bare tre mnd igjen!!!!!!

Prøver å holde oss til brus og snop på lørdager, men noen ganger blir det kjøpt en liten brus eller en sjokolade selv om det ikke er lørdag, hehe.
Man har også den offisielle holdningen her i huset, altså! Bare at jeg ikke oppgir alt jeg har kjøpt og stappet i meg i løpet av en dag! Sånn for egen hånd! Hahaha...
 
Sånn er det her og..brus å digg hører helgen til..!!Meeen,det ingen ser er det ingen som har vondt av;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Man har også den offisielle holdningen her i huset, altså! Bare at jeg ikke oppgir alt jeg har kjøpt og stappet i meg i løpet av en dag! Sånn for egen hånd! Hahaha...

Haha! Akkurat sånn det er her også:p godis med mannen er i helga, men det jeg har stappet i meg på egen hånd trenger ingen å vite:p hehe

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Haha! Akkurat sånn det er her også:p godis med mannen er i helga, men det jeg har stappet i meg på egen hånd trenger ingen å vite:p hehe

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Her kom min kjære hjem med snop i kveld etter å ha vært på butikken:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det er det ja. Spesielt når det er mannrn som kjøper det, for da får en ikkr skylda for å bryte regelen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha! Det er jo det beste av alt!:D jeg sier aldri nei hvis mannen plutselig får lyst på noe godt midt i uka, for da er det jo hans ide:p hihi.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Haha! Det er jo det beste av alt!:D jeg sier aldri nei hvis mannen plutselig får lyst på noe godt midt i uka, for da er det jo hans ide:p hihi.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Måtte de aldri finne ut av det, for da tror jeg det blir lite godt på oss:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Måtte de aldri finne ut av det, for da tror jeg det blir lite godt på oss:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja da blir det sikkert "straffe helger", flere helger uten noe godt. Det må ikke skje!!:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Ja da blir det sikkert "straffe helger", flere helger uten noe godt. Det må ikke skje!!:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Det eller vi blir nødt til å se på de spise godter uten at vi får :(
 
28uker i dag!! Voivoi som tiden går :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har nok en del mindre enn det, men hurra!! :D
 
Jippi - endelig kan jeg også skrive på denne tråden ;)3 mnder til termin nå :D Realistisk er det litt kortere igjen siden tvillinger i snitt kommer 3 uker før, men man vet jo aldri ;)
 
Back
Topp