**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har nådd målet mitt. Hvor blir det av Sara? Leggetid var da 20:30.

Jeg tror det er august fordi det er skolestart i august. Så det er jo naturlig at da har det sluttet mange barn i barnehagen. Men det burde være mulig å lage opptak i januar også. Da kan de som har fylt 3 år gå over på storebarn i januar og så kan førskolebarna ha flere aktiviteter som ren førskolegruppe. De er tross alt de eldste barna, så de trenger jo færre voksne i gruppa. Dersom det blir planlagt sånn så kan det umulig være altfor vanskelig å gjennomføre.
Heilt enig med dæ!! :)

Hun skulle forresten sykle en halvtime. Kan hende hun gjør det først.

Hvor mange innlegg har du fått hittil i dag nå da anonym? :) Nå har du jo skravlet en stund med oss.

Bare å svare på mange tråder her inne på FS, og så sitere mange innlegg her på Skravletråden og skravle i vei. Det krever ikke så mye arbeid egentlig. :p

Det er egentlig skremmende lett...

Det er egentlig skremmende lett...

Og nå er Sara i gang med teknikken jeg beskrev. ;) Sitere i skravletråden - helt genial måte å få opp antall innlegg. Da kommer hun seg snart frem til oss

Og når du er med på skravlekonkurranse gidder du å svare litt flere enn du normalt gjør. Nå for tiden føler jeg at jeg kan gi samme svaret i 5 forskjellige tråder. Type: "Jeg har ømme pupper, kan jeg være gravid?" Hvor det opplagte svaret er: "Du må ta en test for å sjekke om du er gravid, jeg er ikke synsk". :p (Litt overdrevet slem her nå). Poenget mitt er bare at hvis du gidder å svare absolutt alle i skravlekonkurransen er det mange som blir fornøyd for å få svar på spørsmålene sine, og jeg får masse innlegg. :p Vinn-vinn.

Jepp, det blir fort slik.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp