Sommerspiren<3

Jeg klikker hver gang jeg tenker på at jeg nsart er 7 UKER PÅVEI:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Jeg er helt enig med deg. 7 uker er mye!! Det virker plutselig som du er LANGT på vei :D :D
 
Gratulerer så masse! :) Fant ut for 3 dager siden at jeg også tilhører denne gruppen (Baby i juni 2014), så jeg ser VELDIG frem til å se hvordan det går med deg fremover!
 
Bare en time til 7 uker! :D
 
I dag har jeg vært sammen med den kjekke mannen min i 5 1/2 år tenke at jeg skulle gi ham en så flott gave på denne dagen da:D og på bursdagen hans og til jul og på 6 årsdagen :D Jaggu ern heldig XD
 
Da har jeg hatt en god helg på hytta og nyheten pm den lille ble tatt godt i mot :D mamma kunne nesten ikke tro det men hun passet ekstra godt på meg i helgen :)

Nå sitter jeg bare å gleder meg til torsdag da er jeg 8 uker på vei :D også neste torsdag der igjen er det UL:D

På fredag ble jeg sykemeldt i 4 nye uker og i morgen skal jeg ta litt blodprøve :)
 
Så sitter jeg her da og må tisse nok en gang :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I morgen skal jeg våkne og være 8 uker :D

Kan ikke tro hvor fort tiden har gått:p Heldigvis har jeg sluppet unna den værste kvalmen, kun vært en smule mer trøtt enn vanlig :p
 
8 UKER I DAG:D Helt utrolig at jg er 2 månder gravidf allerede :D:D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ikke så alt for lenge siden jeg stod opp etter en god natts søvn og jeg er stuuuup trøtt allerede xD legger meg ned på sofaen for en morgen lur tot jeg mens jentungen ser på film :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ikke så alt for lenge siden jeg stod opp etter en god natts søvn og jeg er stuuuup trøtt allerede xD legger meg ned på sofaen for en morgen lur tot jeg mens jentungen ser på film :D


Sent from my iPad using BV Forum


Hehe, jeg kjenner følelsen.. Er trøtt hele tiden. :p Kos deg med en hvil på sofaen. Selv må jeg på jobb i dag..
 
Da var de første små blødningene kommet. Snakket med legevakten der jeg bor men det var ikke mye de fikk gjort nå selv om de snakket litt seg i mellom. Men jeg fikk beskjed om å ta kontakt med Tønsberg om det skulle bli værre da kunne de hende jeg fikk komme inn der til en ul pga historien min. Alt jeg kan gjøre nå er å legge meg ned å slappe av frem til jeg kan komme til legen på mandag og en ul. Har sendt mannen på butikken som kjøpte en haug med bind til meg akkurat nå prøver jeg bare å forberede meg på det værste :( håper det har motsatt effekt og at det faktisk går bra!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var de første små blødningene kommet. Snakket med legevakten der jeg bor men det var ikke mye de fikk gjort nå selv om de snakket litt seg i mellom. Men jeg fikk beskjed om å ta kontakt med Tønsberg om det skulle bli værre da kunne de hende jeg fikk komme inn der til en ul pga historien min. Alt jeg kan gjøre nå er å legge meg ned å slappe av frem til jeg kan komme til legen på mandag og en ul. Har sendt mannen på butikken som kjøpte en haug med bind til meg akkurat nå prøver jeg bare å forberede meg på det værste :( håper det har motsatt effekt og at det faktisk går bra!


Sent from my iPhone using BV Forum


Kjære kjære deg. Jeg vet at ingenting jeg sier kan hjelpe deg, men jeg må likevel få sende deg en klem! Dette skal gå bra! Det må det jo bare! ♥ Kjedelig at det skulle skje på en lørdag. Jeg synes kanskje uansett du skal prøve å få komme til på Tønsberg for å få en UL. Sånn at du slipper å ligge hele helgen og bare bekymre deg.. Håper alt går bra med lille spiren! ♥♥
 
Kjære kjære deg. Jeg vet at ingenting jeg sier kan hjelpe deg, men jeg må likevel få sende deg en klem! Dette skal gå bra! Det må det jo bare! ♥ Kjedelig at det skulle skje på en lørdag. Jeg synes kanskje uansett du skal prøve å få komme til på Tønsberg for å få en UL. Sånn at du slipper å ligge hele helgen og bare bekymre deg.. Håper alt går bra med lille spiren! ♥♥
Tusen takk søte deg❤️❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det erfortsatt ingen smerter, ikke noe slim og minimalt med blod det kommer kun når jeg leer meg! Så np liger jeg kun i ro å slapper av på sofaen mens jeg kan piske mannen rundt litt :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp