**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mannen ville ikke legge seg med en gang, og jeg gadd ikke starte noen stor rydding allikevel. Så da kom jeg tilbake.

Æ har no vorre innpå her i HELE kveld, for imårra å lørdag blir d liiite :p

Hihi.. Og nå vet ikke hunden at mannen er hjemme en gang? Sover godt da. Godt operasjonen gikk bra.

Nå er hun faktisk våken, men han lager ikke lyder hun hører nå, han er i dusjen.

Hun aner fortsatt ikke at han er hjemme, nei.

Dårlig vaktbikkje.

Kanskje...målet mitt va 3200 i dag å no e æ snart på 3300 ...:rolleyes:

Hvor mange innlegg innebærer målet ditt da?

Mitt var nemllig bare drøyt 100 innlegg, og det synes jeg at jeg burde klare

"Kveldsmaten" her ble bare et stort glass grapefruktjus.

Nå burde denne kroppen snart kjøre igang med el!

Mannen ville ikke legge seg med en gang, og jeg gadd ikke starte noen stor rydding allikevel. Så da kom jeg tilbake.
Skravling er definitivt kjekkere enn rydding!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er hun faktisk våken, men han lager ikke lyder hun hører nå, han er i dusjen.

Hun aner fortsatt ikke at han er hjemme, nei.

Dårlig vaktbikkje.

Hunden vår er også dårlig vaktbikkje. Spretter opp og logrer og vil slikke på hånden til de som kommer på besøk. Eller så setter hun seg pent og håper de har godbit. Uansett bare veldig glad for å treffe folk.

Skravling er definitivt kjekkere enn rydding!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Det var visst et enkelt valg, særlig når mannen ikke skulle legge seg med en gang. Jeg tenkte å rydde meg til sengs, mens han dusjet.

Hunden vår er også dårlig vaktbikkje. Spretter opp og logrer og vil slikke på hånden til de som kommer på besøk. Eller så setter hun seg pent og håper de har godbit. Uansett bare veldig glad for å treffe folk.
Høres ut som en god hund :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp