Hvilken shampoo bruker du?

Er det noen som har prøvd den shampoen de har på tvshop ? Wen ?

Sent from my iPad using BV Forum

Her går det i Redken Extreme serien, og i Sebastian Penetrate shampo og balsam :)
Bytta til frisør produkter for endel år sia, å kunne ikke tenkt meg å bruke noe annet ;)
I tillegg gjør det jo ikke noe å få både shampo å balsam for 150kr når man bestille fra utlandet, i stedenfor å betale 500kr her hos frisøren for samme greia ;)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Nettside takk?:-)

Nei, godt poeng det. Jeg kjøpte hos frisøren kun de første gangene, til jeg oppdaget at jeg kunne fått det mye rimeligere på nett. Hvis ikke hadde jeg neppe tatt meg råd til det. Jeg har veldig vanskelig hår da, type veldig nordisk tynt og tørt hår.
Hvor på nett handler du?:-)

Blander litt.
Har den blå serien til kms, husker ikke hva den.heter.

Og så bruker jeg gliss fra butikk.

Omtrent annenhver hårvask med produktene ;)

Og så har jeg joico olje som.jeg bruker innimellom etter hårvask.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Bruker kun frisørshampo og -balsam, Redken All Soft samt Kérastase sin oransje serie (som toneany har lagt ut bilder av). Har langt hår med mye fall, hvert hårstrå er normalt tykt, men jeg har veldig mye hår. Hår som lett blir brusete. Butikkshampo er et mareritt for mitt hår og hodebunn og noe jeg ikke bruker. Da ser jeg i såfall ut som en støvkost etterpå ;).
Vet akkurat hva du mener, har samme utfordringen selv. Har du prøvd redken real control? I så fall, hvilken fungerer best? All soften eller control?

Bruker shampoo og balsam fra Lanza, utrolig gode produkter hos frisør. Sverger også til sebastian, som jeg har hårkur i:)

Sparer en del penger på å bestille hårprodukter fra www.blivakker.no og relativt bra utvalg her også:) Desverre er jeg gjerne litt sær, og liker handle hos frisøren min:confused::) Så det drar ikke jeg nytte av da:P

Den der wen shampoo reklamer de jo for hele tiden, må tro om den er bra...kunne jo vært artig å testet ut:D Hva koster den da, noen som vet?

Butikksjampo her. Varierer kva type, men må alltid rilbake til head and shoulders innimellom... Dei frisørsjampoane eg har testa har eg reagert på... Og då mtte eg bruka h&s leeenge etterpå!

Vet akkurat hva du mener, har samme utfordringen selv. Har du prøvd redken real control? I så fall, hvilken fungerer best? All soften eller control?
For mitt hår er All Soft best, men dette kan nok variere litt i forhold til årstid, klimaforhold osv altså. Bruker nå stort sett bare All Soft innenfor Redken. Hehe, godt vi er flere støvkoster her inne ;).

For mitt hår er All Soft best, men dette kan nok variere litt i forhold til årstid, klimaforhold osv altså. Bruker nå stort sett bare All Soft innenfor Redken. Hehe, godt vi er flere støvkoster her inne ;).

Hm, kanskje det hadde vært en ide å ha støvkosttreff........:p

Bruker den define moroccan argan oil shampoo ( butikkshampo) Bruker også samme i balsam. Koster vel 50 kr pr flaske, men håret mitt er så fint og mykt lenge. Det blir ikke fett heller, andre shampooer synes jeg håret blir fett etter 1 dag.
Sign... Venninnen min skrøt så mye av den.
Suuuper til mitt tørre hår :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp