**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
At ikke oversikten over innlegg viser alle som tallet viser, er derimot ikke like rart, det kan nemlig antakelig skyldes skriverier på lukket forum, som neppe kommer opp på oversikten over innlegg

Vi HAR jo ikke lukket forum her på FS, så for oss kan vi lese tilbake sånn, men vi kan nok ikke gjøre det på alle andre, tror jeg

Jeg lurer også på hvorfor ikke listene tar med vår anonyme som HAR skravlet nok

Ja, og vi som har skravlet så mye er det jo umulig å få sjekket om stemmer?

Må bare ikke falle i fellen at han venter på meg, og jeg venter på ham.

Det har hendt før...
Ha ha det skjer stadig vekk her også!

- Taster med appen -

At ikke oversikten over innlegg viser alle som tallet viser, er derimot ikke like rart, det kan nemlig antakelig skyldes skriverier på lukket forum, som neppe kommer opp på oversikten over innlegg

Vi HAR jo ikke lukket forum her på FS, så for oss kan vi lese tilbake sånn, men vi kan nok ikke gjøre det på alle andre, tror jeg

Jeg trodde ikke lukket forum telte med på antall innlegg på topp 100 jeg?

NEI? den sier fortsatt 8494? Det kan jo ikke stemme!

Oj!!! Jeg runder 3000 jeg nå? Gøy. Rundt tall.

Men telleren har hengt seg??

Jeg trodde ikke lukket forum telte med på antall innlegg på topp 100 jeg?

Det tror jeg faktisk det gjør, det sto noe om det på premietråden på generell, mener jeg. At alle innlegg teller.

(lukket forum teller derimot ikke i termingruppeskravlekonk, for da går det på innlegg i termingruppa, og der synes de ikke. Da teller de ikke på medlemmene, men bare leser av antall for gruppa fra forumforsiden.)

Nå viser den vips 8505, så jeg er i alle fall i mål da,

Her står det 8505

- Taster med appen -

sov godt, vi skravles i morgen, noen av oss. Og en annen dag resten, tenker jeg

Det tror jeg faktisk det gjør, det sto noe om det på premietråden på generell, mener jeg. At alle innlegg teller.

(lukket forum teller derimot ikke i termingruppeskravlekonk, for da går det på innlegg i termingruppa, og der synes de ikke. Da teller de ikke på medlemmene, men bare leser av antall for gruppa fra forumforsiden.)

Aha! Det forklarer jo en hel del. Men fortsatt ikke at anonym med over 180 innlegg ligger bak en som har 152 på listen.

sov godt, vi skravles i morgen, noen av oss. Og en annen dag resten, tenker jeg

Drømme søtt og sove godt, så snakkes vi snart!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp