Har dere begynt å kjøpe no til den lille i magen?:)

har handla litt til prinsen ja.. Klarte ikke å holde meg etter at vi hadde vært på ultralyd. :) Så nå har han 2 ullbodyer, 2 nattaser, 6 bodyer og en koseklut med elefantfjes. :P

Har kjøpt masse :-p Kjøpte litt kjønnsnøytralt før oul, og etter den måtte vi bare kjøpe noe blått - så har nå en liten kasse med klær :-p Har også vogn, seng, bilsete, stellebord, newbornset til tripptrappstol, badebalje :-p

Skulle egentlig vente med ting til etter jul, men kom over en limited edition-vogn så da måtte vi kjøpe den nå, og kjøpte da også bilsete pga tilbud, newbornsettet har vi fått, men det ble også kjøpt nå pga tilbud og stellebord, seng og badebalje kom vi over på finn - skambillig og nesten ubrukt så da måtte vi slå til der å :-p

Har kjøpt litt div klær, lammeskinn til seng og vogn, ammepute og skal hente stellekommode i dag som vi fikk billig brukt. Har bl.a vippetol og vognpose fra før. Vogna blir nok bestilt i løpet av denne uka også :D
Vi kjøper litt og litt så det ikke blir så store utgifter på slutten :)

Hae kjøpt et lille lam pledd

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ingenting enda :)

kun jeg somm vet hva kjønnet er så kan ikkje kjøpe noe i blåt eller rosa for da avslører jeg jo litt....

har dessuten ganske mye etter storebror som er nøytralt :) så det går nok så fint :)

Back
Topp