bare tre mnd igjen!!!!!!

Jeg bare lurte på noe.. er det mange her som har vært på flere ultralyd? Føler at det er så mange som snakker om forskjellige ul:p jeg har bare vært på en i uke 12, som vi betalte selv og en i uke 18, som er den alle får tilbud om. Har dere vært på flere?? Jeg har fått tilbud om en ul til siden jeg har så angst for å føde, så man kan se litt hvordan bebisen ligger og sånt. Men jeg fikk bare inntrykk av at flere her har hatt mange ul timer.. Kanskje feil trå å skrive det i:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

28 uker i dag under 3 måneder igjen, hærlig

Jeg bare lurte på noe.. er det mange her som har vært på flere ultralyd? Føler at det er så mange som snakker om forskjellige ul:p jeg har bare vært på en i uke 12, som vi betalte selv og en i uke 18, som er den alle får tilbud om. Har dere vært på flere?? Jeg har fått tilbud om en ul til siden jeg har så angst for å føde, så man kan se litt hvordan bebisen ligger og sånt. Men jeg fikk bare inntrykk av at flere her har hatt mange ul timer.. Kanskje feil trå å skrive det i:p

Jeg har kun hatt den ordinære ul'en, og har ikke tenkt å ta flere om ikke det er behov for det. Holdt med en sist også. :-) Men fint at du får tilbud om en til siden du har behov for det!

Jeg har vært på mange men det er fordi vi venter to og da regnes det som risikosvangerskap. Men mange tror jo at alle ultralydene da er sånne som oul eller de man betaler for, hvor man som oftest får kose seg med å se den lille. De stemmer ikke, det blir som oftest bare teknisk "måle sjekke" opplegg ;)

Back
Topp