Takk ska du haSå godt å "se" deg igjen.Hyggelig at du er innom selv om det blir en liten pause.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk ska du haSå godt å "se" deg igjen.Hyggelig at du er innom selv om det blir en liten pause.
Siden jeg ikke var helt sikker på om testene mine kom i dag, var jeg en liten tur innom apoteket på vei hjem.
Kjøpte 2 Lifeline-tester siden det er de jeg har testet tidligst med før.
Er alene med barna i kveld.
Vi var ferdig med å spise middag, eldsten gjør lekser, og minsten ser på barneTV.
Da pleier det være stille i rundt 20 minutter.
Sniker meg ned på do, og tar en at testene jeg kjøpte før i dag.
Er 3 timer siden jeg var på do sist, og har ikke drukket mye...
Etter 1,5 minutter må jeg løpe opp igjen.
Ikke noe 20 minutter stillhet i dag, nei..
Får først sett på testen etter 45 minutter, ser en svak strek.
Faen. Jeg vet ikke om den kom før eller etter tidsfristen..
God plan.
Jeg legger meg jeg også. Jeg er trøtt.
Morgendagens temp gidder jeg ikke tenke på, jeg er så mye plaget med rotete søvn, unger og meg selv, at jeg forventer ikke å få en skikkelig måling uansett.
Mer spent på om jeg begynner å spotte eller ei, egentlig.
I morgen er jeg 14 dpo. "i gamle dager" dvs før jeg fikk mitt andre barn, fikk jeg mens 14 dpo. Nå for tiden får jeg den 15 dpo og til og med 16 dpo et par ganger. (med forbehold om feil el-dag satt)
Jeg forventer ikke mens i morgen, men jeg forvente spotting, dersom EL var når FF har tegnet den inn. But the again, det har også hendt at jeg ikke spottet mer enn bare noen timer før mens, denne kroppen kan jeg ikke stole på i noen henseende lenger.
Bare jeg som har hatt Forum problemer i kveld? Hakke kommet på i det hele tatt jeg
- Taster med appen -
Falt ut hele tiden i går kveld, jegJeg hadde problemer fra iPaden. Gikk stort sett fint, men falt ut med jevne mellomrom.
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, men vi får prøve å holde oss!![]()
God natt jenter!![]()
SpeinnanesHer er testetøsas bekjennelser:
5 dpo: lager nedtelling til lørdag/10 dpo, for testing. Skal teste sammen med FruJohnsen. Gleder seg, men bestemmer at dette skal gå greit.
6 dpo: Full forvirring. Tempen er ikke stabil høy, sånn som den pleier dpo. Blir først redd for at tr skal komme altfor tidlig siden kroppen har surret så mye denne syklusen. Innser først etterpå at kanskje det er en berømt festedipp. Blir gal i hodet av å ikke vite hva som skjer.
7 dpo: Tempen har gått litt opp igjen. Sjekket gravid-grafene i Arkivet i går, og synes grafen sin kan ligne litt på Mum loves her baby sin. Blir vill og nysgjerrig når tempen har steget litt i dag. Tar en test.
Jeg mistet kontrollen over testetøsa når tempen lagde helt ny dpo-graf hos meg.
Verst av alt:
Testen var blendahvit de første 5-8 minuttene, men etter ca 10 minutter kom det en ultrasvak strek. Umulig å si om den er rosa eller grå. Så dette kan være kun en helt normal skyggestrek altså. Men. Hun gale damen som har flyttet inn i hodet mitt, hun har en liten fest nå.
krysse fingran for dæJeg vet at tempen i dag ikke kan fortelle meg om jeg er gravid. Den kunne fortalt meg at jeg med stor sannsynlighet ikke er der, om den sank slik jeg ofte opplever at den gjør. Men jeg har fått lenger lutealfase etter sa i sommer ser det ut til. Så intet er avklart enda.
Vet ikke om jeg skal orke teste, eller vente til i morgen. Diskuterer det med mannen når han vekkes om ti minutter.
SpeinnanesSiden jeg ikke var helt sikker på om testene mine kom i dag, var jeg en liten tur innom apoteket på vei hjem.
Kjøpte 2 Lifeline-tester siden det er de jeg har testet tidligst med før.
Er alene med barna i kveld.
Vi var ferdig med å spise middag, eldsten gjør lekser, og minsten ser på barneTV.
Da pleier det være stille i rundt 20 minutter.
Sniker meg ned på do, og tar en at testene jeg kjøpte før i dag.
Er 3 timer siden jeg var på do sist, og har ikke drukket mye...
Etter 1,5 minutter må jeg løpe opp igjen.
Ikke noe 20 minutter stillhet i dag, nei..
Får først sett på testen etter 45 minutter, ser en svak strek.
Faen. Jeg vet ikke om den kom før eller etter tidsfristen..
SpeinnanesKrysse fingran for at du e gravid æ
![]()
D skjønne æTakk. Nå er jeg hvert fall full av håp.
Jeg vet at tempen i dag ikke kan fortelle meg om jeg er gravid. Den kunne fortalt meg at jeg med stor sannsynlighet ikke er der, om den sank slik jeg ofte opplever at den gjør. Men jeg har fått lenger lutealfase etter sa i sommer ser det ut til. Så intet er avklart enda.
Vet ikke om jeg skal orke teste, eller vente til i morgen. Diskuterer det med mannen når han vekkes om ti minutter.