Hva er den størate fwilen man kan gjøre under oppkjøring?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott at du skjønte den tegninga som faktisk ble helt skrudd!Stemmer
Sent from my iPhone using BV Forum
Du foretar et feltskifte inne i rundkjøringa, så sånn sett er det din feil ja. MEN akkurat i rundkjøringer, er forsikringsselskapene veeeeldig glad i skylddeling...Skal til vestre i en rundkjøring, legger meg innerst. Blinker og stell, men når jeg i god tro legger meg ut ved min utkjøring er uhellet ute. Er det da alltid min feil uansett?
Kunne jo ha gjort detFørste jeg tenkte på da jeg s denne tråden va; SHIT!!![]()
![]()
Trodde du skulle grille oss jeg nå![]()
![]()
Hehe!! Hadde nok hjelp på innlegga daJa kanskje du skal gjøre det også? ??![]()
Kan jo være at jeg bare lurer dereJa kanskje du skal gjøre det også? ??![]()
Kom igjen!Kunne jo ha gjort detHadde vært gøy
![]()
Godt spmGule fartsgrenseskilt f.eks 50 km/t, men til vanlig er det 70 km/t. Det er nedsatt fartsgrense pga veiarbeid. Men det er søndag/helligdag/sen kveld og ingen er på jobb langs veien. Gjelder 50 eller 70 da?
Det var godt gjort!Hehe, jeg skjønte tegninga
Da får vi skylde på deg om vi forårsaker noeKan jo være at jeg bare lurer dere![]()
Kverulere med sensorHva er den størate fwilen man kan gjøre under oppkjøring?
En utkjørsel er jo en privat vei, så jeg TROR ikke det er noe krav til det.Det er ingen forkjørsvei, er det da noe krav til hvor bred en utkjørsel skal være? Skal to biler kunne møte hverandre i utkjørselen, eller er det ikke noe krav til det?
Haha, det tror jeg påKverulere med sensor![]()
Hihi....trodde det var sånn ja... har ikke skjedd. Men hørte om en kjørelærer som anbefalte elevene å alltid ligge ytterst uansett og særlig i rundkjøringa ved togstadjonen i ArendalDu foretar et feltskifte inne i rundkjøringa, så sånn sett er det din feil ja. MEN akkurat i rundkjøringer, er forsikringsselskapene veeeeldig glad i skylddeling...I allefall om dere har samme selskap
Du skal ha gode bevis, for at du skal klare å vinne den saken.
Det krever litt mer tenking, i tillegg har jeg ingen bilder osv på denne pcen, så jeg har ingen konkrete oppgaver...Kom igjen!Lenge siden jeg tok lappen, hadde nok trengt litt oppfriskning
![]()
![]()
HahFørste jeg tenkte på da jeg s denne tråden va; SHIT!!![]()
![]()
Trodde du skulle grille oss jeg nå![]()
![]()
Så ettersom jeg skal gi tegn, kan jeg lene meg ut ruta å peke?Står ikke skrevet noe sted at du SKAL bruke blinklys, MEN du skal gi TEGN til informasjon til andre. Altså: Er det noen rundt deg, skal du blinke og plassere deg slik som er mest hensiktsgivende.
Er det ikke en sjel i mils omkrets, er det heller ingen grunn til å blinke![]()
Haha... Jeg skal svare etter beste evneDa får vi skylde på deg om vi forårsaker noe![]()
Jeg ogKom igjen!Lenge siden jeg tok lappen, hadde nok trengt litt oppfriskning
![]()
![]()