Har dere begynt å kjøpe no til den lille i magen?:)

orker ikke noe nå.. har mye gutteklær og har jente-hentesett fra forrige gang i tilfelle det blir jente.. venter til fødsel med nysgjerrigheta.. ellers shoppet jeg meg ny (brukt) vogn siden vår gamle har blitt til "fjøs-vogn".. -og nytt bilsete. men disse tinga ble kjøpt inn mens vi prøvde sånn ett halvt år før jeg faktiskt ble gravid..

Nei. Blir sikkert litt klesshopping sånn litt ettrr litt etter oul. Ellers er det bare sprinkelseng vi trenger. Alt annet har vi etter snuppa. Og siden jeg har termin 3 uker før snuppa sin bursdag, vil jo sikkert det meste av sesongklærne passe til babyen også :)

Ingenting ennå :) har sett på søskenvogner, men kjøper ikke det før det nærmer seg. Visst det blir jente så har vi mer enn nok etter jenta vår, blir det gutt så får vi handle litt gutteklær. Håper vi får vite kjønn på oul. Vi må også ha ei sprinkelseng til, for den vi har blir nok brukt en god stund til.

Vi reiser til Gdansk im. Så blir spennende å se hva som følger kofferten hjem, hehe.

Har ikke shoppa noe enda. Har to gutter fra før, så trenger ikke så mye nytt egentlig. Mulig noe er litt godt brukt, men flere klær som de vokser fort ut av. Men viser oul at det blir jente, så blir det nok litt shopping etter det :)

Jeg kjøpte en liten lue med ører og bamsestoff nå etter UL på torsdag, mest for terapi og symbolikk.. en ubehagelig opplevelse, men nå er første skritt tatt, så håper det blir lettere etter hvert :-)

Har også tatta fram de uferdige håndarbeidene etrer andremann og såvidt begynt på siste halvdel av vognteppet ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke kjøpt noe, men bynt å valgt ut hva jeg skal strikke til lille :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke kjøpt noe foreløpig.

Tilbake fra Gdansk. Ble litt shopping ja og ikke en ting til meg selv. "Crazy" mamma to be på shopping - er ikke alltid helt bra. Det ble noen bodyer, to håndklær(av alle ting), et teppe, lue, to bukser, et par sokker, og noe til.... Og på toppen av det hele vet vi ikke kjønnet enda - så det ble litt av hvert. Må le av meg selv, hehe. :)

Nå et jeg oppe i fire pysjer, en dress, en lue, ull ammeinnlegg og nesesuger:-p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjenner at det begynner å bli litt vanskelig å gå forbi nusselige babyklær nå ;).. Men skal ikke kjøpe noe enda, skal fortsatt vente til etter oul, å håpe vi får vite kjønn da å :).. Sett gjennom babyklærne vi har fra før nå, å mye av det er nøytralt, så syns vi har nok nøytrale klær :p.. Kjøpte nok mer enn jeg huska etter oul forrige gang, da kjøpte vi nøytralt, for kjønn fikk vi først vite endel uker senere, sjenert frøken :p

Sent from my iPad using BV Forum

Bestilt lillelam sommerulldress, kjøpt spedbarnsinnlegg til ergobaby, 3 bodyer, 1lue og 2par sokker! Og et lammeskinn. Har kjøpt oppskrift til hentesett som farmor skal strikke til babisen <3 :)

Last edited:
Nå har jeg kjøpt en nattdrakt, en body, en bukse, en lue og ei bleiebøtte :P

Prøver å vente med shopping til etter OUL om ca to uker. Gleder meg veldig til å begynne, må bare passe på så jeg ikke tar helt av. ;)

Jeg har kjøpt to bodyer som er lilla med tekst på. lilla fordi det er min favorittfarge. det var gave til kommende far, og min måte å fortelle at jeg var gravid. om det blir en gutt, så vet jo ikke han at jeg har dratt på'n en body til jenter, så de blir nok brukt uansett.

Kjøpte bistol på salg her om dagen :-D pluss seng og stellebord. Kjøpte visst litt tøy og anna småtteri og :-P

Hadde tenkt å vente til oul, men for å få tanker over på noe annet dro vi ut å handlet litt:)

Back
Topp