Eller så e dæm utrolig heldigDet skal du ikke se helt bort ifra. Det virker litt FOR perfekt det der..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller så e dæm utrolig heldigDet skal du ikke se helt bort ifra. Det virker litt FOR perfekt det der..
Trur dæm mått ha utrolig flaks!!!Hilsen prøver i over et år![]()
Kan koffein gi teflonlivmor!?Neida, i små mengder spiller det sikkert ingen rolle, men jeg er supernervøs for å ha teflon-livmor nå så jeg tar ingen sjanser. Og jeg liker farris og sprite zero også, så hvorfor ikke.![]()
Merkelig det derDet virker som at mange kongelige blir gravide rett etter bryllupetHvorfor er de så fruktbare da, hehe
![]()
Kan koffein gi teflonlivmor!?
Flink mainn du harMannebeinet støvsuger, jeg er innom mellom slaga!
Jeg har aldri hatt kjemisk (tester rimelig tidligNoen som mener at sånne "giftstoffer" kan ha negativ virkning på livmor, sånn som koffein og alkohol - altså det samme som er anbefalt å holde seg unna/begrense senere i svangerskapet også. Og siden jeg har hatt to kjemiske graviditeter så vil jeg følge alle råd for å ha næringsrik og hyggelig livmor for egget.Så da kutter jeg koffeinen. Jeg drikker ikke kaffe, så det er bare pepsi max jeg må droppe.
Ja, veldig mange kongelige blir raskt gravide. Ikke den engelske kronsprinsen da. De giftet seg 29. april 2011 og George ble født 22. juli 2013 (takk Wikipedia). Så der var det jo faktisk 1 år og 3 måneder fra bryllup til fødsel.
Jeg har aldri hatt kjemisk (tester rimelig tidlig) men jeg drikker et par kopper kaffe om dagen i hverdagene.
Støv formere sæ foooortForbanna støv!!! Jeg tørka støv rundt tv`n og på alle konsoller for noen dager siden, det ser ut som om det er flere uker siden!!
Nordmenn flest er vel fertile...? Kanskje?Unnskyld. 2 år og 3 måneder.
Haha eg døyr!
<Næææ drikker jo kaffe for koffeinenJa. Spiller nok ingen rolle altså. Men hva gjør jeg vel ikke for å kaaaanskje øke sjansene litt?Liker du koffeinfri kaffe da?
<Næææ drikker jo kaffe for koffeinen![]()
Noe så vakent også!Støv formere sæ foooort![]()
Det skal gå bra, er det jeg drikker til vanlig! En om morgen og en til pausaHihi.. Ja, bare fortsett med det du. Bare husk maks 2 kopper om dagen om du blir gravid.![]()