Jeg vasker badet
- Taster med appen -
Stakkars.
Husker ikke sist jeg gjorde det, det er mannens jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vasker badet
- Taster med appen -
D bæste hadd vorre å venta t tanta har dukka opp,eller ikke...![]()
Dere når målene deres før jeg har satt mitt...
Nedtur å få kjemisk test vil æ tru....da har æ blitt vældi lei mæNei, det vil jeg ikke. Jeg må kartlegge om jeg har flere kjemiske.![]()
Nedtur å få kjemisk test vil æ tru....da har æ blitt vældi lei mæ![]()
Sara - satt deg noe mål enda?
Altså. Det er ikke en kjemisk test. Det kalles en kjemisk graviditet. Det betyr bare at du har en spontanabort før uke 5. Jeg har hatt dem 3+5 og 3+6, så da må jeg teste tidlig for å vite det, i tilfelle det er noe galt med min livmor.
Da har æ lært nåkka nytt![]()
Lykke tilMålet settes herved, 100 innlegg, rundes opp fra antallet jeg har nå, må sjekke
Da tenker jeg vi sier 8450 eller muligens 8500 som er enda rundere, men det spørs om jeg orker.
Men jeg må få ungene i seng først, de spiser kveldsmat nå.
Mine 3 søv no, så da sett æ å gubben å sjer unge mødre....Da tenker jeg vi sier 8450 eller muligens 8500 som er enda rundere, men det spørs om jeg orker.
Men jeg må få ungene i seng først, de spiser kveldsmat nå.
Da har æ lært nåkka nytt![]()
OkJa, det er 99,9 % sikkert at man har hcg om man får utslag på en test. Så falsk positiv skjer omtrent aldri (0,1 % sjanse eller 1 av 1000). Så har man fått positiv og deretter tr så har man mistet et befruktet egg. Mange oppdager det jo ikke, fordi de ikke tester så tidlig.
OkTrist å bli gravid da å så mist så tidlig uansett...
![]()
Viktig å tenk positivt å fokuser på det som e braJa, det er irriterende. Og man rekker å tenke ganske mye selv om man bare har fått én svakt positiv test innen tidfristen.
MEN jeg synes det viktigste er å fokusere på at vi da har fått bekreftet at jeg har egg og mannen har levende sædceller. Så da håper jeg at når vi har fått til dette 2 av 4 sykluser så må jo det bety at vi egentlig er fruktbare. Håper bare vi kan få til noe som lever mye lenger.![]()
Det e en god fordel jaOg legen tok meg forresten på alvor. Så om jeg opplever det flere ganger så tror jeg kanskje jeg kan få hjelp før det har gått ett helt år. Det ser jeg også på som en fordel.
Samme her, d e gubben sin jobbStakkars.
Husker ikke sist jeg gjorde det, det er mannens jobb
Viktig å tenk positivt å fokuser på det som e braHåpe dokk får en spire som held sæ fast i 9 mnd
Dokk har no bevist at dokk kainn bli gravid
![]()