Hvilken shampoo bruker du?

Bruker den define moroccan argan oil shampoo ( butikkshampo) Bruker også samme i balsam. Koster vel 50 kr pr flaske, men håret mitt er så fint og mykt lenge. Det blir ikke fett heller, andre shampooer synes jeg håret blir fett etter 1 dag.
Enig!!
Alltid brukt frisørshampo og balsam, men etter å ha prøvd disse er jeg så fornøyd!! Jeg har veldig tørt hår, men føler ofte balsamene gjør håret fett etter en dag, det gjorde ikke disse :-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Eg har i alle år brukt frisør shampo - nærmast nasi. Men, så kjøpte me hus og alle pengane gikk til oppussing - inkludert mine dyre shampo og balsam :( Gjekk heller ikkje til frisør før mamma var irritert og spanderte :P Har no kjøpt i butikk og håret har aldri vore verre :( No skal det seiast at det er mogleg at graviditeten er årsaken, men trur eg må prøva meg på dei gamle gode: Sebastian, Redkeen eller Joico.
Pleid å kjøpe dei på lookfantastic.com, men er blitt litt usikker på om det er ekte varer du får når du handlar på nett :/ Erfaring der?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

sverger til Sebastian og bio+ når hodebunnen klør og blir vrang i perioder! Frisørshampo er best; )

.:herQ:.

Eg har i alle år brukt frisør shampo - nærmast nasi. Men, så kjøpte me hus og alle pengane gikk til oppussing - inkludert mine dyre shampo og balsam :( Gjekk heller ikkje til frisør før mamma var irritert og spanderte :P Har no kjøpt i butikk og håret har aldri vore verre :( No skal det seiast at det er mogleg at graviditeten er årsaken, men trur eg må prøva meg på dei gamle gode: Sebastian, Redkeen eller Joico.
Pleid å kjøpe dei på lookfantastic.com, men er blitt litt usikker på om det er ekte varer du får når du handlar på nett :/ Erfaring der?

Har selv bestilt fra lookfantastic.com i flere år, å aldri vært misfornøyd eller fått noe jall derfra, så er nok en seriøs butikk ja :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har i hele mitt liv brukt frisør shampoo, i "fattige" perioder prøvd butikk.
Etter ett par vask med butikk shampoo er min hodebunn hissig og full av eksem.
Verste jeg tar i håret mitt er define...
Jeg bruker redken (den mørke lilla) i shampoo og balsam :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker frisørshampoo og balsam. Da jeg er lærling i frisørfaget så ville jeg også gå over til det etter å ha brukt butikkshampoo osv alt for lenge. Jeg merker stor forskjell på håret. Det handler om å finne riktig uansett, om man ikke er fornøyd med shampoo/balsam fra frisør er det feil for håret rett og slett. :)

Favorittene er Moroccan oil hydration både shampoo og balsam + oljen, Redken og Nisim. Nisim bruker jeg shampoo, bodywash og bodylotion. Anbefaler alle med tørr hud å sjekke ut dette! Og alle med tynt hår å sjekke ut shampoo. Google nisim og les dere opp! :) butikkshampoo føler jeg uansett har for lite av det håret trenger, noe det og har da det er mer utvanna og ikke fullt så konsentrert som frisørgreiene :)

Sexy hair og bed head.

Bruker alt mulig rart av butikkshampoo :)

Her går det i bed head. Har slitt med fett og tørt hår. Altså endten blir håret fettete etter et par dager, eller så blir det veldig tørt.
Men etter jeg prøvde bed head så er håret fint leeenge.
Kjøper på blush.no eller blivakker.no og da blir det faktisk billigere enn å kjøpe i butikk. Siden flaskene er store og produktene drøye. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg begynte å bruke FirstPrice da den ble best i test på TV2. 7,40 kr og aldri vært mer fornøyd med en sjampo :)

Kjenner ikke til den, men kjøper selv fra feelunique.com og der er det i alle fall ekte vare (vet ikke hvordan denne er i pris i forhold til lookfantastic)

Back
Topp