Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi,tvi,håpe juicen gjør susen![]()
Jeg har tatt grapefruktjuice. Regner med EL neste fredag eller lørdag, så nå har jeg trappet opp til 2 glass per dag fra i dag.
Nå må jeg fortelle om noe med dette været.
Mannen luftet hunden mens jeg ga ungene kveldsmat og begynte stellet. Vi kommenterte mens vi hørte været at nå blir pappa og hunden våte.
Så kommer han inn, og jeg ser det er noe han vil si. "Du er våt pappa!" sier jentungen. Ja, sier han... men ikke i nærheten av så våt som bilen. Bilen står ute, vi satte den ikke i garasjen, det er jo greit vel? Han følger opp med "døra hennes var åpen. Stolen hennes er kissvåt! Og bilen. Og døra, som der er elektronikk og høytaler i, bl.a.)
Bilstolen er tatt inn. Løs pute lagt i tørkeskapet, skotørkeren dandert rundt i stolen (orker ikke skru av trekket, det er en komplisert greie på dette setet, som krever et spesialskrujern..) I bilen har jeg pressetog gnidd hpndkle mot setet, og tørket av døra etter best evne.
Vått, klissvått. Det blåser og plaskregner. Og hennes bildør åpen. Mot vest.
Jeg drikker også to glass daglig nå. Og sånn denne kroppen her oppfører seg tror jeg at jeg ikke får el nevneverdig mye før deg...
Det gjør den allerede. Jeg må ha truseinnlegg hele syklusen om dette fortsetter. Unnskyld for detaljene altså, men jeg har blitt dronningen av utflod. Og for første gang i livet mitt så ser jeg på det som positivt....Så får vi håpe det blir fruktbart sekret over helgen. Foreløpig ikke fruktbart.
Huffda.Håper det går bra når det har tørket. Gjør vel heldigvis stort sett det med biler?!?
Slenger inn en liten anbefaling av tøytruseinnlegg. Ikke klamt, ikke kløe, ikke fare for sopp.
Bare som om trusa di er blitt litt tykkere og absorberer. Utmerket!
Nja. Det er fortsatt 9 dager til jeg forventer EL, 8 dager til jeg forventer positiv test. Mye kan ha skjedd på den tiden der.
Satser på det.
KAN, ja. BØR også, jeg BØR egentlig få el senest søndag jeg. Sånn om jeg skal holde meg til sånn ca vanlig sykluslengde for meg. Ikke at jeg har hatt en eneste slik etter SA da,..
Ja, det var de tøytruseinnleggene. De trenger man vel faktisk underveis i graviditeten også. Har hvert fall skjønt at mange opplever utflod da. Og også urinlekkasjer, men da anbefales kanskje ikke tøytruseinnlegg? Hmm.. Kanskje det er det jeg burde bestille nå.
Apropos kriser hos dere. Hvordan gikk det med bunadskjorten til slutt?
Jeg synes du bør ha EL i løpet av/rett over helgen jeg. Ligge en uke foran meg. Men da burde du jo snart begynne å få fruktbart sekret. Og positiv EL-test. Krysser fingrene og venter igjen...
Har ikke tatt den neste runden egentlig... jeg tørket den, fastslo at den KAN brukes sånn men at jeg SKAL prøve en runde til, men så har jeg faktisk glemt av det inneimellom alt annet som skjer her helt til nå. Får se om jeg får tatt den i helga kanskje. Det aner meg at jeg får en LAAAAAAAAAANG formiddag på søndag, ettersom ungene står opp i grisotta, med jsutert klokke og alt, og vi ikke har noen planer før klokka fire.
Tror nesten vi må invitere oss selv på besøk, eller noe. Eller invitere noen hit. (eller la ungene leke og mor skravle?)
Tja, urinlekkasje som følge av svangerskap har jeg vel egentlig tilgode å oppleve enda. Om det er bittelitt vil vel et truseinnlegg holde, men om det blir mer er det gjerne andre ting man bør gå for, noe med et vanntett lag (type bind, gjerne?)
Men det er vel egentlig mest aktuelt etter fødsel, og om du ikke er flink til å knipe?
Burde nok det ja. Se tegn til fruktbarhet.
Vi får... vente og se.