Da er det blitt freda`n og HÆLJ:D

God fredda jenterrrr :D

No e det helg (næstn, eg har nå skolearbeid først ;) )

Tenkt eg sku informer dåkker om at pappaen gå ikje Fie nåkka i natt :D Heldigvis :) så det vart litt skriking, men ho la seg no ned tell slutt :)

No sett eg å skriv på en artikkel vi ska lever inn på skola om 14 daga :)

Etter det så bi det litt middag og tv-titting og kansje litt eksamens pugging ;)

Imårra bi det ut på byen i lamme ei vennina :) Då ska vi kos oss og snik titt litt på mannan ;) (eller manneben, som vi lik å kaill dem ;) )

Ellers så savn eg Fie alerede...førde om det e 1 døgn si eg såg ho sist....men sånn e no eg då ;)
Kansje stygt å sei det, men det e næææstn sånn at eg gled meg tell pappaen fær på havet i 1 mnd, så eg får ha ho heeeelt førr meg sjøl i 4 uke ;) Men veit jo at ho trives tell pappen sin, så de har jo bære godt av og va i lag :)
Det er lov å savne ungen sin "bare" etter ett døgn!! Er ikke noe rart det da :) og 1 uke!? :-o
Skjønner godt at du gleder deg til de 4 ukene ;)

Det er lov å savne ungen sin "bare" etter ett døgn!! Er ikke noe rart det da :) og 1 uke!? :-o

Det vanskele å va utn ho :( eg e nokk meir avhengi av ho, enn ho e av meg :P
Mamma si lille snuppe-tuppa <3

Jeg hadde aldri klart meg ei uke uten Hermine!!! :eek: :p

Du står nå jaggu meg på du og:)
Kg kommer til og rase av igjen etterhvert:) Ikke noe og stress med, kos deg med lille Leoh:)<3
Der sa du noe, skal skifte sengetøy idag jeg også;) Og er igang med de siste 2 maskinene, så er det tomt;) hehe.. meeen i morgen er det en maskin til som venter;) Du har noen herlige sovetroll:)

Hehe nei tenkte å starte med å kutte godteri i uka og ikke gå å småspise :P og har jammen funka ;) så får jeg bli strengere med maten når ting stopper litt opp :) hehe syns disse kurvene med skittent tøy fyller seg opp like fort som den blir tom:eek::p

Jeg og snuppa kom hjem kl 14.30, Hermine spiste middag og så gikk vi oss en god tur. Var så himlade trøtt så måtte komme meg ut og få litt frisk luft ;) Snuppa sovna i vogna og tok seg en lur til kl 17, så hun er i full vigør nå :p
Jeg og mannen skal spise middag i kveld, så nå har vi kosa oss med en smoothie :) Lille matvraket kan mange matord nå: æj (egg), is, nan (banan), kake :eek: ,ris (med litt kleis r) og pøpø (pølse) :D

Så herlig bilde av dere FruH :D

Og for noen nydelige klær søte Mina har på seg:rolleyes::D

Her har også natten vært fin;)
Liana sov fra litt over kl 19-09 :D
Emira våkna rundt halv 8, men fant seg noen barbier å leke med :)
mini våkna halv 4 og 7 for mat.. og sov videre til nesten 11:D

Og jeg har gått ned 1kg siden mandag!:D "bare" 15kg igjen:eek::oops::p

Nå skal jeg fortsette med rydding på rommet til Emira, så blir det å skifte på sengene og vaske her (får dra med meg samboer):P

Ha en strålende fredag!;)
Så flink du er :D jeg jobber ennå med kiloene etter jeg fikk Hermine :p trenger litt motivasjon med jevne mellomrom ;)

Jeg og snuppa kom hjem kl 14.30, Hermine spiste middag og så gikk vi oss en god tur. Var så himlade trøtt så måtte komme meg ut og få litt frisk luft ;) Snuppa sovna i vogna og tok seg en lur til kl 17, så hun er i full vigør nå :p
Jeg og mannen skal spise middag i kveld, så nå har vi kosa oss med en smoothie :) Lille matvraket kan mange matord nå: æj (egg), is, nan (banan), kake :eek: ,ris (med litt kleis r) og pøpø (pølse) :D

Hun er jo såå flink til å snakke da:rolleyes::D herlige Hermine :) deilig med frisk luft da:) merker det bare den korte veien til barnehagen eller når vi drar ut for å handle:)

Så flink du er :D jeg jobber ennå med kiloene etter jeg fikk Hermine :p trenger litt motivasjon med jevne mellomrom ;)

Hehe takk:) ja den motivasjonen kan brått snu:eek::p så best å prøve så lenge den er på topp :) men nå har jeg bare begynt veldig smått da.. som å slutte å spise søtt i uka og ikke småspise eller spise bare fordi jeg er småsulten:P så får vi se hvor lang tid det tar før det stopper opp;)

Idag har jeg og samboer vært flinke syns jeg :P
Jeg har vaska på badet, tørket støv, støvsugd, ryddet i lekene til Emira, vasket klær (eller hvertfall satt på maskina, den har tatt seg av resten:P), hengt opp klær, skiftet på sengene og laget middag:D samboer har vaska litt mer hovedrengjøring-aktig vask på kjøkkenet :)

Så nå slapper vi litt av i sofan mens jentene leker sammen:rolleyes::D ikke såå lenge til stell av jentene:eek: tiden har bare flydd!

Jeg har vaska på badet, tørket støv, støvsugd, ryddet i lekene til Emira, vasket klær (eller hvertfall satt på maskina, den har tatt seg av resten:P), hengt opp klær, skiftet på sengene og laget middag:D samboer har vaska litt mer hovedrengjøring-aktig vask på kjøkkenet :)

Så nå slapper vi litt av i sofan mens jentene leker sammen:rolleyes::D ikke såå lenge til stell av jentene:eek: tiden har bare flydd!
Effektive altså!!! :)
Jeg rakk heldigvis litt husarbeid før jobb. Det så ikke ut hjemme :-p
Og så er det så innmari stille på jobb, så da fikk jeg hvertfall følt meg nyttig hjemme før jeg kom hit :-D

Ikke for å tråkke på tærne til noen som har vært plaget med dårlige netter e.l. men oppdaga nå at Hermine har fått 2 (!!) jeksler oppe i munnen helt uten at vi har lagt merke til noe :eek: :p

Nei det er en fjern tanke for meg!
Eskil og jeg var borte nesten 1 uke i sommer og jeg savnet T så mye at det gjorde vondt :-o
Jeg var borte ei natt fra henne da jeg var i begravelse i august, det gikk helt greit. Men gruer meg fælt til vi skal til Svalbard jeg og mannen om en måned :eek: :p ;)

Effektive altså!!! :)
Jeg rakk heldigvis litt husarbeid før jobb. Det så ikke ut hjemme :-p
Og så er det så innmari stille på jobb, så da fikk jeg hvertfall følt meg nyttig hjemme før jeg kom hit :-D
Hehe, ikke verst å få lønn for en rolig kveld på jobben da ;)

Ikke for å tråkke på tærne til noen som har vært plaget med dårlige netter e.l. men oppdaga nå at Hermine har fått 2 (!!) jeksler oppe i munnen helt uten at vi har lagt merke til noe :eek: :p
Samme skjedde jo her :-o :-o

Hihi, for et radarpar dere er :p vi har ikke støvsuget på ukesvis :eek: har bare gått over med en sånn håndstøvsuger et par ganger i uka :p

Samme skjedde jo her :-o :-o
Haha, herlig! Vi fant ut at det må våre derfor hun har gnissa så mye tenner ;)
Trodde for øvrig hun ikke ville bli trett så tidlig idag siden hun sov til kl 17, men nå er hun helt ferdig og sovner med flaska :eek: :p

Nei da ikke så værst :) men mye hyggeligere å gjøre noe sammen med guttene som bor her da :-p men de må nesten få lov til å dra ut om de vil :-p
Hehe, mener du at de ikke vil sitte inne sammen med deg å spille Ludo? :eek:

Back
Topp