**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hehe, ser sånn ut ja. Det er det jeg har tenkt, frp må merke mye regjerinsslitasje! Fint!!!

De kommer garantert til å merke kraftig regjeringsslitasje ja, men det var det jo noen av oss som kunne forutse (og jeg tenkte jo at de egentlig ikke trengte å komme i regjering for at vi skulle forstå hvordan det ville gå :rolleyes:). Og det er ekstra herlig at de da selv er representert ved finansministeren. For da blir det liksom ekstra kraftig kost, når det er hun selv som står og forteller disse tingene. Dette var en morsom dag å tråle i nettavisene. :) Bra for meg, for jeg er så sur på kroppen min akkurat nå.

Greit med litt slikt på en sånn dag.

Greit med litt slikt på en sånn dag.

Haha.. Høres jo nesten ut som jeg sørger. Jeg er bare irritert. Heldigvis er det fredag. Og vi skal masse hyggelig i helgen. Så jeg får jo annet å tenke på. Men frustrert og irritert er jeg jo. Og nå må jeg vente til i morgen med å finne ut noe mer også. Vente... Vente...

Jeg vet ikke om jeg får skravlet noe mer i dag. Fra og med nå og utover tror jeg det går i ett frem til leggetid. :p Oppdaterer hvert fall i morgen om kroppens tilstand og krumspring!

Ha en fin fredag! :)

Jeg har så lyst til å skravle!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går mye bedre :)
De to siste dagene har jeg hatt stor forbedring.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra. Skikkelig kjedelig med vond rygg. Greit å være på bedringens vei når spiren skal bo i magen også. ;)

Dæit i kveld :D

Dæit i kveld :D

Her og. Vi må jo ha nok en runde med aksjeinnlegg siden kroppen min ikke helt får bestemt seg. Jeg klarte forresten ikke å la være å fortelle mannen om teorien med flere egg når man har lang forhøyet LH-fase. Så da jeg fortalte han at vi måtte ha en ny runde i dag siden kroppen min enda ikke har bestemt seg sa han: "Trillinger?" :p

Her og. Vi må jo ha nok en runde med aksjeinnlegg siden kroppen min ikke helt får bestemt seg. Jeg klarte forresten ikke å la være å fortelle mannen om teorien med flere egg når man har lang forhøyet LH-fase. Så da jeg fortalte han at vi måtte ha en ny runde i dag siden kroppen min enda ikke har bestemt seg sa han: "Trillinger?" :p
Hihi :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjedelig med kropper som ikke oppfører seg slik vi vil!

Absolutt. Verdens mest irriterende kropp i dag. Jeg bare håper dette betyr at jeg er superfruktbar.

Du er 2 dpo. Jeg er 9 dpo, det er bestemt.

Og den testen i dag, var for tidlig, ja. Vi satser på det!

Satser på det stemmer, men har mer tro på dpo dagenes deres enn at testen min var for tidlig :-) Føler meg ikke gravid, men tiden vil vise...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp