Håndarbeid

Har ombestemt meg angående julegaver, så når tøflen som er på pinnen er ferdig, er de ferdig! Må bare sys sammen og toves. Svigermor får et sjal, svigerfar og brødrene til K får pannebånd.

- på app'n -
 
Har ombestemt meg angående julegaver, så når tøflen som er på pinnen er ferdig, er de ferdig! Må bare sys sammen og toves. Svigermor får et sjal, svigerfar og brødrene til K får pannebånd.

- på app'n -
Har tenkt i samme baner, så begynte på noen pulsvarmere til en istedet...:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tenkt i samme baner, så begynte på noen pulsvarmere til en istedet...:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Godt det ikke bare er jeg som gir opp. :p er så møkklei av de tøfla at jeg kaster de snart i ovnen. Det er jo så kjeeeedelig..

- på app'n -
 
Godt det ikke bare er jeg som gir opp. :p er så møkklei av de tøfla at jeg kaster de snart i ovnen. Det er jo så kjeeeedelig..

- på app'n -
Jeg veeet. Dritkjedelig! Har en og en halv igjen.... Kommer sikkert til å bli ferdige lille julaften de...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1384378953.863359.jpg
11 kuler klare, mangler bare hemper og bokser til å putte de i så er det noen julegaver mindre å tenke på! :)
 
Takk :) veldig fornøyd! Er jo første jeg strikker med mønster også! Skal lage 4-5 til, som er planlagt i allefall :)
 
Ferdig med et pannebånd med små ruter. (som bare ble rotete pga garnet, men)
1384383257334.jpg

- på app'n -
 
Last edited:
Hvor er det du finner mønstrene du bruker? Syns alle til drops er helt like og jeg egner meg tydeligvis ikke til å tegne mønster selv. :/

- på app'n -
fikk julekuleboka til Arne og carlos til jul i fjor :) 55mønster i den :) og så skal jeg prøve å tegne et selv for har en venninne som er så glad i supermario så skal prøve å lage en med soppen derfra :)
 
fikk julekuleboka til Arne og carlos til jul i fjor :) 55mønster i den :) og så skal jeg prøve å tegne et selv for har en venninne som er så glad i supermario så skal prøve å lage en med soppen derfra :)
Aha, det forklarer saken! Da får jeg finne frem papir og blyant allikevel :)

- på app'n -
 
Jeg har også lyst å strikke julekuler, men jeg skjønte ingenting av oppskriften. :p og strikke mønster har jeg aldri gjort heller...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp