**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, kommer meg nok ikke inn i bhg i morgen. Vel og merke, genser-giveren jobber i bhg, men ikke på den avdelingen, og jeg vet ikke hvordan det er med alarmer og sånn, og det er nok ikke aktuelt å "bryte oss inn", jeg får hente den på mandag.

Haha.. Nei, ikke bryte seg inn. Bare hvis noen som jobbet bodde like ved og dere var kjent osv. Innbrudd tror jeg ikke er så lurt.

Og dersom det ikke var planlagt var hun bare 3-4 dager over.
Lett å glemme i bryllupsstresset..

Ja, men det er nettopp det, prinsesser skal virkelig ikke være gravide før de blir gift. Så dette er jo ikke helt etter etikette. Derfor jeg synes det er ganske fascinerende. :) Hun må jo ha visst at de har tatt sjansen. Har tross alt hatt kjæreste i så mange år at jeg regner med hun vet hva prevensjon er. :p

Og eneste grunnen til at jeg følger med på hennes svangerskap er jo at vi giftet oss likt, men hun klarte å bli gravid med en gang (eller faktisk før), mens jeg venter fortsatt. :p

Ja, men det er nettopp det, prinsesser skal virkelig ikke være gravide før de blir gift. Så dette er jo ikke helt etter etikette. Derfor jeg synes det er ganske fascinerende. :) Hun må jo ha visst at de har tatt sjansen. Har tross alt hatt kjæreste i så mange år at jeg regner med hun vet hva prevensjon er. :p

Og eneste grunnen til at jeg følger med på hennes svangerskap er jo at vi giftet oss likt, men hun klarte å bli gravid med en gang (eller faktisk før), mens jeg venter fortsatt. :p

Selv om perversjon har virket i flere år, kan den godt ha glippet.

En prinsesse har noen stressende måneder før et bryllup...
Lett å glemme lille pille trille

Haha.. Nei, ikke bryte seg inn. Bare hvis noen som jobbet bodde like ved og dere var kjent osv. Innbrudd tror jeg ikke er så lurt.

Altså, ja, min svigerinne jobber i bhg. Hun som ga ham genseren. Bor like ved MEG, men ingen av oss like ved bhg da.

Men genseren har allerede lagt et par døgn, et par til fra eller til gjør nok ikke noe, utover at jeg hadde hatt beder til i helga til å fikse den, men det blir uansett en tidkrevende greie.

Selv om perversjon har virket i flere år, kan den godt ha glippet.

En prinsesse har noen stressende måneder før et bryllup...
Lett å glemme lille pille trille

Absolutt. Ville jo egentlig tro hun sluttet på piller lenge før bryllupet, hun har jo åpent fortalt at hun ville ha barn nærme søsteren sin. Så vil egentlig tro de har brukt kondomer ganske lenge jeg. Og at hun sikkert har fått masse hjelp til å finne ut av at hun har eggløsning og at alt er i orden. Jeg tror ingenting er tilfeldig i deres liv. Rett og slett. Haha.. Så derfor synes jeg hun er vågal som tør å ta sjansen på at en graviditet pre-ekteskap skal gå greit i hennes kretser.

Men ikke meningen å krangle om det. Jeg bare nevner det fordi jeg er fascinert av "glippen" hennes, som nå er åpenbart for hele verden :p

Altså, ja, min svigerinne jobber i bhg. Hun som ga ham genseren. Bor like ved MEG, men ingen av oss like ved bhg da.

Men genseren har allerede lagt et par døgn, et par til fra eller til gjør nok ikke noe, utover at jeg hadde hatt beder til i helga til å fikse den, men det blir uansett en tidkrevende greie.

Ja, men det holder ikke. For at det skulle vært aktuelt måtte da du og svigerinnen og barnehagen ligget i samme gate. :p

Ja, tidskrevende greie. Du må oppdatere oss om genser-prosessen din da. Synes det hørtes skikkelig kjipt ut.

Skal prøve å redde den uansett, og holde dere oppdatert

Mannen sier vi kan se en film, jeg er så supertrøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken, håpet vi hadde noe potetgull som kunne vekke meg, det har vi ikke. Han tilbyr popcorn, det er jo ikke salt for fem flate! Eller sjokolade, men det er jo bare søtt, og da blir jeg bare kvalm igjen.

Gleder meg til i morgen tidlig.
8 DPO, og jeg kan teste.
Ikke det at jeg tror den blir positiv, men kommer til å teste.
Har mye symptomer.
Kommer til å bli veldig trist om litt over en uke når TR kommer.

Men den tid da, nå tenker jeg ikke på det...

Da krabber jeg til sengs. 10 dpo når jeg våkner.

Gleder meg til i morgen tidlig.
8 DPO, og jeg kan teste.
Ikke det at jeg tror den blir positiv, men kommer til å teste.
Har mye symptomer.
Kommer til å bli veldig trist om litt over en uke når TR kommer.

Men den tid da, nå tenker jeg ikke på det...
Tester du allerede ved 8 dpo? Hvordan gikk det?

- Taster med appen -

Jeg er 3 dpo! HURRA! FF satte det også. EL-testen i dag er negativ. Her er EL-testene for denne syklusen:

20131109_104038.jpg

Dette er den positive alene, jeg mener fortsatt at den er den eneste hvor strekene er akkurat like sterke:
Den positive.jpg

Tester du allerede ved 8 dpo? Hvordan gikk det?

- Taster med appen -

Ja, jeg tester allerede ved 8 DPO, er "redd" for å finne ut jeg er gravid for sent.
Skal begynne med noen medisiner når jeg finner ut jeg er gravid.
Og dessuten klarer jeg aldri å holde meg lenger heller.

Testen var forresten negativ, så får prøve igjen i morgen

Ja, jeg tester allerede ved 8 DPO, er "redd" for å finne ut jeg er gravid for sent.

Krysser fingrene for at den snart slår ut, er jo tidlig med 8 dpo så negativ i dag trenger jo ikke bety noe som helst. :)

Det vet jeg.
Blir på ingen måte trist over en negativ test 8 DPO.
Det er liksom litt pytt, pytt..

Bra. Jeg synes det er godt å gjenta da allikevel jeg, så hormonelle som vi er så kan man fort bli deppa selv om man vet at det er irrasjonelt. :p

Den er nok tydelig positiv om et par dager :D *krysser fingrene*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp