**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tok også en strimmel i går kveld, fikk en svak strek, men rosa.
I morges var den negativ igjen.
Har også fått bekkenvondt på samme måte som jeg hadde like før jeg fikk || de 3 forrige gangene.

Tidligere har jeg også fått || først på kvelden.

Blir spennende dager utover

Sent from my iPad using BV Forum

Skal du teste på nytt i kveld og? :) Veldig spennende dette.

Æ lure på nå....når kainn æ få tebake EL etter SA...:rolleyes:

Æ lure på nå....når kainn æ få tebake EL etter SA...:rolleyes:

Jeg har forstått at mange får EL raskt tilbake etter en tidlig SA, så du kan jo egentlig få det til nesten "vanlig tid" etter at du blødde. Men så er det jo en del som må vente noen uker. Og du har jo ikke egentlig rukket å sjekke hvor vanlig syklusen din har blitt heller. Håper du kommer raskt tilbake "i rute". :)

Jeg har forstått at mange får EL raskt tilbake etter en tidlig SA, så du kan jo egentlig få det til nesten "vanlig tid" etter at du blødde. Men så er det jo en del som må vente noen uker. Og du har jo ikke egentlig rukket å sjekke hvor vanlig syklusen din har blitt heller. Håper du kommer raskt tilbake "i rute". :)

Æ tok en el test nettopp å dein va neeeeesten positiv...Ska vel ha el på fredag om æ regne ut ifra siste mens...ja,ja, gubben e bort uansett, så har 2 mnd på å sjå kossn syklusen e :)

Æ tok en el test nettopp å dein va neeeeesten positiv...Ska vel ha el på fredag om æ regne ut ifra siste mens...ja,ja, gubben e bort uansett, så har 2 mnd på å sjå kossn syklusen e :)

Kan jo godt stemme at du får EL nå ganske snart. :) Fint å bruke ventetiden på å kartlegge syklusen ja. Så håper jeg det klaffer for dere etter jul. :)

Kan jo godt stemme at du får EL nå ganske snart. :) Fint å bruke ventetiden på å kartlegge syklusen ja. Så håper jeg det klaffer for dere etter jul. :)

Greit å få kartlagt litt ja :) Håpe det klaffe fort etter jul :)
Koselig å sjå andre som blir gravid å, så kainn æ gå å gled mæ t d blir min tur igjæn :)
Trur itj kroppen va klar t å bli gravid,men ble det allikevel,så derfor æ mista...:rolleyes:
Gler mæ t å sjå kossn syklusen blir framover, litt arti å kartlegg litt :)

Hva ble det til?

Negativ.
Nummen. Ingen tårer, ingen sorg, bare nummen, rett og slett. Bedre enn å skru opp håpet og knuse det, tror jeg.

Ingen blod enda. Nekter å håpe. Spottet bare sent 15 dpo eller noe sånn og mens dagen etterpå sist syklus.

14 dpo, og venter rett og slett.

Og mer spent på dine tester enn mine akkurat nå! Mine er jo negative.

Negativ.
Nummen. Ingen tårer, ingen sorg, bare nummen, rett og slett. Bedre enn å skru opp håpet og knuse det, tror jeg.

Ingen blod enda. Nekter å håpe. Spottet bare sent 15 dpo eller noe sånn og mens dagen etterpå sist syklus.

14 dpo, og venter rett og slett.

Og mer spent på dine tester enn mine akkurat nå! Mine er jo negative.

Skjønner at det er en god strategi for deg nå. Jeg venter sammen med deg på dine vegne. <3

Min har en skygge, intet mer. Jeg har et håp nå, med mulig festedipp og skyggestrek, synes jo det ble litt mer spennende da, men må vente noen dager egentlig, sånn som jeg hadde planlagt først.

Så jeg venter både for meg selv og for deg. :)

Jeg angrer på at jeg tok den skygge-testen min, nå ble ventetiden helt grusom. Jeg er hjemme i dag og skulle bare ordne litt her hjemme. Nå har jeg jo bare lyst til å finne ut om jeg har hcg i kroppen eller ikke. Haha... Da klarte jeg å være rolig i nøyaktig 6 dager da. Hurra for tålmodigheten min. :p

Ingen andre som er i skravlehumør nå dpo da? Jeg er så utålmodig som aldri før nå.

Litt vanskelig å skravle når jeg sitter på konferanse

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Æsjda. Jaja. Nå er jeg i gang med å rydde igjen, klart for neste fase i oppussingen her hjemme. Så da går klokka litt raskere igjen allikevel. :p

Er på toget nå, så kan skravle

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med symptomene dine?

Mine er nå:

5 dpo på kvelden og 6 dpo på formiddagen: menssmerter, festesmerter?
6 dpo: tempfall, festedipp?
6 dpo: småkvalm
7 dpo: skyggestrek, kjempekvalm, holdt på å brekke meg på matbutikken, gravid eller omgangssyke?

Og vondt i korsryggen/halebeinet.

Og i dag stikker det nederst i magen. Men ikke "menssmerter" lenger.

Her er testetøsas bekjennelser:

5 dpo: lager nedtelling til lørdag/10 dpo, for testing. Skal teste sammen med FruJohnsen. Gleder seg, men bestemmer at dette skal gå greit.
6 dpo: Full forvirring. Tempen er ikke stabil høy, sånn som den pleier dpo. Blir først redd for at tr skal komme altfor tidlig siden kroppen har surret så mye denne syklusen. Innser først etterpå at kanskje det er en berømt festedipp. Blir gal i hodet av å ikke vite hva som skjer.
7 dpo: Tempen har gått litt opp igjen. Sjekket gravid-grafene i Arkivet i går, og synes grafen sin kan ligne litt på Mum loves her baby sin. Blir vill og nysgjerrig når tempen har steget litt i dag. Tar en test.

Jeg mistet kontrollen over testetøsa når tempen lagde helt ny dpo-graf hos meg.

Verst av alt:
Testen var blendahvit de første 5-8 minuttene, men etter ca 10 minutter kom det en ultrasvak strek. Umulig å si om den er rosa eller grå. Så dette kan være kun en helt normal skyggestrek altså. Men. Hun gale damen som har flyttet inn i hodet mitt, hun har en liten fest nå.

Ha ha ha jeg må le av deg altså!! Oi oi oi hvordan skal jeg klare å holde meg nå?! :P Du er søt, klarer du å vente til lørdag med neste test da? Eller blir det en i morgen alt?

- Taster med appen -

Ha ha ha jeg må le av deg altså!! Oi oi oi hvordan skal jeg klare å holde meg nå?! :P Du er søt, klarer du å vente til lørdag med neste test da? Eller blir det en i morgen alt?

- Taster med appen -

Haha.. Bare pass deg. Plutselig flytter testetøsa inn hos deg og, og da svir du fort av en test for hvert dobesøk. Hun eier ingen hemninger. :p

Jeg beklager at jeg ikke klarte å holde meg, men muligheten for festesmerter 5 dpo og festedipp på morgenen 6 dpo ble altoppslukende. Da hadde jeg en altfor tøff kamp mot testetøsa. :D

Og nå er jeg superkvalm. Føler at jeg må kaste opp hele tiden. Ojojoj, du kan tro testetøsa er rolig her nå?!?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp