Ja, off.. De glante inntenst på.meg til slutt, men så fikk jeg dratt over gulvene også da. Lenge siden sist, for å si det sånn!!![]()
Haha godt å få gjort det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, off.. De glante inntenst på.meg til slutt, men så fikk jeg dratt over gulvene også da. Lenge siden sist, for å si det sånn!!![]()
Mmm, kanelsnurrene ble helt himmelske! Og en herrrlig fredagskvelds syntes Hermine!
Vis vedlegget 35873
*Surfer mobilt*
duh, jeg synes du er uforskammet sprek til å ha født for 4 (!!!) dager sidenHehe så søt hun erkan tenke med det smakte godt
Liana fikk smake pepperkake idag, og DET var godt!
![]()
HUN er heldig da!Mmm, kanelsnurrene ble helt himmelske! Og en herrrlig fredagskvelds syntes Hermine!
Vis vedlegget 35873
*Surfer mobilt*
Ja, det sier jeg ogHihihi, der det er hjerterom er det husrom sier de![]()
![]()
duh, jeg synes du er uforskammet sprek til å ha født for 4 (!!!) dager siden![]()
![]()
![]()
hehe, ja, Hermine fikk smake pepperkake i går, men hun var ikke imponertTror hun liker mariekjeks bedre
![]()
ja, var første gangen hun fikk bolle, også endatil kvelds daHUN er heldig da!![]()
Så herlig![]()
VI tok med oss nabojenta på bading i dag
Hektisk med et barn ekstra, men veldig koselig. Hun og T leker så fint sammen og har vært sammen i hele dag frem til barne-tv og middagstid =)
Vi hadde taco og Lillebror spiste masse tacokjøttdeig blandet med litt mais, paprika og avokado
Sloknet fort i kveld etter all badingen og leking med de store barna!
Mannen legger T nå, og jeg har satt på tørketrommel, klesvask og ryddet litt. Har også sprayet mine og gutta sine vintersko med imprignering, Lillebror testet sine litt i dag og klarte så vidt å gå med dem når han gikk på egenhånd
Nå blir det brus og nøtter på meg, masse snop på mannen og tv!![]()
Mariekjeks ble nylig introdusert, og er en veeeldig populær godbit!Hehehefår man søvn, så har man jammen energi å
meeen bekkenet er like vondt ENDA
begynner å lure på om det har låst seg feil etter fødsel, for har ikke vært så ille etter de to andre
Hehe jøss, det som er så godt?
Liana har fått smake overraskende lite av såntmen tror nok Mariekjeks hadde falt i smak her å
![]()
Mariekjeks ble nylig introdusert, og er en veeeldig populær godbit!Tror hun syntes pepperkake ble for sterkt i smaken
![]()
Takk for det, men det er bare koselig, og jeg synes det er så hyggelig at han har venner han leker så fint medBlir så imponert over deg altså! Som tar det av enda flere barn OG drar å bader med et ekstra barn! Hehe
Jeg vil også ha snop! Men spiste så mye i går at det får vente til imårra
Ha en fin kveld!![]()
Melken kan komme likevel den, det er jo meningen at den skal komme..Her står det kake i ovnen som jeg skal lage til min bestefar som fyller 85år idagdem skal ha selskap/fest imårra, men jeg blir ikke med i år
men tenke å sende med en kake
Ellers har dagen flydd syns jeg..
men æsj! Har begynt å produsere melk kjenner jegnoe jeg håpa ikke ville skje, siden jeg ikke vil amme
trodde virkelig ikke det kom til å komme bare pga at jeg ga gutten råmelka rett etter fødsel.. hehe..
noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt melka uten å sette igang produksjonen enda mer???
Takk for det, men det er bare koselig, og jeg synes det er så hyggelig at han har venner han leker så fint med![]()
Ja, veldigJa det er så koselig å se barn leke ordentlig sammen![]()
Melken kan komme likevel den, det er jo meningen at den skal komme..
Har du fått tabletter (eller hva det er man får) for å stoppe produksjonen?
Ja, veldig![]()
Og unikt når vi bor så tett som her, at ungene kan gå til og fra![]()
Ønsker du ikke å amme i det hele tatt? Helt sikkert?Ja men trudde ikke det ville skje meg, siden jeg har hatt så problemer med alt dettehun på sykehuset sa at dem har sånne, men var ikke noe dem anbefalte å ta, for de har så mange ubehagelige bivirkninger.. så jeg sa at jeg sikkert ikke trenger de, siden det har tatt mellom 4-6 dager å få igang produksjonen..
Får se, jeg får ikke pumpet ut for hånd heller, så må bare prøve å legge han til, for gjør så vondt nå!..
Ja men trudde ikke det ville skje meg, siden jeg har hatt så problemer med alt dettehun på sykehuset sa at dem har sånne, men var ikke noe dem anbefalte å ta, for de har så mange ubehagelige bivirkninger.. så jeg sa at jeg sikkert ikke trenger de, siden det har tatt mellom 4-6 dager å få igang produksjonen..
Får se, jeg får ikke pumpet ut for hånd heller, så må bare prøve å legge han til, for gjør så vondt nå!..