De SA at de skulle samarbeide i går også...
Forresten så elsker min datter å dusje, jeg ser allerede problemer med tilgang på bad og varmevann for oss andre om noen år... Hun går med på å avslutte dusjen for å gå inn i bassenget fordi 1)hun har lyst å bade og 2)hun får dusje igjen når vi er ferdige. Men når vi er ferdige.... Hun dusjer seg selv. Jada, 2,5 år og dusjer seg selv. Jeg hjelper henne litt med å få såpe på ryggen og å dusje av ryggen, men hun såper ellers inn seg selv, og dusjer det av. Og dusjer. Og dusjer.... Sålenge vi bare får kapret den ene dusjen som har hånddusj da, altså. Noe som fordrer at vi kommer før en... skal vi tippe tiåring? Som virkelig dusjer lenge, med shampo og balsam og grundig vask og styr... og ja, med den ene dusjen med hånddusj, den med babystolen... Moren hennes står bare og gir henne det hun skal ha, og hjelper litt med shampo og balsam, men å ta hintet der en toåring sitter og sier "jeg fryser mamma" om at hennes datter muuuuuuuligens kunne enten dusjet bittelitt fortere, eller brukt de vanlige dusjene slik alle de andre store ungene gjør, nei det tar ingen av dem til seg.
Selv kjenner jeg at jeg lengter etter en HJEMMEDUSJ i kveld. Jeg bruker ikke balsam i svømmehallen (jeg prøver å dusje litt fort, nemlig, samtidig som jeg skal ha oversyn med toåringen min...) og det kommer uansett ikke såååå mye vann ut av disse dusjene, så jeg føler at jeg fortsatt luker klor etter gårsdagen.
Planen er da muligens en mil på sykkel når ungene er i seng, og en skikkelig deilig dusj med pleie av både hår og føtter.
Vesentlig mindre skravling i november ja. Mye grunnet at jeg har vært syk, så jeg har bare sittet og SETT på forumet uten å orke å svare. også er det jo ikke så mye skravling når ikke så mange andre skravler. Ingen tvil om at konkurransene får opp aktiviteten. Gøy er det også, synd det skulle bli så mye drama at de vurderer å droppe hele greiene for fremtiden. Jeg håper sååååååå at det blir en ny tgk etterhvert, og veldig gjerne en topp 20 konk også. Så lenge man bare har HELT KLART definert reglene på forhånd. Nå er jo regelen om spamming klarlagt, og om man da i tillegg sørger for å annonsere en topp 20-konk med at "forumreglene gjelder" at det ikke er aktuelt med tgk-regler, er altså ikke ettinnleggs-tråder lov (altså ikke mange av disse ordlekene som mange andre drev med, mens vi masseskravlet med oss selv) så burde det være gjennomførbart det. Men jeg skjønner jo skepsisen, så mye misnøye som det ble.