Jeg har nådd målet mitt. Hvor blir det av Sara? Leggetid var da 20:30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så bra. Jeg synes allikevel det burde være sånn overalt og for alle.![]()
Heilt enig med dæ!!Jeg tror det er august fordi det er skolestart i august. Så det er jo naturlig at da har det sluttet mange barn i barnehagen. Men det burde være mulig å lage opptak i januar også. Da kan de som har fylt 3 år gå over på storebarn i januar og så kan førskolebarna ha flere aktiviteter som ren førskolegruppe. De er tross alt de eldste barna, så de trenger jo færre voksne i gruppa. Dersom det blir planlagt sånn så kan det umulig være altfor vanskelig å gjennomføre.
Jeg har nådd målet mitt. Hvor blir det av Sara? Leggetid var da 20:30.
Mmmmmm, rart at hu ikke e her jaJeg har nådd målet mitt. Hvor blir det av Sara? Leggetid var da 20:30.
Kanskje hun har lagt seg![]()
Eller kose me gubben å lage babyKanskje hun har lagt seg![]()
Eller kose me gubben å lage baby![]()
Det e fullt mulig jaHihi.. Sovnet under legging. Ja, det kan jo ha skjedd.
Det kainnn hend jaHun skulle forresten sykle en halvtime. Kan hende hun gjør det først.
Ok, da blir d vanskelig å kos me gubben jaHan skulle på trening.
Han skulle på trening.
Hvor mange innlegg har du fått hittil i dag nå da anonym?Nå har du jo skravlet en stund med oss.
Jeg la inn kommentar i premie-tråden.
Bare å svare på mange tråder her inne på FS, og så sitere mange innlegg her på Skravletråden og skravle i vei. Det krever ikke så mye arbeid egentlig.![]()
Og når ble litt heftig sengegymnastikk ikke trening![]()
Det er egentlig skremmende lett...
Og når du er med på skravlekonkurranse gidder du å svare litt flere enn du normalt gjør. Nå for tiden føler jeg at jeg kan gi samme svaret i 5 forskjellige tråder. Type: "Jeg har ømme pupper, kan jeg være gravid?" Hvor det opplagte svaret er: "Du må ta en test for å sjekke om du er gravid, jeg er ikke synsk".(Litt overdrevet slem her nå). Poenget mitt er bare at hvis du gidder å svare absolutt alle i skravlekonkurransen er det mange som blir fornøyd for å få svar på spørsmålene sine, og jeg får masse innlegg.
Vinn-vinn.