Da er det blitt freda`n og HÆLJ:D

Hehe takk:) ja den motivasjonen kan brått snu:eek::p så best å prøve så lenge den er på topp :) men nå har jeg bare begynt veldig smått da.. som å slutte å spise søtt i uka og ikke småspise eller spise bare fordi jeg er småsulten:P så får vi se hvor lang tid det tar før det stopper opp;)
Men det er jo en veldig god start da :D

Haha, herlig! Vi fant ut at det må våre derfor hun har gnissa så mye tenner ;)
Trodde for øvrig hun ikke ville bli trett så tidlig idag siden hun sov til kl 17, men nå er hun helt ferdig og sovner med flaska :eek: :p
DET gjorde jo Eskil og :-o ekkel lyd altså.
Trøtt hun da :)

DET gjorde jo Eskil og :-o ekkel lyd altså.
Trøtt hun da :)
...jeg snakka for tidlig, hun kvikna til etter flaska, peika på tvn og sa "hei timmy" :eek: så da ble det en episode timmy ;)

...jeg snakka for tidlig, hun kvikna til etter flaska, peika på tvn og sa "hei timmy" :eek: så da ble det en episode timmy ;)
Hehe. Lurer på når Lillebror har tenkt til å prate :-p i dag sang han "mammamamma pappapappa", men mer enn det kan vi fortsatt ikke skryte av :-p

Hehe. Lurer på når Lillebror har tenkt til å prate :-p i dag sang han "mammamamma pappapappa", men mer enn det kan vi fortsatt ikke skryte av :-p
Hihi, herlig! De har forskjellig fokus disse små, jeg lurer på når Hermine har tenkt å gå :p ;)

Jeg får ikke svart dere noe særlig i dag, men jeg har lest gjennom det dere har skrevet, damer.;)
Full fres her i dag med gruppearbeid og forberedelser til framføring på første samlingsdag. :eek: Kjenner at det har sine utfordringer å sitte på nett nå asså, meeeen det går vel greit.
Jenny har sluppet seg flere ganger i dag, men faller/mister balansen ganske kjapt. Hjertet slår noen ekstra slag når jenta reiser seg opp ved veggen og drar til seg hendene, for så å falle bakover. Hun er ikke SÅ stødig..:p

Nå sover skatten vår, og jeg slapper av litt før mer gruppearbeid. Skal være supereffektiv, for jeg vil ha biffsnadder og fredagskos.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg får ikke svart dere noe særlig i dag, men jeg har lest gjennom det dere har skrevet, damer.;)
Full fres her i dag med gruppearbeid og forberedelser til framføring på første samlingsdag. :eek: Kjenner at det har sine utfordringer å sitte på nett nå asså, meeeen det går vel greit.
Jenny har sluppet seg flere ganger i dag, men faller/mister balansen ganske kjapt. Hjertet slår noen ekstra slag når jenta reiser seg opp ved veggen og drar til seg hendene, for så å falle bakover. Hun er ikke SÅ stødig..:p

Nå sover skatten vår, og jeg slapper av litt før mer gruppearbeid. Skal være supereffektiv, for jeg vil ha biffsnadder og fredagskos.♡

Så tøff hun er da :)
Og gled deg til du kan slappe av og spise biff :)

Effektive altså!!! :)
Jeg rakk heldigvis litt husarbeid før jobb. Det så ikke ut hjemme :-p
Og så er det så innmari stille på jobb, så da fikk jeg hvertfall følt meg nyttig hjemme før jeg kom hit :-D

Hehe supert team vettu:P hehe.. jammen ikke dårlig å få gjort husarbeid før jobb heller da! Hvertfall med tanke på at du har et lite barn rundt deg og at du har vært på trening;) blir det kjedelig på jobb når det er stille eller?

Ikke for å tråkke på tærne til noen som har vært plaget med dårlige netter e.l. men oppdaga nå at Hermine har fått 2 (!!) jeksler oppe i munnen helt uten at vi har lagt merke til noe :eek: :p

Så bra at hun har fått de uten at det har plaget henne så mye:D det er jo helt supert! ;) ikke alle tennene de reagerer på :) (heldigvis) :p

Hehe supert team vettu:P hehe.. jammen ikke dårlig å få gjort husarbeid før jobb heller da! Hvertfall med tanke på at du har et lite barn rundt deg og at du har vært på trening;) blir det kjedelig på jobb når det er stille eller?
Lillemann sov, så fikk jeg dusjet, spist og ryddet :)
Ja det blir litt kjedelig nå når alle er ute. Alle i den andre leiligheten er borte og :-p
Men jeg ser tv og strikker, Hehe!

Hihi, for et radarpar dere er :p vi har ikke støvsuget på ukesvis :eek: har bare gått over med en sånn håndstøvsuger et par ganger i uka :p

Haha er vel bedre enn ingenting det å:P;) vi tok litt ekstra av idag da, pleier ikke å gjøre såå mye på én dag :P heheh.. men godt å ha en mann som hjelper til!:)

Lillemann sov, så fikk jeg dusjet, spist og ryddet :)
Ja det blir litt kjedelig nå når alle er ute. Alle i den andre leiligheten er borte og :-p
Men jeg ser tv og strikker, Hehe!

Deilig å få gjort såpass mens dem sover :) man lærer fort å "utnytte" tiden dem sover på hvertfall :P

Hehe koselig det å:) hvertfall med tanke på at du får lønn for det:P:)

Det går nok begge veier du ;)
Har dere 50/50-deling?

Nei, vi har 75/25 deling, eg har ho 75% og det e før at han e borte i 4 uke på jobb i strekk (jobb på båt) og eg vill IKJE ha ho borte meir enn ainna kvar uka når han e heime (han e heime i 4 uke)

Ja, eg sjønn ikje korsjn han klar å va borte fra ho i 4 uke....eg klar så vidt 1 uka!

Jeg og snuppa kom hjem kl 14.30, Hermine spiste middag og så gikk vi oss en god tur. Var så himlade trøtt så måtte komme meg ut og få litt frisk luft ;) Snuppa sovna i vogna og tok seg en lur til kl 17, så hun er i full vigør nå :p
Jeg og mannen skal spise middag i kveld, så nå har vi kosa oss med en smoothie :) Lille matvraket kan mange matord nå: æj (egg), is, nan (banan), kake :eek: ,ris (med litt kleis r) og pøpø (pølse) :D

Så flenk ho e å snakk :D Må sei eg e imponert :D

Fie sei "mamma" og "pappa" og "der" og "se" og mysje av det ho peik heit "bæ" :P
Åsså sei ho "oij"
Ofte så sei ho "oij, se, bæ bæ" det e når ho ser nåkka som ho ska vis meg :P hihihi <3

Korsjn går det spisinga tell de små?

Eg prøv å lær Fie å bruk bestikk :P Meeen ho sjønn ikje helt korsjn ho ska jr det dære :P
Har litn gaffel og litn skjei tell ho fra "tommy tee" kjæmpe fine barne bestikk :)

Meeen Fie trur jo at det hær bestikke e førr å bruk som instrument! :eek:
Ho bank i tallerken me den, eg prøv å vis ho, med at eg hold over handa hennes og vis ho det. Meeeen ting tar tid :) Ho finn det vell ut en vakker dag :)
Ho førstår seg kje på skjei heller endå :p

Ho bruk hendern, har et bra pinsett grep, som ho bruk godt, å pell på matn og putt i munn :)

Korsjn går det spisinga tell de små?

Eg prøv å lær Fie å bruk bestikk :P Meeen ho sjønn ikje helt korsjn ho ska jr det dære :P
Har litn gaffel og litn skjei tell ho fra "tommy tee" kjæmpe fine barne bestikk :)

Meeen Fie trur jo at det hær bestikke e førr å bruk som instrument! :eek:
Ho bank i tallerken me den, eg prøv å vis ho, med at eg hold over handa hennes og vis ho det. Meeeen ting tar tid :) Ho finn det vell ut en vakker dag :)
Ho førstår seg kje på skjei heller endå :p

Ho bruk hendern, har et bra pinsett grep, som ho bruk godt, å pell på matn og putt i munn :)

Liana skjønner hva hun skal bruke skje til, men har problemer med å få mat på den og evt få det i munn før det detter i fanget:P men vi øver innimellom:) ender med at hun bruker hendene istedenfor:P

Du så tøff hun er blitt! :D kanskje litt for tøff for sitt eget beste :p Hun blir å gå før du vet ordet av det! ;)

Nei, vi har 75/25 deling, eg har ho 75% og det e før at han e borte i 4 uke på jobb i strekk (jobb på båt) og eg vill IKJE ha ho borte meir enn ainna kvar uka når han e heime (han e heime i 4 uke)

Ja, eg sjønn ikje korsjn han klar å va borte fra ho i 4 uke....eg klar så vidt 1 uka!
Tror det er en forskjell mellom mødre og fedre der, mødrene har nok ofte et sterkere bånd til barna når de er så små som våre ;) ...og det er jo ikke til å legge under en stol at de små trenger mødrene mest de første to årene :p ;)

Back
Topp