**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jippi testene kom i dag :)

Siden jeg ikke var helt sikker på om testene mine kom i dag, var jeg en liten tur innom apoteket på vei hjem.
Kjøpte 2 Lifeline-tester siden det er de jeg har testet tidligst med før.
Er alene med barna i kveld.
Vi var ferdig med å spise middag, eldsten gjør lekser, og minsten ser på barneTV.
Da pleier det være stille i rundt 20 minutter.
Sniker meg ned på do, og tar en at testene jeg kjøpte før i dag.
Er 3 timer siden jeg var på do sist, og har ikke drukket mye...
Etter 1,5 minutter må jeg løpe opp igjen.
Ikke noe 20 minutter stillhet i dag, nei..
Får først sett på testen etter 45 minutter, ser en svak strek.
Faen. Jeg vet ikke om den kom før eller etter tidsfristen..

Siden jeg ikke var helt sikker på om testene mine kom i dag, var jeg en liten tur innom apoteket på vei hjem.
Vi var ferdig med å spise middag, eldsten gjør lekser, og minsten ser på barneTV.

Oj! Så spennende!!!!

Du må oppdatere om testen i morgen tidlig. Kan høres ut som det er noe veldig spennende på gang nå. <3

Sent from my iPad using BV Forum

Tror jeg legger meg. Spent på morgendagens temp. :D

Morgenteste i morgen da! Spennende!

Jeg tror ikke jeg orker teste i morgen.

Det er noe med det, skrur opp håpet mens jeg dypper, så sitter vi der og glor på den... og den følelsen når den er negativ. Jeg vet ikke om jeg orker det.

God plan.

Jeg legger meg jeg også. Jeg er trøtt.

Morgendagens temp gidder jeg ikke tenke på, jeg er så mye plaget med rotete søvn, unger og meg selv, at jeg forventer ikke å få en skikkelig måling uansett.

Mer spent på om jeg begynner å spotte eller ei, egentlig.

I morgen er jeg 14 dpo. "i gamle dager" dvs før jeg fikk mitt andre barn, fikk jeg mens 14 dpo. Nå for tiden får jeg den 15 dpo og til og med 16 dpo et par ganger. (med forbehold om feil el-dag satt)

Jeg forventer ikke mens i morgen, men jeg forvente spotting, dersom EL var når FF har tegnet den inn. But the again, det har også hendt at jeg ikke spottet mer enn bare noen timer før mens, denne kroppen kan jeg ikke stole på i noen henseende lenger.

God plan.

Jeg legger meg jeg også. Jeg er trøtt.

Morgendagens temp gidder jeg ikke tenke på, jeg er så mye plaget med rotete søvn, unger og meg selv, at jeg forventer ikke å få en skikkelig måling uansett.

Mer spent på om jeg begynner å spotte eller ei, egentlig.

I morgen er jeg 14 dpo. "i gamle dager" dvs før jeg fikk mitt andre barn, fikk jeg mens 14 dpo. Nå for tiden får jeg den 15 dpo og til og med 16 dpo et par ganger. (med forbehold om feil el-dag satt)

Jeg forventer ikke mens i morgen, men jeg forvente spotting, dersom EL var når FF har tegnet den inn. But the again, det har også hendt at jeg ikke spottet mer enn bare noen timer før mens, denne kroppen kan jeg ikke stole på i noen henseende lenger.

Da krysser vi fingrene for null spotting. Jeg fikk ikke lagt meg før nå. Mannen somler. Så nå sniker jeg fra mobilen. :-)

Bare jeg som har hatt Forum problemer i kveld? Hakke kommet på i det hele tatt jeg

- Taster med appen -

Jeg vet at tempen i dag ikke kan fortelle meg om jeg er gravid. Den kunne fortalt meg at jeg med stor sannsynlighet ikke er der, om den sank slik jeg ofte opplever at den gjør. Men jeg har fått lenger lutealfase etter sa i sommer ser det ut til. Så intet er avklart enda.

Vet ikke om jeg skal orke teste, eller vente til i morgen. Diskuterer det med mannen når han vekkes om ti minutter.

Tok også en strimmel i går kveld, fikk en svak strek, men rosa.
I morges var den negativ igjen.
Har også fått bekkenvondt på samme måte som jeg hadde like før jeg fikk || de 3 forrige gangene.

Tidligere har jeg også fått || først på kvelden.

Blir spennende dager utover

Bare jeg som har hatt Forum problemer i kveld? Hakke kommet på i det hele tatt jeg

- Taster med appen -

Jeg hadde problemer fra iPaden. Gikk stort sett fint, men falt ut med jevne mellomrom.

Ja, men vi får prøve å holde oss! :P

God natt jenter! :D

Her er testetøsas bekjennelser:

5 dpo: lager nedtelling til lørdag/10 dpo, for testing. Skal teste sammen med FruJohnsen. Gleder seg, men bestemmer at dette skal gå greit.
6 dpo: Full forvirring. Tempen er ikke stabil høy, sånn som den pleier dpo. Blir først redd for at tr skal komme altfor tidlig siden kroppen har surret så mye denne syklusen. Innser først etterpå at kanskje det er en berømt festedipp. Blir gal i hodet av å ikke vite hva som skjer.
7 dpo: Tempen har gått litt opp igjen. Sjekket gravid-grafene i Arkivet i går, og synes grafen sin kan ligne litt på Mum loves her baby sin. Blir vill og nysgjerrig når tempen har steget litt i dag. Tar en test.

Jeg mistet kontrollen over testetøsa når tempen lagde helt ny dpo-graf hos meg.

Verst av alt:
Testen var blendahvit de første 5-8 minuttene, men etter ca 10 minutter kom det en ultrasvak strek. Umulig å si om den er rosa eller grå. Så dette kan være kun en helt normal skyggestrek altså. Men. Hun gale damen som har flyttet inn i hodet mitt, hun har en liten fest nå.

Her er testetøsas bekjennelser:

5 dpo: lager nedtelling til lørdag/10 dpo, for testing. Skal teste sammen med FruJohnsen. Gleder seg, men bestemmer at dette skal gå greit.
6 dpo: Full forvirring. Tempen er ikke stabil høy, sånn som den pleier dpo. Blir først redd for at tr skal komme altfor tidlig siden kroppen har surret så mye denne syklusen. Innser først etterpå at kanskje det er en berømt festedipp. Blir gal i hodet av å ikke vite hva som skjer.
7 dpo: Tempen har gått litt opp igjen. Sjekket gravid-grafene i Arkivet i går, og synes grafen sin kan ligne litt på Mum loves her baby sin. Blir vill og nysgjerrig når tempen har steget litt i dag. Tar en test.

Jeg mistet kontrollen over testetøsa når tempen lagde helt ny dpo-graf hos meg.

Verst av alt:
Testen var blendahvit de første 5-8 minuttene, men etter ca 10 minutter kom det en ultrasvak strek. Umulig å si om den er rosa eller grå. Så dette kan være kun en helt normal skyggestrek altså. Men. Hun gale damen som har flyttet inn i hodet mitt, hun har en liten fest nå.

Speinnanes :) Krysse fingran for at du e gravid æ :)

Jeg vet at tempen i dag ikke kan fortelle meg om jeg er gravid. Den kunne fortalt meg at jeg med stor sannsynlighet ikke er der, om den sank slik jeg ofte opplever at den gjør. Men jeg har fått lenger lutealfase etter sa i sommer ser det ut til. Så intet er avklart enda.

Vet ikke om jeg skal orke teste, eller vente til i morgen. Diskuterer det med mannen når han vekkes om ti minutter.
krysse fingran for dæ :) Lykke til :)

Speinnanes :) Høres ut som du e gravid :)

Hva ble det til?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp