Babypakkar

TL89

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Jeg lette etter den babypakke tråden, så fant hverfall denne:)
Er det noen som har fått pakken fra kiwi eller rimi? Man skal vel få lapp i posten eller noe(?) fra 3 mnd før fødsel til 3 mnd etter fødsel. Og jeg vil ha min nå!!:p hehe. Er så utålmodig!

Jeg lette etter den babypakke tråden, så fant hverfall denne:)
Er det noen som har fått pakken fra kiwi eller rimi? Man skal vel få lapp i posten eller noe(?) fra 3 mnd før fødsel til 3 mnd etter fødsel. Og jeg vil ha min nå!!:p hehe. Er så utålmodig!
Jeg får rimi sin ca 14 dager før termin:(

Så rart... :-) jeg satt akkurat å tenkte på disse pakkene selv...å den Rimi-pakken...får vi den virkelig ikke før 14 dager før termin??

Føler ikke at jeg kommer til å klare å gå å hente pakken hvis den skal komme så nærme termin:p vugger jo avgårde nå:p haha!

Jeg har hentet Vitus apotek-pakken og babybox fra Apotek1, også har jeg fått BAM-pakken i posten :)
Venter fortsatt på libero-pakken (kiwi) og Rimi-pakken.

Mest fornøyd er jeg med Apotek1 sin babybox. Mye kjekt i den! De andre var det mest bare vareprøver oppi. Litt mer ordentlig i apotek1 sin :D
Der lå også et gavekort på en gratis body hos Lindex. Den var gått ut på dato, men jeg sendte mail til Apotek1, og fikk til svar at den var forlenget ut året. Så jeg skal prøve å få brukt den likevel da. Skal spørre i kassa før jeg henter meg en body, for å være sikker :p

Last edited:
Så rart... :) jeg satt akkurat å tenkte på disse pakkene selv...å den Rimi-pakken...får vi den virkelig ikke før 14 dager før termin??
Jeg fikk beskjed om at jeg fikk den i uke 52. Det er kanskje bare en uke før termin.. Hmm ikke helt oversikt over ukene.

Jeg har hentet Vitus apotek-pakken og babybox fra Apotek1, også har jeg fått BAM-pakken i posten :)
Venter fortsatt på libero-pakken (kiwi) og Rimi-pakken.

Mest fornøyd er jeg med Apotek1 sin babybox. Mye kjekt i den! De andre var det mest bare vareprøver oppi. Litt mer ordentlig i apotek1 sin :D
Der lå også et gavekort på en gratis body hos Lindex. Den var gått ut på dato, men jeg sendte mail til Apotek1, og fikk til svar at den var forlenget ut året. Så jeg skal prøve å få brukt den likevel da. Skal spørre i kassa før jeg henter meg en body, for å være sikker :p
Jeg fikk fortsatt den gratis bodyen. Sa bare ifra på lindex som jeg var og hadde med utskriften jeg hadde fått fra apotek 1 om at det var greit. Så da gikk det i orden:)

Jeg skal hente Rimipakka i uke 52, da tror jeg faktisk at lillegutt er ute allerede :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal hente Rimipakka i uke 52, da tror jeg faktisk at lillegutt er ute allerede :p

Ha ha det er typisk da. Men da blir jo bebisen født for tidlig så hvis du får no bleier i str 1 osv så passer det sikkert fortsatt:)

Ha ha det er typisk da. Men da blir jo bebisen født for tidlig så hvis du får no bleier i str 1 osv så passer det sikkert fortsatt:)

Ja, satser på det :D Stakkars lilleputt, han må bare få lov til å drøye den, hvorfor så dårlig tid lissom? Han stortrives jo i magen :P

Fint med sånne "gratiser", men for et styr å ordne. Skulle ønske de bare kom på døra...

• Liker
Reactions: H27
Hentet babypakker fra Apotek1 og VitusApotek i dag :-)

Rimi får jeg ikke, da jeg har hentet en gang før - for tre år siden da jeg var gravid med førstemann!

Bleiebøtta fra Barnas Hus finner jeg ikke... Kastet den vi hadde da vi flyttet. Fant en litt gammel nettside, men går ikke an å skrive man har termin i 2014...: http://www.barebarn.no/angelcare/

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror du kan gå inn vis barnas hus sin side

Rimi får jeg ikke, da jeg har hentet en gang før - for tre år siden da jeg var gravid med førstemann!

Bleiebøtta fra Barnas Hus finner jeg ikke... Kastet den vi hadde da vi flyttet. Fant en litt gammel nettside, men går ikke an å skrive man har termin i 2014...: http://www.barebarn.no/angelcare/

Du kan få den på babyshop også:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Back
Topp