Fredag-hurra :D

Ja, off.. De glante inntenst på.meg til slutt, men så fikk jeg dratt over gulvene også da. Lenge siden sist, for å si det sånn!!;)

Haha godt å få gjort det da :) her var det samboer som tok seg av vasken idag :) jeg tok bare badet (utenom dusjen) :P

Hehe så søt hun er :) kan tenke med det smakte godt :) Liana fikk smake pepperkake idag, og DET var godt! :p
duh, jeg synes du er uforskammet sprek til å ha født for 4 (!!!) dager siden :eek: :P ;) :D

hehe, ja, Hermine fikk smake pepperkake i går, men hun var ikke imponert :P Tror hun liker mariekjeks bedre ;)

VI tok med oss nabojenta på bading i dag :D
Hektisk med et barn ekstra, men veldig koselig. Hun og T leker så fint sammen og har vært sammen i hele dag frem til barne-tv og middagstid =)
Vi hadde taco og Lillebror spiste masse tacokjøttdeig blandet med litt mais, paprika og avokado :)
Sloknet fort i kveld etter all badingen og leking med de store barna!
Mannen legger T nå, og jeg har satt på tørketrommel, klesvask og ryddet litt. Har også sprayet mine og gutta sine vintersko med imprignering, Lillebror testet sine litt i dag og klarte så vidt å gå med dem når han gikk på egenhånd :p
Nå blir det brus og nøtter på meg, masse snop på mannen og tv! :D

duh, jeg synes du er uforskammet sprek til å ha født for 4 (!!!) dager siden :eek: :P ;) :D

hehe, ja, Hermine fikk smake pepperkake i går, men hun var ikke imponert :P Tror hun liker mariekjeks bedre ;)

Hehehe :D får man søvn, så har man jammen energi å:D meeen bekkenet er like vondt ENDA:eek::oops::( begynner å lure på om det har låst seg feil etter fødsel, for har ikke vært så ille etter de to andre:(

Hehe jøss, det som er så godt?:P
Liana har fått smake overraskende lite av sånt:eek::p men tror nok Mariekjeks hadde falt i smak her å :)

HUN er heldig da! :D :D
Så herlig :D
ja, var første gangen hun fikk bolle, også endatil kvelds da :eek: :D Men nam-nam var det! Gjorde ikke noe når hun hadde spist to middager! ;) Er litt morsomt, for hun har spist to middager hver dag i to-tre uker og har jammen meg fått litt dobbelthake :rolleyes: :D

VI tok med oss nabojenta på bading i dag :D
Hektisk med et barn ekstra, men veldig koselig. Hun og T leker så fint sammen og har vært sammen i hele dag frem til barne-tv og middagstid =)
Vi hadde taco og Lillebror spiste masse tacokjøttdeig blandet med litt mais, paprika og avokado :)
Sloknet fort i kveld etter all badingen og leking med de store barna!
Mannen legger T nå, og jeg har satt på tørketrommel, klesvask og ryddet litt. Har også sprayet mine og gutta sine vintersko med imprignering, Lillebror testet sine litt i dag og klarte så vidt å gå med dem når han gikk på egenhånd :p
Nå blir det brus og nøtter på meg, masse snop på mannen og tv! :D

Blir så imponert over deg altså! Som tar det av enda flere barn OG drar å bader med et ekstra barn! Hehe

Jeg vil også ha snop! Men spiste så mye i går at det får vente til imårra :P
Ha en fin kveld! :)

Hehehe :D får man søvn, så har man jammen energi å:D meeen bekkenet er like vondt ENDA:eek::oops::( begynner å lure på om det har låst seg feil etter fødsel, for har ikke vært så ille etter de to andre:(

Hehe jøss, det som er så godt?:p
Liana har fått smake overraskende lite av sånt:eek::p men tror nok Mariekjeks hadde falt i smak her å :)
Mariekjeks ble nylig introdusert, og er en veeeldig populær godbit! ;) Tror hun syntes pepperkake ble for sterkt i smaken ;)

Her står det kake i ovnen som jeg skal lage til min bestefar som fyller 85år idag :D dem skal ha selskap/fest imårra, men jeg blir ikke med i år;) men tenke å sende med en kake :D

Ellers har dagen flydd syns jeg..
men æsj! Har begynt å produsere melk kjenner jeg:confused: noe jeg håpa ikke ville skje, siden jeg ikke vil amme:oops: trodde virkelig ikke det kom til å komme bare pga at jeg ga gutten råmelka rett etter fødsel.. hehe..

noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt melka uten å sette igang produksjonen enda mer???

Mariekjeks ble nylig introdusert, og er en veeeldig populær godbit! ;) Tror hun syntes pepperkake ble for sterkt i smaken ;)

Ja sikkert..er jo også en helt egen smak på de da :)

Blir så imponert over deg altså! Som tar det av enda flere barn OG drar å bader med et ekstra barn! Hehe

Jeg vil også ha snop! Men spiste så mye i går at det får vente til imårra :p
Ha en fin kveld! :)
Takk for det, men det er bare koselig, og jeg synes det er så hyggelig at han har venner han leker så fint med :D

Her står det kake i ovnen som jeg skal lage til min bestefar som fyller 85år idag :D dem skal ha selskap/fest imårra, men jeg blir ikke med i år;) men tenke å sende med en kake :D

Ellers har dagen flydd syns jeg..
men æsj! Har begynt å produsere melk kjenner jeg:confused: noe jeg håpa ikke ville skje, siden jeg ikke vil amme:oops: trodde virkelig ikke det kom til å komme bare pga at jeg ga gutten råmelka rett etter fødsel.. hehe..

noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt melka uten å sette igang produksjonen enda mer???
Melken kan komme likevel den, det er jo meningen at den skal komme..
Har du fått tabletter (eller hva det er man får) for å stoppe produksjonen?

Takk for det, men det er bare koselig, og jeg synes det er så hyggelig at han har venner han leker så fint med :D

Ja det er så koselig å se barn leke ordentlig sammen :)

Melken kan komme likevel den, det er jo meningen at den skal komme..
Har du fått tabletter (eller hva det er man får) for å stoppe produksjonen?

Ja men trudde ikke det ville skje meg, siden jeg har hatt så problemer med alt dette :P hun på sykehuset sa at dem har sånne, men var ikke noe dem anbefalte å ta, for de har så mange ubehagelige bivirkninger.. så jeg sa at jeg sikkert ikke trenger de, siden det har tatt mellom 4-6 dager å få igang produksjonen..

Får se, jeg får ikke pumpet ut for hånd heller, så må bare prøve å legge han til, for gjør så vondt nå!..

Ja, veldig :D
Og unikt når vi bor så tett som her, at ungene kan gå til og fra :D

Ja det er godt når de kan det :D hehe også så gøy for dem å ha noen å leke med i nærheten;)

Ja men trudde ikke det ville skje meg, siden jeg har hatt så problemer med alt dette :p hun på sykehuset sa at dem har sånne, men var ikke noe dem anbefalte å ta, for de har så mange ubehagelige bivirkninger.. så jeg sa at jeg sikkert ikke trenger de, siden det har tatt mellom 4-6 dager å få igang produksjonen..

Får se, jeg får ikke pumpet ut for hånd heller, så må bare prøve å legge han til, for gjør så vondt nå!..
Ønsker du ikke å amme i det hele tatt? Helt sikkert?
Da tror jeg at jeg ville spurt legen om noe for å stoppe produksjonen...

Ja men trudde ikke det ville skje meg, siden jeg har hatt så problemer med alt dette :P hun på sykehuset sa at dem har sånne, men var ikke noe dem anbefalte å ta, for de har så mange ubehagelige bivirkninger.. så jeg sa at jeg sikkert ikke trenger de, siden det har tatt mellom 4-6 dager å få igang produksjonen..

God kveld :) har ikke fått vært her så mye i dag, men ser du vil bli kvitt melka di..jeg pumpa for hånd/pumpe kun til det slutta å presse på, og det tok ikke mer enn en ukes tid før den var borte. Da hadde jeg pumpa og gitt snuppa på flaske ca 1 måned. Ellers så gikk mamma på tabletter for å stoppe melkeproduksjonen med meg, og hun fikk ingen uheldige bivirkninger. Men jeg kan ingenting om slike tabletter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp