få vårt spøkelse:
    Vi har sensor på lyset i gangen utenfor soverommet, og av og til når jeg er på soverommet, mannen er der eller bortreist og baby kan jo ikke gå - men lyset går plutselig på. Og så av igjen. Og så på litt senere.

...

14. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Ooo!
    Den der er litt vanskeligere å bortforklare med huslyder!

- på app'n -

15. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Ja, her er det titt og ofte leker som leker med seg selv (knis!).
    Hopper himmelhøyt hver gang!

- på app'n -

16. Mamma2013 Gift med forumet

Så ekkelt :p Her hører vi titt og ofte lyder fra kjøkkenet.. samboern tror ikke på sånne overnaturlige ting, jeg har nok litt mer tro :p

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

Del denne siden