**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kan ikke han ta en pause nå da? Og jobbe litt videre etterpå? Eller tror du at det ikke er noe håp uansett, for svømmerne?

Jeg håper jo egentlig du er dpo.

Han kan absolutt ta pause.

jeg bare ser ingen tegn på at jeg er fruktbar, og håååååper det betyr dpo, ellers betyr det i alle fall lenge til el

Tett i nesen er jo også noen som blir av graviditet da.... Full av håp for deg jeg. Haha..

Jeg har vært forkjøla siden før helga. Guttungen også har det. Det er nok ikke baby dette nei, det er forkjølelse.

Jeg har vært forkjøla siden før helga. Guttungen også har det. Det er nok ikke baby dette nei, det er forkjølelse.

Jaja. Jeg får gi meg da.

Han kan absolutt ta pause.

jeg bare ser ingen tegn på at jeg er fruktbar, og håååååper det betyr dpo, ellers betyr det i alle fall lenge til el

Du skal ikke finne tegn på fruktbarhet i det hele tatt mer du nå nei, du skal være dpo.

Supersosialisering for simmene mine har vippet meg opp på 45%. Masse bonuspoeng for å bli bekjente, venner, bestevenner etc.

Supersosialisering for simmene mine har vippet meg opp på 45%. Masse bonuspoeng for å bli bekjente, venner, bestevenner etc.

Haha.. Du er jo veldig hyggelig da, så jeg synes ikke det er så overraskende.

Du skal ikke finne tegn på fruktbarhet i det hele tatt mer du nå nei, du skal være dpo.

Håper det, men tempen er ikke mye fin da i alle fall.

finere om jeg setter dagens opp 0,5-0,1, og vesentlgi styggere om jeg fjerner den fra 1. nov som er så usikker...

Haha.. Du er jo veldig hyggelig da, så jeg synes ikke det er så overraskende.

Mine simmer blir aldri uvenner, og fiender og sånn, de plager ikke hverandre. De bare er snille og noen ganger flørter de. Med EN hver :) Oppfører seg fint.

Forøvrig spiller jeg sims delvis fordi jeg er superstuck på en nørmest umulig leven alv candy crush...

Jeg er spill-avhengig på mobilen tror jeg...

Håper det, men tempen er ikke mye fin da i alle fall.

finere om jeg setter dagens opp 0,5-0,1, og vesentlgi styggere om jeg fjerner den fra 1. nov som er så usikker...

Nei, tempen er ikke fin. Men den skal bli bra nå. Gleder meg til i morgen.

Forøvrig spiller jeg sims delvis fordi jeg er superstuck på en nørmest umulig leven alv candy crush...

Haha.. Jeg har ingen spill på mobilen. Tror det er like greit. :)

Mine simmer blir aldri uvenner, og fiender og sånn, de plager ikke hverandre. De bare er snille og noen ganger flørter de. Med EN hver :) Oppfører seg fint.

Haha.. Det høres bra ut. Vi liker jo ikke uvenner, fiender og krangling. Vi liker at folk er venner og at de følger reglene. Ikke sant?

Nei, tempen er ikke fin. Men den skal bli bra nå. Gleder meg til i morgen.

Lov å håpe.

Er morgendagens også sånn under coverline tar jeg bort tempen fra 1. nov, starter med jus, tester og aktiv sex igjen.

Lov å håpe.

Er morgendagens også sånn under coverline tar jeg bort tempen fra 1. nov, starter med jus, tester og aktiv sex igjen.

Æsj. Nei, du skal ha høy temp!

Haha.. Det høres bra ut. Vi liker jo ikke uvenner, fiender og krangling. Vi liker at folk er venner og at de følger reglene. Ikke sant?

Nettopp.

Men nå må jeg snart avslutte her og komme meg i seng.

Så blir det i morgen, om ikke annet.

Nettopp.

Men nå må jeg snart avslutte her og komme meg i seng.

Så blir det i morgen, om ikke annet.

Ja. Jeg må legge meg jeg og. Og nå tror jeg "Fylla" er ferdig også. Så da er det leggetid.

Spiller candy crush også.
Nå venter jeg bare på hjelp videre.
Hvilket level står du fast på?

Sent from my iPad using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp