**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men nå SKAL jeg legge meg

Sånt skjer

Det har seg sånn at jeg har en del negative ratings, stort sett "liker ikke" som er gitt til innlegg av typen "jeg spotter" eller "mensen kom", men som en "huff da, det liker vi ikke", men kommer jo ut som negativ rating

Bryr meg ikke, men LIKER IKKE å være spent var itt merkelig, rett og slett :)
Æ skjøtn itj ka du meint,med det samme...men så såg æ at æ hadd trykt på liker ikke....retta opp å trykt liker istan da ;)

Bra film på tv Norge no....ane ikke ka den hete da...men arti e dein :)

Oppdatert topp 100 liste!

Tuppeline er på 11. plass, jeg er på 16. plass og Sara på delt 19. plass (Sara og nr. 20 har nøyaktig like mange innlegg). Men nå ligger du 73 innlegg foran 21. plassen Sara!

Og denne tråden har 7 uleste sider! For en fredags kveld dere har hatt jenter!

No ska æ på jobb :) Men når æ kjæm heim,så ska vi lag boller å kakao å bærre kos oss :)

Tuppeline er på 11. plass, jeg er på 16. plass og Sara på delt 19. plass (Sara og nr. 20 har nøyaktig like mange innlegg). Men nå ligger du 73 innlegg foran 21. plassen Sara!

Da er det bare å skravle videre, masse, masse, masse, jeg får sjekke opp hvor mange flere enn den på 18 jeg må skrive for å klatre, og sette meg et mål for dagen.

No ska æ på jobb :) Men når æ kjæm heim,så ska vi lag boller å kakao å bærre kos oss :)

boller og kakao! Åhh, det hørtes kjekt ut.

Shopping i dag, så kan vi gjøre det i morgen, kanskje. vi skal jo bruke sånn 10-11 timer mellom ungene står opp og svømmekurset begynner, helt uten planer i morgen!

(For all del, det er 9,5 timer i dag også, men i dag skal vi i alle fall handle og ordne noen småting)

god morgen, jenter

Her sitter altså jeg i sofaen sammen med to unger som ser morgen-barnetv mens mannen sover frempå.

Jeg også ser jo altså barnetv sånn i teorien, men jeg synes ikke det er så underholdende egentlig, så jeg kombinderer med pc.

Egentlig er ikke pc når man er med ungene helt ok, men akkurat når de ser barnetv, og det har vi en ordning på i helgemorgenene, ja da synes jeg det er ok.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp