**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sitter her sykemeldt, men klarer jeg å holde meg unna jobb e-posten??
Ikke i det hele tatt.

Nå er det bare 1,5 time igjen Sara. Holde seg, holde seg. Gruer meg til jeg er der selv. :p

Ja, nå er Tuppeline på 11. plass, jeg er på 17. plass, Sara er på 21. plass, FruJohnsen er på 46. plass og Anonym er på 94. plass.

Nå tetter det seg fryktelig til i toppen.

Fra 15. til 18. plass (4 personer) så er det totalt 14 innlegg i forskjell!

Nå er det bare 1,5 time igjen Sara. Holde seg, holde seg. Gruer meg til jeg er der selv. :p
Holde meg.

Og to timer siden jeg gikk på do litt etter halv åtte. MÅ allerede likevel, hva er det som skjer ???

Ja, nå er Tuppeline på 11. plass, jeg er på 17. plass, Sara er på 21. plass, FruJohnsen er på 46. plass og Anonym er på 94. plass.

Da har jeg en jobb å gjøre i kveld.

Hvor mange flere innlegg i okt har plass 20 og 19 enn meg ?

Jeg tror egentlig målet mitt må være 3200 innlegg i dag. Da kan jeg kanskje klatre litt. Det virker som siste innspurt har kommet til lista nå.

Da har jeg en jobb å gjøre i kveld.

Hvor mange flere innlegg i okt har plass 20 og 19 enn meg ?

Du har 1563, 20. plass har 1574 og 19. plass har 1610. Så er det et hopp til oss som ligger fra 15. - 18. plass hvor det er 1791 til 1805 innlegg (altså 14 innlegg forskjell på de fire plassene der). Så er det nytt hopp til 14. plass.

Kanskje vi må opprette en egen stelleveske-skravletråd allikevel? Sånn til å poste bare tull?

Men jeg vil fortsatt ha svar fra admin om hvorfor du ikke var på lista i går.

Jo, men de har rettet det opp, og nå er det faktisk flere som har kommet opp som ikke var der i går.
100. og 99. plass er begge på 150 og ett eller annet. i går var 99. plass på 180 og ett eller annet så de har tydelig tatt en gjennomgang.
Dere som har fulgt med, har det blitt noen endringer i toppskiktet?

Jo, men de har rettet det opp, og nå er det faktisk flere som har kommet opp som ikke var der i går.
100. og 99. plass er begge på 150 og ett eller annet. i går var 99. plass på 180 og ett eller annet så de har tydelig tatt en gjennomgang.
Dere som har fulgt med, har det blitt noen endringer i toppskiktet?

Ja, vi endres fra dag til dag, men der skravler jo alle rundt 100 innlegg per dag nå på innspurten. Så der skjer det endringer hver dag. Umulig å si om det er fordi de har telt riktig eller ikke...

Og topp 5 skravler rundt 500 innlegg per dag....

Nå på innspurten.

Ikkje bare tull, mer enn her, men en til.

Mitt mål blir minst 8700 i dag. Helst mer.

Hold dere fast, her blir det fart i dag!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp